Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er moeten vast wel mensen zijn die zo leven, of het geprobeerd hebben. Weet iemand hier een relaas van zo iemand op het internet ? Handelaars in zo'n landen zullen altijd wel hogere prijzen vragen aan westerlingen, maar als je een dienster aanneemt die aankopen doet voor jou ? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zoveel geld kan je nooit opzij zetten, en gaan rentenieren op kosten van je ouders ???
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 21:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En buiten het feit dat rentenieren mij verschrikkelijk saai lijkt (ik zou het nooit willen, wat ga je dan de hele dag doen?), je je vrienden+familie achterlaat, ga je de plaatselijke bevolking ook wat pesten door daar met al je geld te komen showen.. Ik vind dat er aan je 'plan' een immoreel kantje zit, man ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn ook nog mensen die daar wel iets aan proberen te veranderen, en daarbij is het wel héél fout om met een fortuin daar lekker opzichtig tussen de armen te gaan wonen, te vergelijken met hier producten kopen die in slechte omstandigheden zijn gemaakt omdat er weinig alternatieven zijn hoor.. ik krijg echt iets van zo'n opmerkingen.. ! |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En da's geen argument, je kan niet door middel van alles wat mensen doen ze een schuldgevoel gaan bezorgen. Niemand kan op z'n eentje wereldproblemen oplossen, maar dat wil niet per definitie zeggen dat het ze ook niks kan schelen. Dat het jóu nu niks kan schelen toevallig en dat jij liever de egoïst gaat uithangen in een ander land, dat vind ik alleen maar spijtig. Maar het is jouw keuze. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
Mooie spreuken... dromerig elfje | 56 | 25-03-2003 19:28 |