Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alles wat we in de banman opslaan krijg je te lezen in je waarschuwing/banmail dus dus je krijgt zelf alle info die wij ook hebben, dus als men die mails gewoon leest ipv direct begint te vloeken schelden en tieren, hebben ze hun hele dossier al compleet. Waarom zou je dan nog eens extra in willen zien?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet liegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Verder: in de banman kun je niet alleen links en mails kwijt, maar ook zaken als aantekeningen, waarin een fb zijn persoonlijke verhaaltje over een ander kwijt kan. Daarin staan harde feiten, maar vaak ook indrukken of vermoedens (met betrekking tot clones e.d.). Gun ons wat privacy om hier rustig neer te zetten wat we denken zonder daar meteen iemand persoonlijk mee aan te vallen of de indruk te wekken beschuldigingen te willen uiten. En dan nog iets: als je lief bent is er niets aan de hand, als je stout bent verdien je het niet eens je banman in te zien. ![]()
||
Citaat:
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Iemand wordt in principe niet zonder aanleiding geband en in je banmail staat altijd een reden. Als die reden 'de druppel die de emmer deed overlopen' is zijn er als het goed een of meerdere waarschuwingen aan vooraf gestuurd. Door die waarschuwingen wist je dan al dat je gedrag niet gewaardeerd wordt en ongewenst is, blijf je daar dan toch mee doorgaan is het logisch dat er een keer een ban volgt, al was de directe reden misschien niet dramatisch. Overigens, en ik kan alleen maar voor mezelf spreken, dat weet ik ook wel, ik mail altijd terug als mensen mailen met vragen over hun ban. Ik heb echter na 3 keer uitleggen ook wel eens gezegd dat ik verder niet meer in discussie ging. Sommige mensen blijven het gewoon oneens met hun ban terwijl wij die wel (meer dan) terecht vonden. Daar zijn we dan forumbaas voor, denk ik. 100% objectief wordt het ws. toch nooit want het zijn nou een keer menselijke beslissingen. |
![]() |
||
Citaat:
Ook het beleid is niet bepaald een geheim. Iedereen weet wat de regels zijn en waar de regels een grijs gebied kennen worden er eerst mailtjes verstuurd om grenzen aan te geven voor er een ban gegeven wordt. De dingen die wel geheim gehouden worden zijn eerder de dingen waar fb's nog aan twijfelen (bijvoorbeeld of iemand een clone is), dingen waarbij niet direct actie ondernomen hoeft te worden (bijvoorbeeld als iemand even in de gaten gehouden moet worden vanwege dubieuzer wordende posts) en meer van dat soort opmerkingen. Krijg je een ban mag je altijd vragen om een duidelijke beagumentatie. Krijg je die niet mag je de betreffende fb daar best om vragen of op een nette manier iemand anders aanspreken. Onthoud echter dat er ook gevallen zijn waarbij verdere discussie niet nuttig is omdat er nu eenmaal een besluit genomen is. Jouw mening kan afwijken van die van een fb die jou een ban geeft. Dan kun je hoog of laag springen, maar jouw gedrag is niet getolereerd terwijl je het zelf misschien niet zo erg vindt. Gelukkig hebben we tegenwoordig een bemiddelaar. ![]()
||
Citaat:
![]() Maargoed, in ieder geval bedankt voor de reacties ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat was natuurlijk niet erg netjes en da's nu toch echt wel veranderd. (tenzij Jon een banmail stuurt maar hij mag dat) Verder blijf ik bij mijn vorige argument. Als je gewoon netjes je waarschuwingen en banmails leest, heb je alles over jezelf wat wij ook hebben, dus niet bitchen. (en dan heb ik het dus niet over zaken van jaren geleden, heb het over tegenwoordige tijd)
|||
Gelezen, maar ik heb verder niet echt wat toe te voegen aan wat anderen al gezegd hebben.
Citaat:
Citaat:
Sowieso denk ik wel dat het in de loop van de tijd beter geregeld is. We hebben een bemiddelaar en dat vind ik echt een toevoeging en perms kunnen eigenlijk niet zomaar. Die worden bij bekende leden altijd eerst besproken en dan besloten door de beheerder aan de hand van de meningen. De beheerder is dan ook de gene die de ban zet, tenzij de beheerder aangeeft dat iemand anders het ook wel kan doen. Maar goed, niks mis met het even over dit onderwerp te hebben hier. Ik ben echt voor discussie's van over hoe bepaalde dingem misschien beter kunnen, als ze maar goed gevoert worden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hier worden je stoute dingen in bijgehouden ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|