Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
deal? (je moet wel ja zeggen want ik heb het al gedaan als je dit leest ![]()
||
Citaat:
![]() ok 'ja' dan maar is dat zo dat fysici problemen zouden hebben met chaostheorie, om het voor te stellen enzo? Eva (die het prachtig vind als ze in haar boek leest: hoe kan een groenschist in een blauwschistfacies terechtkomen? STOER (blauwschistfacies is stukkie steen dat dingen heeft meegemaakt waar normaal blauwschisten worden gevormd) ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb ook een boek over de Chaos Theory...moet hem alleen nog wel lezen, koop gewoon veel te snel boeken!
![]() Ben nu bezig met 'Geschiedenis van de Filosofie' ben bijna klaar, en dan ga ik bezig met 'Geschiedenis van de Westerse Filosofie' van Bertrand Russel, hij beschrijft dan niet alleen hoe men dacht vroeger, maar ook WAAROM in zijn politieke en sociale samenhang van die tijd. Groetjes Ben(die toch zeke meer dan 70 boeken heeft ![]()
|
![]() |
http://forum.scholieren.com/showthre...12#post1377412
Misschien kun je mij iets meer uitleg geven...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jep, volgens mij was dit het ook. We beschikken over alle natuurkundige theorieën dat de dynamiek van het weer uitmaakt, maar nog kunnen we het NIET voorspellen. Dat komt door het element 'chaos'. Groetjes Ben(die voor de rest nog niet op de hoogte is, omdat hij het boek nog niet gelezen heeft ![]()
Laatst gewijzigd op 11-07-2002 om 06:28. |
![]() |
|
voorbeeld: (uit mijn eigen gebied natuurlijk
![]() en zo kan elke kleine gebeurtenis in de geschiedenis een heel andere uitkomst hebben. (als meneer X tieduizend jaar geleden niet was gestorven toe hij 16 was, hadden we nu misschien veel maar mensen op aarde, maar dat is ook niet helemaal zeker. ofzo) door een oneindig aantal variabele parameters is de uitkomst van zo'n complex systeem totaal onvoorstelbaar
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Evolutie harriej_ | 397 | 08-06-2007 13:25 | |
Beroemde atheďst gelooft nu in God Mujahideen | 23 | 02-09-2005 13:50 | |
Films, TV & Radio |
[nu op tv]_o_Lock, Stock & 2 Smoking Barrels_o_ Metal | 13 | 24-06-2005 09:53 | |
Waar komt god vandaan? Love & Peace | 456 | 06-01-2005 08:28 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Intelligent Design legatus | 28 | 08-02-2002 18:34 |