Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou zelf niet voor een nokia gaan wat betreft smartphones, de software werkt in mijn ervaring vaak erg slecht en de update daarvan laat zeer lang op zich wachten. Wat voor merken vind je zelf fijn qua toestel en gebruik? En vind je design ook belangrijk? Oh en welke provider wil je(kan soms ook nog verschillen qua software etc.) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er bestaan verschillende versies, met meer of minder toeters en bellen. Je kunt er dus altijd wel een vinden die (bijna) precies de functionaliteit heeft die bij je past. De versie die ik gebruik (vBar, van Vieka) maakt het mogelijk elk programma af te sluiten door ipv op de sluitbutton te klikken, die sluitbutton iets langer vast te houden. Naast de sluitbutton heb ik een icoontje, als ik daarop klik zie ik een lijst met open applicaties, die ik stuk voor stuk (of allemaal tegelijk) kan afsluiten. Vanaf datzelfde menu kan ik trouwens ook elk van die applicaties naar voren halen (ongeveer zoals alt-tab onder de gewone windows, maar dan zonder dat je door al die andere programma's moet bladeren). Ik weet niet wat de algemene benaming is voor dit soort programma's. Wellicht "Task Manager" ? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even een bump, ik ben ondertussen ook alvast op zoek naar een nieuwe telefoon, omdat mijn abo ook over een maandje of 3 afloopt..
En dat moet ook een smartphone worden volgens de planning ![]() de telefoons die de TS heeft genoemd heb ik ook al bekeken, maar ik kwam iets terug langs deze telefoon, de samsung i760 .. Hij is nog nergens uit, ik kan er in ieder geval neit zoveel info over vinden.. Maar ik vind hem er zelf wel tof uitzien(kan zijn dat ik biased ben als fervent samsunggebruiker). Zijn er anderen die deze al gezien hebben? of misschien ergens er iets over gelezen hebben? het nieuwsitem is van oktober, dus ik hoop dat(als ie uitgebracht wordt), hij in maart ergens te krijgen is ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Smartphone scherm kapot FREAKY_7 | 3 | 01-08-2014 18:35 | |
Software & Hardware |
Smartphone Mr. Jerriël | 2 | 18-12-2012 17:11 | |
Software & Hardware |
Nieuwe smartphone; Wat is het beste? Verwijderd | 10 | 18-06-2012 13:59 | |