Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik zou het iig zeker doen, als dit iets is dat jij graag wil. ik had het er gister nog over met een vriendin wiens vriendje nu een jaar in Engeland zit. dat gaat allemaal wel goed, maar hij wil nog enkele jaren daar blijven of zelfs naar ergens in Amerika en dan wil zij er dus mee kappen. dus er zijn natuurlijk ook grenzen. maar een halfjaartje moet sowieso gaan lijkt me. en ik snap dat ie dat rot vindt, maar wel beetje lullig van hem om je niet hierin te steunen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Trouwens, hoe meer ik erover nadenk, hoe meer ik ga twijfelen of ik het zelf wel zou kunnen. Ik was nog helemaal niet verder dan fantaseren en me afvragen wat mijn vriend daar van vond.
Maar als ik zelf al twijfel of ik het wel kan, hem zo lang missen, dan is het ook niet lief dat ik hem dat dan wél aandoe. Ik kan het zelf kiezen, maar hem wordt het dan opgedrongen. ![]() Aan de andere kant maakt juist het gevoel dat het zo goed zit tussen ons dat ik het idee heb dat het wel zou moeten kunnen. We kunnen nog zoveel jaar samenzijn, dan maakt dat ene (half) jaartje toch minder uit? En inderdaad, dan moet het wel binnen een jaar of 3/4, daarna zal ik toch echt moeten gaan werken en dan weet ik dat het er niet meer van komt. Misschien moet ik uiteindelijk maar een 'compromis' sluiten en bijvoorbeeld een maand of twee gaan. Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Bedankt voor alle reacties!
![]() Een jaar is ook wel érg lang, een paar maanden klinkt voor mij en voor hem al een stuk fijner denk ik. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In eerste instantie dacht ik dat het wel met het geloof van je partner te maken zou hebben, ofzoiets, maar er staat "ik drink ZELF geen alcohol meer", dat klinkt alsof hij wel alcohol drinkt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als hij niet zou zeggen dat hij gewoon gaat zou ik namelijk blijven proberen hem over te halen om te blijven en niet proberen om het te accepteren, als ik echt niet zou willen dat ie weg zou gaan. Maargoed, misschien werkt dat voor jouw vriendin wel helemaal niet, die is natuurlijk weer helemaal anders. |
![]() |
||
Citaat:
als ik t al n jaar, anderhalf jaar, 2 jaar, met haar heb, dan is t denk ik een ander verhaal. t zou alsnog moeilijk zijn, maar ik weet zeker dat ze me dan gewoon zal laten gaan (en ik zal mijn bankrekening plunderen om die retourtjes voor haar te kunnen kopen), en ik weet ook dat ik haar een half jaar zal laten gaan. maar als ZIJ gaat, ga ik waarschijnlijk mee ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|