Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dankje voor uitleg, mocht je steun nodig hebben,, of even een chatgesprek SweetyStarr@hotmail.com dat is me msn..adres.. nogmaals, ik zocht er zoiets wel achter..eigenlijk.. ik ga de gedichten altijd goed lezen..als ze mooi zijn dus deze vondt en vindt ik mooi.. maar de vraag bij me blijft altijd,. waarna is de aanleiding van het gedicht geschreven ect ect,,,daar blijf ik altijd mee hangen ![]()
||
Citaat:
![]() De mijne is overigens moenbase@hotmail maar dat wist je vast al/wel. 2) Wow, ik had niet gedacht dat het toch zo duidelijk was eigenlijk. Vooral het laatste vind ik erg afgezaagd, tenminste, als je het leest als "buitenstaander". 3) De laatste 7 zijn allemaal geschreven omdat ik haar mis. De ene wat 'heftiger' dan de ander eigenlijk. En, nou ja, 'k schrijf ze uit eigen ervaringen en gedachten. Net als de meeste DOP-ers, denk ik ![]()
||
Citaat:
vindt het soms niet al te leuk als ik negatieve replys krijg.. maar dan denk ikmaar zoweer...mensen hebben anderen smaken en meningen ![]()
|
Hmz... in het begin lijkt het beetje op sensueel 'verlangen' naar een vrouw, maar later wordt het duidelijk dat het meer liefde is, geven om... het einde is een vraag, iets dat je wil, maar waarvan je niet weet of zij het ook wil... niet dom einde, tis het verhaal, het heeft nog geen einde...
(nietszeggende reply, sorry)
Laatst gewijzigd op 07-07-2002 om 20:29. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 | |
Psychologie |
Aan allen die vinden dat ze geen leven hebben, een nerd zijn, niet interessant zijn, John Sickbock | 28 | 15-09-2003 16:12 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |