Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-xxx-
||
Citaat:
![]() Kill er komen 80 TOP DJ's en dan ga jij eff klagen over dat de lin-up niet goed us ![]() volgens mij ben jij niet echt goed ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
W0ei ik kom ook
![]() Had hier al berichtje geplaatst: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=172794
||
Citaat:
ja de line-up is natuurlijk wel goed, maar niet zo overweldigend dat ik er naar toe wil... ik ga meestal toch al niet voor de 'massa-dj's' en die zijn er hier 'n hoop. bovendien ben ik de laatste tijd ook veel bezig met niet-electronische muziek dus wil ik eigenlijk naar iets als lowlands of vooral pukkelpop waar electronische muziek en gitaarmuziek worden afgewisseld... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
*gaat naar Sven Vath, Felix da Housecat, Judge Jules, West Bam, Junior Sanchez, Michel de Heij, Seb Fontaine, Benny Rodrigues, Lucien Foort, Armin van Buuren, Johannes Heil, Roog, DANA, Pavo, Astrid, Gary D, Luna, Kai Tracid, Technoboy, Bas & Ram, Femme Fatale, Cosmic Gate, Marcel Woods, VITALIC*
*gaat dus rennend over Ruigoord* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Eerlijk gezegd vind ik Mysteryland veel te commercieel geworden en het begint allemaal een beetje op sensation te lijken. Krijgen we straks reclames.
Mysteryland is back in town, dress in brown? Feit dat je nu je kaartje via de Ticketbox kunt halen zegt naar mijn mening al genoeg. Ik heb een hekel aan Hardcore, maar in 1997 was Mysteryland nog wel écht een feest. Misschien was het ook wel als klein ventje een hele belevenis. Op stap met de oudere jongens die drugs in hun Nike Air Max verstopten en kaartjes voor je hadden gehaald in een smartshop. Daarna even een tussenstop gehad, maar vanaf 2000 ben ik elke keer geweest en werd het steeds minder. Hoe verneuk je een feest? Simpel, laat TMF vrij filmen, verschaf mensen verkleedt als kauwgombal of kookwekker toegang tot het terrein en besteedt meer aandacht aan commercie dan aan de sfeer. Six Flags was natuurlijk helemaal een lachertje. Jongens in een string, meisjes met een cowboyhoed op, lichtgevende kettinkjes, jongens met Bacardi Breezer, een R&B ruimte, uitsmijters autoritair laten ogen maar een enorme vechtpartij tussen FC Den Haag en Utrecht over het hoofd laten zien. Dit jaar verwacht ik eigenlijk Trijntje Oosterhuis in het voorprogramma van Bass D & King Matthew en verwacht ik een trancezaal die groter is dan de hardcorezaal. Nogmaals, ik heb een hekel aan hardcore maar ik vind wel dat een hardcorefeest een hardcorefeest moet blijven en niet een koekhapwedstrijd. Zelfs Masters of Hardcore wordt met elke uitvoering slechter, op Parkpop zijn nauwelijks nog Hagenezen aanwezig, Pinkpop wordt overspoelt met merchandising en de plaatselijke braderie te Oldenzaal krijgt bezoek van Tooske die speciaal voor die heugelijke dag overvliegt vanuit New York. Maar voor iedereen die wél gaat; ik hoop van harte dat het een zeer geslaagd feest gaat worden! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mauro Picotto Ferry Corsten Dana Technoboy Gielen Sven vath en ngo evel meer ik vind dot toch een top line up |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
uhm mysteryland was NOOIT een hardcore feest ,er waren hardcore tenten ja maar er was ook altijd een techno of trance zaal |
![]() |
|
Het was nooit alleen een hardcore feest, maar de hardcore tent was altijd de grootste tent en in feite de tent waar het allemaal om draaide.
Bovendien was techno toen nog echt techno en echt herrie waar je heerlijk paranoia van kon worden. Het eerste jaar was de tunnel of terror een tent waar je alleen geflikker van lampen zag en mensen ontzettend hard zag gaan. Tegenwoordig lopen hier jongens met een henna tatoeage van een Chinees sterrenbeeld op hun onderrug een passoa weg te drinken. Bovendien stelt de hardcoretent nu niets meer voor (althans de vorige jaren niet meer) en wordt de trancezaal elk jaar maar groter en de DJ’s bekender. Als ik al Johan Gielen, Ferry Corsten en Mauro Picotto hoor ben ik al bang voor een herhaling van vorig jaar. Als Gigi D’augostino met z’n lollybende ook nog komt is het feest helemaal compleet. Laat die jongens gewoon op Sensation draaien en laat Mysteryland gewoon z’n eigen identiteit behouden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
WHAWHA HAHAHA HAHAHAHAHAHAHA, 2 VRIJTICKETS GEWONNNNNNEN, GOD I LOVE ID&T vorig jaar 2 kaartjes sensation, dit jaar al dubbel cd plus dvd shockers, just to sweeeet... (oh ja, KNMI voorspelt, 70&kans ZONNESCHIJN, 10%kans REGEN)
|
m'n vriend gaat er heen met zijn broer en 2 andere vrienden, voor zover ik weet. Hij doet z'n best maar.
Dan Lady Dana..... Ze schijnt heel goed te zijn:"Als ze zo goed in bed is als ze draait dan wil ik wel een nacht met haar het bed in duiken...." <----------- zegt vriend+ zijn beste vriend waar ik bij zit... triest. Maar okee, ik ken alleen Sven Vath, Felix da Housecat, Junior Sanchez, Michel de Heij, Armin van Buuren, DANA, Pavo, Cosmic Gate van naam, luister nie naar die muziek. Kheb wel 1 tijdschrift van ID&T, goed he? ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
ARTistiek |
Lichtpunt in mijn leven Junkfood Junkie | 21 | 11-03-2002 11:57 |