Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sommigen bestaan enkel en alleen voor hun vrienden; zij ontlenen hun identiteit aan ze, de arme schaapjes. Hondenvoer is het!
![]() Het is tragisch om aan te zien hoeveel dingen mensen 'eigenlijk wel leuk' vinden, maar toch niet doen omdat hun vrienden / naasten het afkeuren. Zo ontplooien ze zichzelf nooit :/ |
![]() |
|
![]() |
Ik begrijp dat het nu heel wrang is, maar ik denk toch echt dat je beter af bent, want hij komt echt heel onvolwassen over, en je wil toch wel iets beters dan een relatie met zo'n klein kind die zich zo laat ophitsen door zijn vrienden? En het toppunt is dan nog wel de tekst die hij je gestuurd heeft. Voor mij zou hij echt afgedaan hebben. Waarschijnlijk kunnen die vrienden het niet zo goed hebben dat hij zijn aandacht nu moet verdelen tussen hen en een meisje en zijn zij nogal manipulatief, en hij is zo zwak dat hij erin trapt.
Maak je niet druk, hij komt zichzelf nog wel tegen. Ik zou er in elk geval niet meer voor zwichten als hij straks weer bij je komt slijmen. Laat hij eerst maar een beetje volwassen worden. Aan een jongen zonder eigen mening heb je toch niks. Be glad, en zoek iemand waar je wel op kunt bouwen. Sterkte! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, zo denk ik ook weleens
![]() Don't waste your time thinking of the past Love like this, it could never last, girl Don't you know things happen for a reason This meant to be just like the change of seasons You're not to blame, don't you feel so bad He was the one who was makin' you sad Now he's gone, left you for another It's for the best, you will discover Dit luister ik altijd als mij zoiets overkomt ![]() Stamp maar vaak genoeg in je hoofd, hij was jou niet waard. Je komt echt nog wel leukere jongens tegen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik weet 100% zeker dat een jongen (misschien niet allemaal, maar ze zijn er wel) daartoe instaat is.. Hij zal het van binnen misschien ook wel als verkeerd aanvoelen maar voor sommige jongens zijn dat soort dingen dus blijkbaar belangrijker.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De beoordeling/het profiel van Jezus Christus Verwijderd | 11 | 05-05-2002 18:28 | |
Psychologie |
Ik red het niet meer Missy_shy | 5 | 11-04-2002 14:30 |