Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2002, 19:09
lieve
lieve is offline
Ok, ik moet m'n hart even luchten! Dus laat me doen.. als je wil mag je het hierna eraf smijten!
M'n beste vriendin Melissa is thuisgekomen van Italië, en zoals altijd gaat ze naar haar vertrouwde stancafé, door omstandigheden heeft ze met m'n exvriend gepraat. En is ze wat te weten gekomen... m'n exvriend(Sven) ging op vakantie met zijn beste vriend(Jo),terwijl ik thuis vanalle uitstapjes deed met z'n Jo's vriendin.. we kwamen allemaal goe overeen dus.. no problems... nu die vriendin had vanalles gaan vertellen Jo(via Telefoon)dat ik Sven niet meer wou en dat ik hem bedrogen had. Tegen mij komt ze vertellen dat Jo Sven gezien had met een andere meisje, en dat ze samen al seks hadden gehad.
Nu m'n eerste reactie was ik belde hem op z'n GSM , en zei dat ik het niet meer wou.
Nu 1,5 jaar later kom ik te weten dat het van Jo's vriendin allemaal doorgestoken kaart was. Zij was stiekem verliefd op Sven, en kon niet verdragen dat ik met hem ging.
Nu voel ik me behoorlijk stom!!! Maar nu zou je zeggen "uitpraten", gemakkelijker gezegt dat gedaan. Hij zegt dat ik niet tegen hem spreek, terwijl ik je eerlijk kan vertellen dat hij niet meer tegen mij spreekt. Hij spreekt enkel als we elkaar tegenkomen in de discotheek en dan moet hij nog ZAT zijn! Dus... ik zal volgende keer nog eens vriendelijk zijn, en tegen hem spreken .. maar als hij dit keer zijn hoofd omdraait en nog durft zeggen dat ik niet tegen hem spreek. Dan ... dan laat ik hem op 1 of ander manier wel weten dat ik er niet tegen kan.. dat hij gaat zeggen dat ik niet spreek, terwijl hij steeds zijn hoofd omdraait.

Allé, sorry mannen en vrouwen voor mijn gezaag! Waarschijnlijk hebben jullie niet veel van m'n verhaal verstaan. Maar ge ziet maar!
Oud 16-07-2002, 19:22
Verwijderd
Volgens mij begrijp ik je verhaal wel..

Maar euh.. jij hebt toen die vriendin op dr woord gelooft en het uitgemaakt, dan zul je de consequenties moeten dragen. Ik zou me behoorlijk genaaid voelen als iemand het met me zou uitmaken om iets dak niet heb gedaan. Heb je hem toen wel om uitleg gevraagd en alles? Wel bij hem gechecked of het waar was?

Nja, je kan hem nu vertellen dat je erachter bent gekomen dat het niet waar was wat je toen hebt gehoord, maar als ie dan alsnog geen contact meer wil sja.. dan heb je pech denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 23:12
hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
heel verhaal en ik snap het ook nog

maar ik denk dat je het sowieso moet zeggen, ook omdat hij dan weet dat ze heeft gelogen, ut zal misschien niet veel veranderen, maar jij weet dat je het hebt gezegd en dan weet je ook dat je meer niet kunt doen lijkt mij
Oud 17-07-2002, 09:25
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik zou ook met hem er over proberen te praten, desnoods met vrienden erbij. Maar waarom maak je je er eigenlijk zo druk over? Het is 1,5 jaar geleden allemaal gebeurd! Toch wel een heel tijdje geleden he... Maar oke, moet je allemaal zelf weten.

Ik vind t trouwens wel een beetje stom van je dat je die meid zomaar gelooft. Je (ex)vriend weet toch veel beter met wie gen**kt heeft.
Reageren

Regels voor berichten