Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij noemt het gewoon Communicatie, maar op de website krijg ik het idee dat het dat niet echt is.... Maar ik ben ook bang dat het veel te makkelijk en té breed is, vandaar mijn orientatie. Ik wacht nog even verder op iemand die het zelf studeert, maar dank je wel! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vierde of vijfde forummer trouwens die ik hier al ben tegengekomen die in Nijmegen sociologie doet of heeft gedaan. (heb alleen geen idee wie je bent, maar ik ken eerste jaars ook nauwelijks....) Aan topicstarter: Verwacht dus een klein beetje traditionele rivaliteit tussen communicatiewetenschappers en sociologen als je dat in Nijmegen gaat studeren. Ow, en vergeet niet dat er ook nog een beetje statistiek erbij zit dat voor veel mensen nogal lastig kan zijn. (al zijn de hoofd statistiekvakken onlangs wel een heel stuk versimpeld..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Sociologie vind ik nog net minder erg dan filosofie en laat ik daar maar niks over zeggen, ieder zijn ding ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Student (Communicatiewetenschappen) in Nijmegen gezocht! Savenna | 1 | 03-04-2011 09:13 | |
Studeren |
Help! Snel hulp gevraagd communicatiewetenschap/bedrijfscommunicatie scholierstudies | 2 | 05-09-2009 11:58 | |
Studeren |
Communicatiewetenschappen, Bedrijfscommunicatie of toch beter Bedrijfswetenschappen? Passionfruit | 20 | 06-10-2007 18:58 | |
Studeren |
[nijmegen] communicatiewetenschappen whertus | 5 | 11-04-2006 12:52 | |
Studeren |
[WO] Communicatiewetenschappen of Communicatie-Informatiewetenschappen? whertus | 19 | 23-11-2005 16:40 | |
Algemene schoolzaken |
Communicatie op WO-niveau Darshan | 1 | 03-11-2002 21:26 |