Hoi, ik heb mijn pc een tijdje geleden geformateerd en toen heb ik mozilla thunderbird opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem is nu dat ik geen emails meer kan verzenden met thunderbird. ontvangen en dergelijke kan wel. Voor de format werkte het wel gewoon goed. Ik heb waarschijnlijk ergens een instelling fout staan, maar ik zou niet weten welke. Als ik een bericht probeer te verzenden krijg ik:
Verzenden van bericht mislukt.
Dit bericht kon niet worden verzonden omdat het verbinden met de smtp server smtp.endofallhope.nl is mislukt. De server is misschien niet beschikbaar of weigert SMTP-verbindingen. Ga na of uw SMTP-serverinstellingen juist zijn en probeer opnieuw, of neem contact op met uw systeembeheerder.
Volgens mij heb ik de instellingen hetzelfde staan als voor de format, maar dat weet ik niet zeker. Ook ontvang ik hier mail van mijn hotmail adres op, maar ook daar kan ik niet mee verzenden, dan krijg ik dezelfde fout. Dus kan iemand me zeggen wat ik misschien verkeerd heb ingesteld ofzo, want dit is best irritant. Alvast bedankt.
Frank
|