Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2007, 15:53
nou en
nou en is offline
Voor carnaval ben ik op zoek naar bootschoenen, in het blauw.
Normaal hebben ze die altijd in elke cheap ass schoenenwinkel, maar pas vanaf de lente. Ik heb ze nodig in maat 38

Ook ben ik voor carnaval op zoek naar een marineblauw rokje. Het liefst met plooien. Marineblauw en plooien zijn tegenwoordig niet meer zo hip, dus in de winkel kan ik deze ook niet vinden.
Ik heb maat 36, (evt. 38)
Volgens mij zijn tennisrokjes ook goed, dus als misschien iemand een oud blauw rokje heeft in maat 36 wat ik over kan kopen, ik zou er heel gelukkig mee zijn!!

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!!
Advertentie
Oud 25-01-2007, 16:08
Trifa
Trifa is offline
Citaat:
nou en schreef op 25-01-2007 @ 15:53 :
Voor carnaval ben ik op zoek naar bootschoenen, in het blauw.
Normaal hebben ze die altijd in elke cheap ass schoenenwinkel, maar pas vanaf de lente. Ik heb ze nodig in maat 38

[afbeelding]

Ook ben ik voor carnaval op zoek naar een marineblauw rokje. Het liefst met plooien. Marineblauw en plooien zijn tegenwoordig niet meer zo hip, dus in de winkel kan ik deze ook niet vinden.
Ik heb maat 36, (evt. 38)
Volgens mij zijn tennisrokjes ook goed, dus als misschien iemand een oud blauw rokje heeft in maat 36 wat ik over kan kopen, ik zou er heel gelukkig mee zijn!!

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!!
ik heb zo'n marineblauw tennisrokje. Pb me maar
Oud 25-01-2007, 16:41
Verwijderd
In de minder grote schoenwinkels, zoals in dorpen, kan het goed zijn dat ze een oude voorraad ergens achterin hebben opgeslagen. Heel lief vragen, want het is niet zo fijn om als verkoper tussen al die muffe, oude zooi te moeten duiken voor schoenen die maar een paar euro waard zijn (ik spreek uit ervaring) .

Marineblauwe plooirokken lijken me zeker vindbaar in een kledingwinkel voor oudere dames. Meestal in zijstraten van steden of ook nog in dorpen te vinden.
Oud 26-01-2007, 18:20
Gwenniej
Gwenniej is offline
die bootschoenen staan geloof ik wel op de wehkamp of neckerman site.
En tuttig komt helemaal weer in, als je de H&M catalogus moet geloven! Dus misschien zit er ook wel een marine rokje bij

Regels voor berichten