Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2006, 19:50
Duckman
Duckman is offline
Nog een paar maanden, en dan heb ik mijn eindexamen VWO. Economie (1,2) vond ik altijd al lastig, en mijn SE gemiddelde is nu een 5,1.

Mijn neef heeft in zijn examenjaar een examentraining in Utrecht gevolgd, en daardoor zijn wiskunde met een 6,5 gemiddeld gehaald. Dus ben ik op zoek gegaan naar examentrainingen economie in de buurt van Delft.

Het dichtste bij is in Rotterdam, via http://www.examenhulp.com. Kost 250 euro voor 3 dagen. Heeft iemand toevallig ervaring met deze cursus? Of kent iemand een andere goede cursus?
Advertentie
Oud 09-03-2006, 20:23
Cheenna
Cheenna is offline
Ik heb geen ervaring met zo'n cursus maar ben er ook in geinterreseerd. Sta voor economie 12 namelijk een 4,5 gemiddeld en geloof niet dat dit veel beter gaat worden dus heb het hard nodig!!
Oud 09-03-2006, 23:38
Barry K
Barry K is offline
Ik weet alleen van de examentraining aan de TU (wiskunde enzo) dat ze heel veel mensen enorm hebben geholpen met het behalen van hun examens.
Van examentraining economie weet ik niet zo veel...

Wel; je kunt ook met een paar mensen (3-4 of alleen) een student om hulp vragen... is wat goedkoper; en werkt volgens mij ook zeer goed...
Oud 10-03-2006, 08:56
Stff
Stff is offline
Meer iets voro CG?
Oud 30-03-2006, 22:20
Duckman
Duckman is offline
Nou, ik heb me gisteren maar ingeschreven bij examenhulp.com. Vind het wel jammer dat er niet meer reakties waren -- hoop niet dat ik morgen achter een cursus kom die goedkoper / dichter bij was.

Heb nog even gebeld naar examentraining in Leiden, maar die zat al vol. In Rotterdam was nog plek dus ik heb geluk

In ieder geval -- als nog iemand zich aanmeldt voor Rotterdam, is het misschien leuk om dat hier te melden. Dan hebben we alvast contact. Anders worden het wel drie hele saaie dagen misschien
Oud 23-01-2007, 16:51
Bobby B
Bobby B is offline
Ja en datzelfde geldt voor mij! alleen woon ik in het noorden dus doe ik het hier: www.evhn.nl schijnt echt supergoed te zijn
Oud 23-01-2007, 17:42
Barry K
Barry K is offline
Dat was een up!
Oud 23-01-2007, 19:20
Missy
Missy is offline
De helft van de tijd dat ik hier post is slotjes. Dit is wel een erg grote up, mag niet. Slotje!

Als mensen nog behoeft hebben om in dit topic iets over die curcus te vragen ofzo.. moet je maar even een nieuwe openen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten