![]() |
|
![]() |
Aanstaande vrijdag en zaterdag (12-01 / 13-01) is er (weer) een Onderwijsbeurs voor en in West- Nederland. In de Evenementenhal van Rijswijk. Kaarten zijn overigens gratis uit te printen van de site.
Nu weet ik nog (steeds) niet wat ik volgend jaar ga doen. Zit nu in 5 Havo en ga (redelijk makkelijk) slagen. Het lijkt me sowieso geen kwaad kunnen om erheen te gaan, maar wat kan ik precies verwachten. Ik ben nog niet echt (of eigenlijk echt niet) van andere dingen zoals deze geweest (zoals dat in Utrecht bijvoorbeeld). Is er iemand vorige jaar (dit is de tweede keer) al eens geweest die mij kan vertellen wat er zoal te doen is behalve pennen scoren? Of zijn er andere, (veel) betere manieren om erachter te komen wat ik nou echt wil?
|
![]() |
|
Op deze site kun je een test doen om te kijken welke studies er bij je interesses aansluiten. Misschien dat je daardoor wat ideeën krijgt.
Ik ben nog nooit op zo'n onderwijsbeurs geweest, maar ik neem aan dat er heel veel verschillende onderwijsinstellingen vertegenwoordigd zullen zijn en laten zien wat voor opleidingen ze allemaal aanbieden. Aangezien je nog totaal niet weet wat je wilt gaan doen lijkt mij zo'n onderwijsbeurs wel goed om een globale indruk te krijgen van een aantal studies. Later kun je je verder gaan verdiepen in dingen die je écht leuk vindt. Als ik jou was zou ik in ieder geval gewoon gaan, het is toch gratis ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|