Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Wij krijgen ook regelmatig gratis producten van de leveranciers en als het teveel is om zelf mee te nemen, dan verkopen we het heus wel, al dan niet met korting. ![]() Hoe het precies zit met de prijs weet ik niet. In principe mag iedere winkel zelf de prijs bepalen, ook als het misschien niet zo'n eerlijke is. Maar ik ben geen rechtenstudent en precies weet ik het ook niet.
||
Citaat:
overigens : waarom geef je in godsnaam iemand een kado om zn leven korter te maken ? (ja, van roken ga je dood, voor het geval je dat nog niet wist.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ja dat weet ik, maar stiekem haat ik mn vriendje en hoop ik dat ie longkanker krijgt. Zucht...
||
Citaat:
Heb even verder gekeken, naar aanstekers van het betreffende merk (doosje waar het in zat) en op de site waar ze het merk verkopen staat deze er niet bij. Daarnaast staat, voor zover ik het kan zien, bij elk van die aanstekers het merkje ergens op de aansteker afgebeeld. En bij mij is dat dus niet het geval... Maargoed, dan ga ik er wel heen zonder een punt te maken, en simpelweg om mn gevoel te uiten.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Als het écht een promotioneel item van Marlboro betreft en jij kunt dat hard maken, moet je eens nagaan of Marlboro het haar verkopers verbiedt deze aanstekers los te verkopen. Die kans is namelijk vrij groot.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar elke aankoop kan binnen zes maanden ongedaan worden gemaakt door de koper. kweet alleen even niet meer onder welk artikel dat valt en als ze jou niet (goed) hebben voorgelicht, dan ben je als zijnde koper gedwaald (dwaling) en op grond daarvan is de overeenkomst nietig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je kan dreigen met nare tvprogramma’s zoals Kassa en Radar en toevallig werkt jouw oom bij de Consumentenbond en de buurvrouw is redactrice bij een nationale krant. Dat kan wel eens werken maar dan moet je in het bezit van veel overtuigingskracht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb het even opgezocht, en kwam uit bij: http://nl.wikipedia.org/wiki/Dwaling "De tweede situatie is, dat de dwaling is ontstaan door ongeoorloofd zwijgen van de wederpartij (art. 6:228 lid 1 sub b B.W.). De wederpartij heeft informatie, die belangrijk is voor de beslissing om de overeenkomst wel of niet te sluiten, maar verzwijgt deze informatie. De mededelingsplicht van de wederpartij gaat hier voor de onderzoeksplicht van de dwalende partij" En op een andere site: "Dwaling is een ‘wilsgebrek’. Daarmee wordt bedoeld dat er weliswaar wilsovereenstemming bestond toen de overeenkomst werd gesloten, maar dat de wil ‘op gebrekkige wijze was gevormd’." Ga morgen wel bij die sigarenboer hier langs, heb ik in ieder geval het bewijs dat het een product van Marlboro is als ik er idd iets mee ga doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zes maanden is overigens wel de wettelijke garantie termijn waaronder je aankopen vallen, maar dat geeft je zelfs bij een defect niet direct de mogelijkheid om de koop te ontbinden. |
![]() |
||
Citaat:
"meneer, u heeft m een half jaar geleden gekocht...." "ja, maar pyres van t scholierenforum zegt dat t wettelijk geregeld is.. " "o. tsja. nou ja, dan moet t maar he..." denk na man. zes maanden !
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 09:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb overigens zojuist gebruik gemaakt van de wet koop op afstand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @mighty marcel niet zeiken joh ![]()
||
Citaat:
Denk je echt dat dat precies zo werkt bij een prijs, waarvan een winkelier vrij is die zo laag of hoog als ze willen te maken? Natuurlijk niet. Zelfs windhandel is legaal. Als ik doosjes lucht wil verkopen en mensen zo gek krijg er geld voor neer te tellen, dan mag dat. Als ze er later achter komen dat ze een doosje lucht niet dat geld waard vinden, vette pech voor hen.
|
![]() |
|
|