Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2007, 17:14
stuitertje
stuitertje is offline
Heej mensjes!

Ik vind een jongen best wel leuk, maar toch ook niet... vaag? ja! nou zien we elkaar de laatste tijd heel vaak en spreken elkaar helemaal veel (sms en bellen) (hij zat vanacht tot half 4 bij mij op de bank te kletsen met me... verder niks!)
Eigenlijk is hij de perfecte persoon voor een relatie in mijn ogen maar ik kom net uit een relatie rollen van anderhalf jaar en daarvoor ben ik ook van relatie naar relatie gehopt dus ben nu 2 maanden vrijgezel en vind het wel ff lekker!! dus heb geen idee wat ik nou wil... hem, een perfecte jongen waarvan ik niet helemaal duidelijk weet of ik hem leuk genoeg vind voor een relatie of vrijgezel zijn wat ik eigenlijk ook wel ff nodig heb...

Vraag: Wat moet ik nou? Wat zouden jullie doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2007, 17:15
Verwijderd
Ik zou single blijven. Je hebt best kans dat hij je rebound-boy is. En als jij er nog niet zeker over bent of je wel of geen relatie wilt, laat de situatie dan zoals hij is, komt tijd, komt raad
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 17:37
Verwijderd
Gewoon afwachten en zien wat er gebeurt.

Aangezien jij twijfelt, zelf niet al te veel initiatief nemen maar kijken wat hij doet, en dan weer kijken hoe jij daarop reageert. Maar hou hem niet aan het lijntje voor een realtie over een jaar ofzo, dat is zielig.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 17:51
Verwijderd
Simpel, als je twijfelt, niet doen! Verder gewoon ff afwachten hoe het loopt..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 18:16
Bloem
Bloem is offline
Ertur heeft gelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2007, 18:53
Mariekje*
Mariekje* is offline
Bij twijfel nooit doen. Kijk gewoon hoe het loopt, en laat alles rustig op zijn beloop... Het lijkt mij dat je dan vanzelf wel duidelijkheid krijgt, en ontdekt wat je daadwerkelijk wilt.
Oud 08-01-2007, 20:41
Pluis
Pluis is offline
Ik stem ook voor Ertur

just wait.. dan kom je er vanzelf achter wat je nou wil.
Oud 08-01-2007, 21:06
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 08-01-2007 @ 18:15 :
rebound-boy
whaha, uit de yes ofzo ?
Oud 09-01-2007, 08:46
smvs
smvs is offline
Hij kan wel perfect zijn, als je je niet sexueel tot hem aangetrokken voelt is hij dat dus toch niet. Hier is hij waarschijnlijk zelf debet aan, als hij tenslotte met je alleen is tot 4 uur 's nachts en nog steeds zijn move niet gemaakt heeft spreekt dit niet in zijn voordeel, dit is tekenend voor hem. Je bent gewoon wel een heel erge nitwit als je een meisje wat je leuk vindt eindelijk in je grot gelokt hebt en dan doe je niks.

De basis is niet dat iemand in theorie de perfecte partner is, de basis is aantrekkingskracht, en dat heeft niks met ratio te maken.

Tip: Zeg dat je vrienden wil blijven. Dat je dat zelf niet kon bedenken

Laatst gewijzigd op 09-01-2007 om 08:52.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 09:02
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
stuitertje schreef op 08-01-2007 @ 18:14 :
Heej mensjes!

Ik vind een jongen best wel leuk, maar toch ook niet... vaag? ja! nou zien we elkaar de laatste tijd heel vaak en spreken elkaar helemaal veel (sms en bellen) (hij zat vanacht tot half 4 bij mij op de bank te kletsen met me... verder niks!)
Eigenlijk is hij de perfecte persoon voor een relatie in mijn ogen maar ik kom net uit een relatie rollen van anderhalf jaar en daarvoor ben ik ook van relatie naar relatie gehopt dus ben nu 2 maanden vrijgezel en vind het wel ff lekker!! dus heb geen idee wat ik nou wil... hem, een perfecte jongen waarvan ik niet helemaal duidelijk weet of ik hem leuk genoeg vind voor een relatie of vrijgezel zijn wat ik eigenlijk ook wel ff nodig heb...

Vraag: Wat moet ik nou? Wat zouden jullie doen?
De'perfecte' man voor een relatie lijkt me idealisatie van vrouwen. Een beeld dat geschapen is door bijvoorbeeld met vriendinnen wat te auwehoeren over de vervelende eigenschappen van mannen in het algemeen of het vriendje van een van de vriendinnen. Met aantrekkingskracht heeft deze idealisatie denk ik niet zoveel te maken, want het is vooral een logische constructie, en aantrekkingskracht heeft vaak maar weinig met logica te maken.

Ik denk dat je hem gewoon niet erg leuk vind, want als dat wel het geval was dan had je hier wel een redenering neergezet waarmee je voor jezelf rechtvaardigde waarom het prima was om meteen een nieuwe relatie te beginnen. Dit neemt echter niet weg dat het dus wel een prima kerel is om mee om te gaan. Hij is aardig en jullie kunnen goed praten, prima. het zou alleen wel wat zuur voor hem zijn als hij als gevolg van dit gedrag zijn eventuele kans bij jou wegnam.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2007, 09:13
Orpheus
Orpheus is offline
Citaat:
EggeD schreef op 08-01-2007 @ 22:06 :
whaha, uit de yes ofzo ?

Ik gok op een psychologisch bewezen verbintenis tussen twee mensen, waarvan er één kortstondig vrijgezel was en terug verlangde naar het hebben van een relatie. Wanneer de ander in de buurt kwam, zag zij door het verlangen gebonden te zijn en genegenheid te herervaren, een potentiële relatiekans.

Echter; wanneer dat herverlangen verdwijnt, blijkt het niets meer dan een re-bound, oftewel een relatie die gedoemd is kapot te gaan.
Oud 09-01-2007, 10:17
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Orpheus schreef op 09-01-2007 @ 10:13 :
Ik gok op een psychologisch bewezen verbintenis tussen twee mensen, waarvan er één kortstondig vrijgezel was en terug verlangde naar het hebben van een relatie. Wanneer de ander in de buurt kwam, zag zij door het verlangen gebonden te zijn en genegenheid te herervaren, een potentiële relatiekans.

Echter; wanneer dat herverlangen verdwijnt, blijkt het niets meer dan een re-bound, oftewel een relatie die gedoemd is kapot te gaan.
dude : D dat woord is best zelfbeschrijvend. t klinkt alleen gay
Reageren

Regels voor berichten