|
|
Bekijk resultaten poll: Zou je Katja Kassin doen | |||
Ja, ze is te doen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
56 | 57.14% |
Nee, niet te doen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
42 | 42.86% |
Aantal stemmers: 98. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 15:19. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*gaat zich nu heel erg dik voelen* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan het in sommige gevallen nog best okey vinden, maar je zult het niet (snel) in mijn bed terugvinden.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Jullie keuren serieus vrouwen als het puur om de seks gaat op kleding, kapsel, make up, uitstraling en weet ik het allemaal. Ik kijk toch echt enkel naar het figuur en of het koppie een beetje leuk is en dan vind ik het wel oke hoor, omdat tja een vrouw met een beetje vormingen in redelijke proporties is gewoon een vrouw dat moet toch wat met je doen...op seksueel vlak. Als ik die reacties hier lees ben ik echt een vieze hond, begin me bijna te schamen... ![]() Ik had echt een uitslag verwacht van minstens 90% doen, op basis van de kennis die ik heb van andere mannen in mijn omgeving. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En nee, ik zou haar niet doen. Puur omdat ik haar niet aantrekkelijk vind, eigenlijk - even ervan uitgaande dat ik met iemand seks zou hebben waar ik verder niks bij voel enzo ![]() |
![]() |
|
![]() |
Lol ik ga nu een beetje zeuren
![]() Katja Kassin doet me denken aan Tantjana Simic wat me bracht tot de geroemde scene van flodder, neem even de tijd en kijk naar deze scene: http://www.youtube.com/watch?v=3kY4jjFR7u0 Jullie beweren glashard dat als Katja Kassin met de billen in de lucht op de motorkap voorover buigt (ongeveer als deze scene) je geen proefritje zou maken? Even ervan uitgaande dat je geen vriendin hebt en niemand er ooit achter zou komen.... Jullie bedanken en gaat wat anders doen...? Laatst gewijzigd op 08-02-2007 om 23:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ook ik zeg niet te doen, tenzij ze direct na het neuken mijn huissleutel teruggeeft en zo poedelnaakt als ze gekomen is meteen, met haast en definitief mijn huis verlaat ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Verder zijn jullie allemaal een stelletje metroseksuelen, jeez... Ik heb het puur over dierlijke wilde seks, geen poeha eromheen als persoonlijkheid en weet ik het allemaal.... Laatst gewijzigd op 09-02-2007 om 18:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die 28 mannen die nee hebben gestemd leven nog in de waan dat ze principieel zijn, diep in hun hart tho... Het zijn echt niet de sjonnie's die de grootste viespeuken zijn, eerder de balkanendes: "voor nieuw elan!" |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Echter had ik moeten weten dat dit soort enquetes niet altijd even betrouwbaar zijn, omdat men vaak gewenst antwoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|