Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2007, 19:38
axgimpa
axgimpa is offline
Wat zijn het, in godsnaam?!

Ik moet een klein verslagje maken over de provincie Utrecht.
Daar horen een aantal deelvragen en een hoofdvraag bij.

Deelvraag 3: Welke koersgebieden binnen het zoneringsbeleid vind je in deze provincie en komt deze zonering overeen met de verschillende landschapstypen?

Deelvraag 5: Welke gebieden vormen een onderdeel van de Ecologische Hoofdstructuur? Komt dit beleid overeen met de variatie aan landschappen in de provincie?

en de Hoofdvraag: Neemt de overheid voldoende maatregelen ter behoud van de landschappelijke diversiteit in de provincie?

Mijn vraag over D3: Wát zijn koersgebieden? (Ik heb (haast) overal gezocht, zelfs in woordenboeken, er staat niks in mijn theorieboek voor het vak, internet word ik niet wijzer van)
En wat is het zoneringsbeleid? Ik vind hier namelijk verschillende betekenissen van die volgens mij niet helemaal hierbij passen.

Over D5: Zijn er überhaupt gebieden die onderdeel van de EHS vormen?
Oud 10-01-2007, 16:17
Sonnema
Sonnema is offline
over deelvraag drie kan ik kort zijn... ik weet het ook niet, vraag de leraar. deelvraag 5 volgens mij zijn er wel degelijk gebieden in utrecht deel van de ecologische hoofdstrudctuur, kijk even naar de utrechtse heuvelrug ofzo. Volgens mij word er in utrecht btw bar weinig gedaan aan die structuur

succes ermee!
Oud 10-01-2007, 22:04
T_ID
T_ID is offline

Wat leerrt het feit dat we gele en groene balken door provincie Utrecht zien lopen over de vraag of er zones van de ecologische hoofdstructuur doorheen lopen?

Verder horen die koersen (groen, geel, bruin, blauw geloof ik) gewoon in je boek te staan. Vrij slecht boek als het niet zo is.

VROM had het zelfs met zoomfunctie:
http://www2.vrom.nl/notaruimte/kaarten/5/index.htm
Reageren

Regels voor berichten