Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben vóór, zelfde redenen als Ivo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En door wie wordt het gestolen op school, niet door de leraren lijkt me. Misschien zijn het wel 14 jarige crimineeltjes... Trouwens, als je een beetje secuur omgaat met je spullen (dus niet belangrijke dingen in je broekzak in de kleedkamer achterachterlaten) is de kans dat je spullen gejat wordt vrij klein imo.. |
![]() |
||
Citaat:
Relevantie: nul Sterkte argument: nul Ik ben voor de rest voorstander omdat het de opsporing helpt, door het opgeven van valse gegevens onmogelijk te maken.
||
Citaat:
![]() altijd leuk dat mensen je niet serieus nemen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als jij in een topic vraagt 'wat is de oplossing van de woningnood?' en ik antwoord met 'de halve bevolking uitmoorden zodat de vraag naar huizen afneemt' dan mag je ook prijsschieten. Een kleine dosis realisme is wel op z'n plaats.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
in WOII ging het zo: Men zag joden als paria's maar liet dat in het begin niet merken, later vroegen ze vriendelijk of ze toevallig eventjes een J in hun papiertjes wilden laten zetten om alles wat beter controleerbaar te maken. en daarna ging het hard: razia's, winkels sluiten, mensen deportereren. Ik zeg niet dat het zo gaat in Nederland nu, maar ik wil wel een lijn trekken naar dat eerste gedeelte waarin iedereen zo vriendelijk vraagt of ze eventjes een ID willen laten maken en die overal even op zak willen houden voor geval er iets ergs gebeurd.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Moet het bij je hebben van een erkend identiteitsbewijs op ieder moment van de ... NY13 | 10 | 08-01-2007 19:47 |