Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2007, 15:49
Gigli
Gigli is offline
Voor de Egypte-kenners onder ons:
welke plaats is het leukst/mooist om naartoe te gaan?? Sharm-el-Sheik of Hurgharda? en is er in kleinere plaatsjes als Dahab of El Gouna wel wat te doen als je geen fanatieke duiker bent?
(even ter info: we zijn op zoek naar een plaats met een mooi strand, wat winkeltjes, restaurantjes en als het kan ook een beetje een nachtleven, maar willen geen massatoerisme. We willen wel graag een x gaan duiken, maar niet elke dag).
Advertentie
Oud 16-01-2007, 16:27
Cartosa
Cartosa is offline
Alexandrië is een toffe, nogal ondergewaardeerde, plek vind ik. Maar echt uitgaan kan je nergens goed hoor...
Oud 18-01-2007, 14:01
Boef
Boef is offline
Hurghada is gebouwd voor de toeristen. Als je een hotel aan zee boekt, is er tegen die tijd dat je er bent alweer een ander hotel tussen gebouwd. Let dus op waar je boekt als je daar heen gaat. Ook is er groot verschil tussen het centrum dat al af is en het centrum in aanbouw (dus veel bouwputten) De meeste toeristen zijn afkomstig uit Rusland, heel aparte mensen. Als je niet elke dag wil duiken zou ik er niet naar toe gaan. Er is verder namelijk heel weinig te doen, behalve winkelen en eten. Maar als je daar voor naar Egypte gaat...
Oud 19-01-2007, 11:12
Broeder
Broeder is offline
Naar Hurghada gaan lijkt me nou echt verspilling van je geld/tijd. Dat heeft vrij weinig met Egypte te maken.
Oud 25-01-2007, 16:50
Anki
Anki is offline
Ik heb mijn vakantie geboekt voor in Egypte.
Wat ik als oplossing gedaan heb, om toch nog zee te kunnen, én het binnenland:
er bestaan hotels waar je in het midden vd week naar een andere kan, die ook aangesloten is bij die keten.
Ik ga eerst naar Luxor, blijf daar drie nachten, en ga dan naar El Quiseir, en blijf daar vier nachten
Oud 25-01-2007, 17:01
Boef
Boef is offline
Citaat:
Anki schreef op 25-01-2007 @ 17:50 :
Ik heb mijn vakantie geboekt voor in Egypte.
Wat ik als oplossing gedaan heb, om toch nog zee te kunnen, én het binnenland:
er bestaan hotels waar je in het midden vd week naar een andere kan, die ook aangesloten is bij die keten.
Ik ga eerst naar Luxor, blijf daar drie nachten, en ga dan naar El Quiseir, en blijf daar vier nachten
Luxor is
Oud 29-01-2007, 23:15
Roxy
Roxy is offline
Ik heb ook een egypte vraag. hoe betrouwbaar is het openbaar vervoer? ik kan wel ervaringen van anderen vinden op internet maar nergens een officiele site met tijden en dagen waarop bussen rijden. Ik ben namelijk misschien van plan om vanaf omgeving cairo via suez het schiereiland op te gaan en vraag me dus vooral af of iemand daarmee ervaringen heeft.

Regels voor berichten