Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2002, 17:41
Chandler
Chandler is offline
IKKKKE

Ik vind het zeker wel -->
Oud 31-07-2002, 18:54
Afketser
Afketser is offline
Ik ook.. zeker weten
Ben vanmiddag even langs het terrein gefietst om te kijken hoe de zaken er nu voorstaan. Ze zijn namelijk al begonnen aan de opbouw.

Oud 31-07-2002, 19:29
razkal
razkal is offline
Weinig soeps dus.
Ik weet nog niet of ik ga.
Oud 31-07-2002, 19:37
Afketser
Afketser is offline
Citaat:
razkal schreef:
Weinig soeps dus.
Ik weet nog niet of ik ga.
Haha, weinig soeps.. tjsa, ze zijn net 2 dagen geleden begonnen. De hele boel moet nog gemaait worden enzo.

Weet je nog niet of je gaat??? Tuurlijk, je moet gaan! De lineup van Mysteryland is vetter dan die van Dance Valley.
Oud 31-07-2002, 21:52
razkal
razkal is offline
Weet ik dat ze net begonnen zijn. Waarschijnlijk ga ik ook wel maar moet nog ff paar mensen mee zien te slepen.
Oud 01-08-2002, 10:44
JayDee
JayDee is offline
Ik gaaaaaa Whoeiiii
Wat een line up zeg!
Oud 01-08-2002, 21:10
stella
stella is offline
ik gaaaaaaaa ook, hoop ik, moet ook nog ff proberen mensen zien mee te slepen...
Oud 01-08-2002, 21:39
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik ga
Oud 01-08-2002, 21:47
Verwijderd
Ik ga misschien wel...moet alleen ff wat klandizie zien te regelen, ik heb geen zin om in m'n remy te gaan
Oud 01-08-2002, 22:13
konflict
konflict is offline
ik ga niet... maar kvond de line-up toch al niet zó. Dan was ik waarschijnlijk alleen voor de techno gegaan. Was wel heel graag naar pukkelpop gegaan maar ook daar ga ik niet heen.

misschien maar een keer een berichtje op dating zetten om muziekminnende vrinden te vinden.
Oud 01-08-2002, 22:17
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
konflict schreef:
ik ga niet... maar kvond de line-up toch al niet zó. Dan was ik waarschijnlijk alleen voor de techno gegaan. Was wel heel graag naar pukkelpop gegaan maar ook daar ga ik niet heen.

misschien maar een keer een berichtje op dating zetten om muziekminnende vrinden te vinden.
Hoi

-xxx-
Oud 02-08-2002, 11:30
Chandler
Chandler is offline
Citaat:
konflict schreef:

de line-up niet zo goed???
Kill er komen 80 TOP DJ's en dan ga jij eff klagen over dat de lin-up niet goed us

volgens mij ben jij niet echt goed
Oud 02-08-2002, 12:38
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Chandler schreef:

Kill er komen 80 TOP DJ's en dan ga jij eff klagen over dat de lin-up niet goed us

Smaken kunnen verschillen he
Oud 02-08-2002, 18:00
Chandler
Chandler is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

Smaken kunnen verschillen he
das waar maar ja uit 80 dj's weet ik wel een paar te vinden te ik wel even die " " wil geven
Oud 02-08-2002, 18:02
Blalala
Blalala is offline
W0ei ik kom ook
Had hier al berichtje geplaatst:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=172794
Oud 02-08-2002, 18:31
konflict
konflict is offline
Citaat:
Chandler schreef:

ja de line-up is natuurlijk wel goed, maar niet zo overweldigend dat ik er naar toe wil... ik ga meestal toch al niet voor de 'massa-dj's' en die zijn er hier 'n hoop. bovendien ben ik de laatste tijd ook veel bezig met niet-electronische muziek dus wil ik eigenlijk naar iets als lowlands of vooral pukkelpop waar electronische muziek en gitaarmuziek worden afgewisseld...
Oud 02-08-2002, 18:32
konflict
konflict is offline
Citaat:
GinnyPig schreef:

Hoi

-xxx-

Oud 02-08-2002, 21:40
Chandler
Chandler is offline
Citaat:
konflict schreef:

ja de line-up is natuurlijk wel goed, maar niet zo overweldigend dat ik er naar toe wil... ik ga meestal toch al niet voor de 'massa-dj's' en die zijn er hier 'n hoop. bovendien ben ik de laatste tijd ook veel bezig met niet-electronische muziek dus wil ik eigenlijk naar iets als lowlands of vooral pukkelpop waar electronische muziek en gitaarmuziek worden afgewisseld...
We houden allebei gewoon van een andere genre muziek
Oud 02-08-2002, 22:33
konflict
konflict is offline
Citaat:
Chandler schreef:

We houden allebei gewoon van een andere genre muziek

dat zou best kunnen

maarre... voor welke djs gaat iedereen hier dan naar mysteryland?
Oud 02-08-2002, 23:35
Blalala
Blalala is offline
Citaat:
konflict schreef:

dat zou best kunnen

maarre... voor welke djs gaat iedereen hier dan naar mysteryland?
Euhm alle? Ik wel tenminste.. Maar ook omdat een vriend van me 2 kaartjes heeft gewonnen zodat ik gratis heen kan maar dat terzijde..
Oud 04-08-2002, 22:01
Verwijderd
Konflict is koel

Mainstream Tom en mainstream Yoji draaiden gister trouwens wel enorm lekker
Oud 05-08-2002, 16:06
Chandler
Chandler is offline
*gaat naar Sven Vath, Felix da Housecat, Judge Jules, West Bam, Junior Sanchez, Michel de Heij, Seb Fontaine, Benny Rodrigues, Lucien Foort, Armin van Buuren, Johannes Heil, Roog, DANA, Pavo, Astrid, Gary D, Luna, Kai Tracid, Technoboy, Bas & Ram, Femme Fatale, Cosmic Gate, Marcel Woods, VITALIC*

*gaat dus rennend over Ruigoord*

Oud 06-08-2002, 18:49
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik wil iig Felix de Housecat meemaken . Heb wel wat goeds van hem gehoord...

Voor de rest kijk ik wel hoe de timetable in elkaar zit. Zijn tenslotte genoeg dj's die ik wil zien (zoals Chandler ook al liet zien )
Oud 06-08-2002, 19:28
AGH
AGH is offline
Eerlijk gezegd vind ik Mysteryland veel te commercieel geworden en het begint allemaal een beetje op sensation te lijken. Krijgen we straks reclames.
Mysteryland is back in town, dress in brown?
Feit dat je nu je kaartje via de Ticketbox kunt halen zegt naar mijn mening al genoeg.

Ik heb een hekel aan Hardcore, maar in 1997 was Mysteryland nog wel écht een feest.
Misschien was het ook wel als klein ventje een hele belevenis.
Op stap met de oudere jongens die drugs in hun Nike Air Max verstopten en kaartjes voor je hadden gehaald in een smartshop.
Daarna even een tussenstop gehad, maar vanaf 2000 ben ik elke keer geweest en werd het steeds minder. Hoe verneuk je een feest?
Simpel, laat TMF vrij filmen, verschaf mensen verkleedt als kauwgombal of kookwekker toegang tot het terrein en besteedt meer aandacht aan commercie dan aan de sfeer.
Six Flags was natuurlijk helemaal een lachertje.

Jongens in een string, meisjes met een cowboyhoed op, lichtgevende kettinkjes, jongens met Bacardi Breezer, een R&B ruimte, uitsmijters autoritair laten ogen maar een enorme vechtpartij tussen FC Den Haag en Utrecht over het hoofd laten zien.
Dit jaar verwacht ik eigenlijk Trijntje Oosterhuis in het voorprogramma van Bass D & King Matthew en verwacht ik een trancezaal die groter is dan de hardcorezaal.
Nogmaals, ik heb een hekel aan hardcore maar ik vind wel dat een hardcorefeest een hardcorefeest moet blijven en niet een koekhapwedstrijd.
Zelfs Masters of Hardcore wordt met elke uitvoering slechter, op Parkpop zijn nauwelijks nog Hagenezen aanwezig, Pinkpop wordt overspoelt met merchandising en de plaatselijke braderie te Oldenzaal krijgt bezoek van Tooske die speciaal voor die heugelijke dag overvliegt vanuit New York.

Maar voor iedereen die wél gaat; ik hoop van harte dat het een zeer geslaagd feest gaat worden!
Oud 07-08-2002, 09:02
Chandler
Chandler is offline
vooral overal en altijd de positieve kanten zien he...
Oud 07-08-2002, 11:38
osmano
osmano is offline
Citaat:
konflict schreef:

line up slecht ,juist een van se beste line up's van het jaar ,alle soort muziek stijlen en bij elke stijl de beste dj's .
Mauro Picotto
Ferry Corsten
Dana
Technoboy
Gielen
Sven vath en ngo evel meer
ik vind dot toch een top line up
Oud 07-08-2002, 11:44
osmano
osmano is offline
Citaat:
AGH schreef:
Eerlijk gezegd vind ik Mysteryland veel te commercieel geworden en het begint allemaal een beetje op sensation te lijken. Krijgen we straks reclames.
Mysteryland is back in town, dress in brown?
Feit dat je nu je kaartje via de Ticketbox kunt halen zegt naar mijn mening al genoeg.

Ik heb een hekel aan Hardcore, maar in 1997 was Mysteryland nog wel écht een feest.
Misschien was het ook wel als klein ventje een hele belevenis.
Op stap met de oudere jongens die drugs in hun Nike Air Max verstopten en kaartjes voor je hadden gehaald in een smartshop.
Daarna even een tussenstop gehad, maar vanaf 2000 ben ik elke keer geweest en werd het steeds minder. Hoe verneuk je een feest?
Simpel, laat TMF vrij filmen, verschaf mensen verkleedt als kauwgombal of kookwekker toegang tot het terrein en besteedt meer aandacht aan commercie dan aan de sfeer.
Six Flags was natuurlijk helemaal een lachertje.

Jongens in een string, meisjes met een cowboyhoed op, lichtgevende kettinkjes, jongens met Bacardi Breezer, een R&B ruimte, uitsmijters autoritair laten ogen maar een enorme vechtpartij tussen FC Den Haag en Utrecht over het hoofd laten zien.
Dit jaar verwacht ik eigenlijk Trijntje Oosterhuis in het voorprogramma van Bass D & King Matthew en verwacht ik een trancezaal die groter is dan de hardcorezaal.
Nogmaals, ik heb een hekel aan hardcore maar ik vind wel dat een hardcorefeest een hardcorefeest moet blijven en niet een koekhapwedstrijd.
Zelfs Masters of Hardcore wordt met elke uitvoering slechter, op Parkpop zijn nauwelijks nog Hagenezen aanwezig, Pinkpop wordt overspoelt met merchandising en de plaatselijke braderie te Oldenzaal krijgt bezoek van Tooske die speciaal voor die heugelijke dag overvliegt vanuit New York.

Maar voor iedereen die wél gaat; ik hoop van harte dat het een zeer geslaagd feest gaat worden!

uhm mysteryland was NOOIT een hardcore feest ,er waren hardcore tenten ja maar er was ook altijd een techno of trance zaal
Oud 07-08-2002, 16:57
AGH
AGH is offline
Het was nooit alleen een hardcore feest, maar de hardcore tent was altijd de grootste tent en in feite de tent waar het allemaal om draaide.
Bovendien was techno toen nog echt techno en echt herrie waar je heerlijk paranoia van kon worden. Het eerste jaar was de tunnel of terror een tent waar je alleen geflikker van lampen zag en mensen ontzettend hard zag gaan.
Tegenwoordig lopen hier jongens met een henna tatoeage van een Chinees sterrenbeeld op hun onderrug een passoa weg te drinken.
Bovendien stelt de hardcoretent nu niets meer voor (althans de vorige jaren niet meer) en wordt de trancezaal elk jaar maar groter en de DJ’s bekender.
Als ik al Johan Gielen, Ferry Corsten en Mauro Picotto hoor ben ik al bang voor een herhaling van vorig jaar. Als Gigi D’augostino met z’n lollybende ook nog komt is het feest helemaal compleet.

Laat die jongens gewoon op Sensation draaien en laat Mysteryland gewoon z’n eigen identiteit behouden.
Oud 08-08-2002, 09:37
Prins
Prins is offline
Line-up is zeer goed, maar niet beter dan die van Dance Valley. Eén woord: Sasha
Oud 08-08-2002, 13:47
osmano
osmano is offline
Citaat:
AGH schreef:
Het was nooit alleen een hardcore feest, maar de hardcore tent was altijd de grootste tent en in feite de tent waar het allemaal om draaide.
Bovendien was techno toen nog echt techno en echt herrie waar je heerlijk paranoia van kon worden. Het eerste jaar was de tunnel of terror een tent waar je alleen geflikker van lampen zag en mensen ontzettend hard zag gaan.
Tegenwoordig lopen hier jongens met een henna tatoeage van een Chinees sterrenbeeld op hun onderrug een passoa weg te drinken.
Bovendien stelt de hardcoretent nu niets meer voor (althans de vorige jaren niet meer) en wordt de trancezaal elk jaar maar groter en de DJ’s bekender.
Als ik al Johan Gielen, Ferry Corsten en Mauro Picotto hoor ben ik al bang voor een herhaling van vorig jaar. Als Gigi D’augostino met z’n lollybende ook nog komt is het feest helemaal compleet.

Laat die jongens gewoon op Sensation draaien en laat Mysteryland gewoon z’n eigen identiteit behouden.
sja maar nu hebben ze geen hardcoer tenten meer wel hardstyle new style of rave ,lijkt me ook beter dan boobm boom hakkech
Oud 12-08-2002, 15:59
Chandler
Chandler is offline
Bijnaaaaaa
Oud 12-08-2002, 18:54
blackfairy
blackfairy is offline
hmz.. wil wel graag ..kan niet...moet werken

maargoed.. heb nog wel andere feesten ingedachten die ook een zeer goede line up hebbe/krijgen *hopefully* duz..
Oud 13-08-2002, 17:20
Chandler
Chandler is offline
Het KNMI voorspelt voor aanstaande zaterdag:26 graden, 60% kans op zonneschijn!
Oud 13-08-2002, 17:23
Chandler
Chandler is offline
www.id-t.com

fotow serie 6, het begint er al op te lijken
Oud 16-08-2002, 09:42
Chandler
Chandler is offline

WHAWHA HAHAHA HAHAHAHAHAHAHA,

2 VRIJTICKETS GEWONNNNNNEN,
GOD I LOVE ID&T

vorig jaar 2 kaartjes sensation, dit jaar al dubbel cd plus dvd shockers, just to sweeeet...

(oh ja, KNMI voorspelt, 70&kans ZONNESCHIJN, 10%kans REGEN)
Oud 16-08-2002, 12:14
JayDee
JayDee is offline
hehehehe chandler jij OOK al

Me 2, 2 week terug al 2 Vip Nature One Kaarten en nu dit

Whoeiiii Morge lozzzz
Oud 16-08-2002, 16:43
Chandler
Chandler is offline
HELEMAAL GEK
Oud 16-08-2002, 17:56
Blalala
Blalala is offline
W0ei ik ook met gewonnen kaarten heen
ID-T heerscht best wel

Ik heb er zin in!
Oud 17-08-2002, 08:50
Six4Eight
Six4Eight is offline
Fucking hell ik moet vandaag werken.

Ik had ZOOO graag naar Stef, Lemon 8 en mijn andere progressive helden gegaan
Oud 17-08-2002, 13:36
Firefly182
Firefly182 is offline
m'n vriend gaat er heen met zijn broer en 2 andere vrienden, voor zover ik weet. Hij doet z'n best maar.

Dan Lady Dana..... Ze schijnt heel goed te zijn:"Als ze zo goed in bed is als ze draait dan wil ik wel een nacht met haar het bed in duiken...." <----------- zegt vriend+ zijn beste vriend waar ik bij zit... triest.
Maar okee, ik ken alleen Sven Vath, Felix da Housecat, Junior Sanchez, Michel de Heij, Armin van Buuren, DANA, Pavo, Cosmic Gate van naam, luister nie naar die muziek.

Kheb wel 1 tijdschrift van ID&T, goed he?

Regels voor berichten