Ok, ik moet m'n hart even luchten! Dus laat me doen.. als je wil mag je het hierna eraf smijten!
M'n beste vriendin Melissa is thuisgekomen van Italië, en zoals altijd gaat ze naar haar vertrouwde stancafé, door omstandigheden heeft ze met m'n exvriend gepraat. En is ze wat te weten gekomen... m'n exvriend(Sven) ging op vakantie met zijn beste vriend(Jo),terwijl ik thuis vanalle uitstapjes deed met z'n Jo's vriendin.. we kwamen allemaal goe overeen dus.. no problems... nu die vriendin had vanalles gaan vertellen Jo(via Telefoon)dat ik Sven niet meer wou en dat ik hem bedrogen had. Tegen mij komt ze vertellen dat Jo Sven gezien had met een andere meisje, en dat ze samen al seks hadden gehad.
Nu m'n eerste reactie was ik belde hem op z'n GSM , en zei dat ik het niet meer wou.
Nu 1,5 jaar later kom ik te weten dat het van Jo's vriendin allemaal doorgestoken kaart was. Zij was stiekem verliefd op Sven, en kon niet verdragen dat ik met hem ging.
Nu voel ik me behoorlijk stom!!! Maar nu zou je zeggen "uitpraten", gemakkelijker gezegt dat gedaan. Hij zegt dat ik niet tegen hem spreek, terwijl ik je eerlijk kan vertellen dat hij niet meer tegen mij spreekt. Hij spreekt enkel als we elkaar tegenkomen in de discotheek en dan moet hij nog ZAT zijn! Dus... ik zal volgende keer nog eens vriendelijk zijn, en tegen hem spreken .. maar als hij dit keer zijn hoofd omdraait en nog durft zeggen dat ik niet tegen hem spreek. Dan ... dan laat ik hem op 1 of ander manier wel weten dat ik er niet tegen kan.. dat hij gaat zeggen dat ik niet spreek, terwijl hij steeds zijn hoofd omdraait.
Allé, sorry mannen en vrouwen voor mijn gezaag! Waarschijnlijk hebben jullie niet veel van m'n verhaal verstaan. Maar ge ziet maar!