Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2002, 14:31
Fellaci
Fellaci is offline
Leger van militante moslims op Balkan

BERLIJN - Op de Balkan wordt voor de heilige oorlog tegen het Westen een moslimleger geformeerd dat tienduizend man groot is. De leiding is in handen van leden van het terreurnetwerk van Osama bin Laden en pro-Iraanse Hezbollah-milities. Dit verontrustende nieuws wordt gebracht door de Rheinische Post, een van de grootste regionale kranten van Duitsland. Westerse geheime diensten zouden het dagblad hebben geïnformeerd.

De nieuwe islamitische strijdmacht in het zuidoosten van Europa, met steunpunten in Macedonië, Kosovo, Bosnië en Albanië, wordt gesponsord door Iran, Irak en Saoedi-Arabië. De eenheden zijn uitgerust met moderne handvuurwapens. Velen van hen zijn getraind in het bedienen van raketwerpers en bazooka's. De beste krachten worden naar vliegopleidingen in Tsjechië en Hongarije gestuurd, om later de kern van een moslimluchtmacht te vormen.

De planning en het commando van het islamitische Balkanleger vindt plaats naar het voorbeeld van Afghanistan. De trainingskampen zijn uitstekend verborgen en er is geen gebrek aan rekruten.

Dekmantel
"Zij komen uit de moslim-bevolkingsgroepen. Als ideale dekmantel fungeren moskeeën, die als paddestoelen uit de grond schieten en die worden gefinancierd door rijke Saoedi's. De meeste moskeeën worden geleid door een Saoedische imam, die op hun beurt weer hun instructies krijgen van de geheime dienst van Saoedi-Arabië."

"De moskeeën bieden eerst een cultureel programma om jongeren van 15 en 16 jaar te lokken. Einddoel is een koranschool, een zogeheten 'Medresse', waar het Afghaanse model wordt toegepast: niet alleen de koran leren, maar ook een omvangrijke militaire training krijgen. Iraanse en Iraakse officieren hebben op de Balkan de leiding, ondersteund door leden van Al-Qaeda. Na een opleiding van twee maanden ligt de beloning op 500 tot 700 Amerikaanse dollar per maand.

Aan het eind van hun opleiding krijgen de deelnemers uniformen en persoonlijke bewapening. Deze uitrusting wordt mee naar huis genomen en verstopt. Het proces van een sluipende infiltratie met islamitische invloeden op de Balkan wordt nauwgezet gestuurd door het islamitisch logistieke centrum van de Iraanse ambassade in Kosovo. Na Afghanistan zou de Balkan de volgende islamitische vuurhaard kunnen worden. Dat deze overslaat naar Centraal-Europa, daaraan wordt nu reeds gewerkt door militante moslims."

http://krant.telegraaf.nl/krant/vand...he.saoedi.html

Wat een laf zooitje. Is er een keer een massamoord op moslims zijn ze nergens te vinden. Laten ze anderen het opknappen en als dat niet lukt dan krijg je niets anders dan kritiek. Ik denk zelf laat maar komen, de moslims die uit zijn op een confrontatie, voor de dag ermee, wordt europa EINDELIJK eens uit zijn luxe droom geschud.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2002, 14:36
bam
bam is offline
voordat die grote groep in nederland is/zijn
dan is het alland uitgemoord of gevangen genomen
*denkt ineens aan"de kampen"*
hoop het niet (diej kampen dan)
stouw ze maar in een cel
Oud 06-07-2002, 14:40
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Oke even afgezien van het feit dat het hier eennogal onbetrouwbare bron betreft...wat staat hier nou eigenlijk?:

Wat een laf zooitje. Is er een keer een massamoord op moslims zijn ze nergens te vinden. Laten ze anderen het opknappen en als dat niet lukt dan krijg je niets anders dan kritiek. Ik denk zelf laat maar komen, de moslims die uit zijn op een confrontatie, voor de dag ermee, wordt europa EINDELIJK eens uit zijn luxe droom geschud.
Oud 06-07-2002, 14:44
Fellaci
Fellaci is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Oke even afgezien van het feit dat het hier eennogal onbetrouwbare bron betreft...wat staat hier nou eigenlijk?:

Ik refereerde naar de Bosnische burgeroorlog en de inmenging van de Navo in dat conflict.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 14:46
Fellaci
Fellaci is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Oke even afgezien van het feit dat het hier eennogal onbetrouwbare bron betreft...
Dus de westerse inlichtingendiensten liegen ofzo????
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 14:51
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Fellaci schreef:

Dus de westerse inlichtingendiensten liegen ofzo????
Klinkt dat zo onmogelijk? Maar ik had het eigenlijk over de telegraaf....
Oud 06-07-2002, 16:19
TAFKAB
TAFKAB is offline
*wind zich op*Afslachten de kankerlijers.
Ik vind dat we nu is echt een oorlog moeten beginnen.
Die Jihad kunnen ze krijgen!!
We beginnen met de Bijlmer!
Etnische zuivering! *wind zich af*
Okay maareh...als dit echt waar is.
En die landen dus terroristen schuilhouden.
Dan gaat Amerika niet zo heel vriendlijk reageren.
Ik hoop dat hier wel de hele Navo achter staat.
Dat moslim tuig kan niet door de beugel, en dat in de naam van allaaaah allaaaaaaaah.
Allah is een zakkewasser, klaar.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 18:36
bam
bam is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:

niet eens bij de schilderswijk?
Oud 06-07-2002, 19:10
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
weet je....
Ik geloof er geen ruk van
Oud 06-07-2002, 19:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:
Klinkt dat zo onmogelijk? Maar ik had het eigenlijk over de telegraaf....
Eens, de Telegraaf is het roddelnieuws.
Ik geloof het pas als het te lezen is op:
www.cnn.com
www.cia.gov
www.fbi.gov
www.defenselink.mil
www.whitehouse.gov
En eerder niet.

Maar goed, als het zo is?
Een paar NATO-divisies, ik zou 50.000 man inzetten, zouden de perfecte oplossing zijn.

En reken maar dat als ze naar Nederland willen komen, dat het ze dan ook lukt!
De slappe (m.a.w. niet bestaande) grenscontroles houden ze niet tegen. De enige serieuze grens is die van Oostenrijk.
Als ze daar over zijn, zijn er verder geen controles meer.

En mochten deze berichten bevestigd worden door betrouwbare bronnen (zie hierboven), dan kunnen we er 99% zeker van zijn dat meerdere leden van deze beweging zich in Nederland bevinden. De AIVD (vroeger BVD) is niet capabel om deze personen op te sporen.

Mijn advies is om een wereldwijde (NATO?) dienst in te stellen, die als speciale taak heeft (Islamitisch) religieus extremisme aan te pakken. Deze dienst kan zich ook richten op Christelijk en ander extremisme, uiteraard, maar op dit moment is het het moslim-extremisme dat alle problemen veroorzaakt.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 11:33
John Simon
John Simon is offline
hebben ze ook olifanten enzo, zodat ze over de alpen kunnen trekken en rome ten val kunnen brengen???
Oud 07-07-2002, 13:08
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
John Simon schreef:
hebben ze ook olifanten enzo, zodat ze over de alpen kunnen trekken en rome ten val kunnen brengen???
Wel AK's en raketwerpers, waarschijnlijk ook kamelen en veel kebab.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 11:21
Joostje
Joostje is offline
wat hebben de mensen in de bijlmer er nou weer mee te maken? als een of andere blanke neonazi een gebouw opblaast ofzo dan slachten we toch ook niet alle blanken af?

en btw, lees bron: Telegraaf
Oud 08-07-2002, 19:37
ESCO
ESCO is offline
Dat moslim tuig kan niet door de beugel, en dat in de naam van allaaaah allaaaaaaaah.

De bijlmer hoezo de bijlmer de meeste mensen die in de bijlmer wonen zijn nog altijd Surinamers,antilianen,nederlanders en asielzoekers die een woning zijn toegewezen die al wat langer in N.L zijn.
Echte slim ben je niet zo te horen,kan je beter in plaats van de telegraaf eens de volksrant, gaan lezen of de NRC.
De merendeel van Turken en Marokanen wonen aan de rand van de Rai en aan t schiereiland[bekend van t nieuws onregelheden tussen Marokanen en de politie] aan de haven.
Oud 08-07-2002, 20:44
Joostje
Joostje is offline
ik dacht dat ze hier in arnhem woonden
Oud 08-07-2002, 23:36
Go
Go is offline
Voor dat ze Nederland bereikt hebben, hebben we nog wel even de tijd om alvast "strategische" gebieden onder water te zetten. Maar wij zullen toch geen last van ze hebben. Laat de Amerikanen er maar op afgaan.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 11:52
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
ESCO schreef:

De bijlmer hoezo de bijlmer de meeste mensen die in de bijlmer wonen zijn nog altijd Surinamers,antilianen,nederlanders en asielzoekers die een woning zijn toegewezen die al wat langer in N.L zijn.
Echte slim ben je niet zo te horen,kan je beter in plaats van de telegraaf eens de volksrant, gaan lezen of de NRC.
De merendeel van Turken en Marokanen wonen aan de rand van de Rai en aan t schiereiland[bekend van t nieuws onregelheden tussen Marokanen en de politie] aan de haven.
Zeg ik dat er veel moslims in de bijlmer wonen? Nee. Ik zeg alleen dat we daar moeten beginnen (sarcastisch), in mijn buurt wonen er ook een paar, als ik dat had gezegd had je dan ook zo gereageerd dat ik niet erg slim ben?? Slaat nergens op.
Ten tweede kan jij niet eens normaal quoten, ik niet slim?
Je moet mijn opmerking met een korreltje zout nemen het slaat nergens op.
Dus probeer het wat minder serieus op te vatten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten