![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik denk ook dat het je buikspieren zijn.
Ik zei niet voor nix dat ik op die manier serieus m'n buikspieren train ![]() ![]() Volgens mij kan t ook komen van opwinding die niet goed "ontladen" is zeg maar. Ik bedoel, als je vlak voordat je klaarkomt helemaal stopt kan je volgens mij ook buikpijn krijgen. In ieder geval is het nix om je zorgen over te maken hoor ![]() Ik heb t ook weleens ![]() |
![]() |
|
![]() |
Tsja, het blijft lekker he, dat randje fietsen
![]() Ik denk dat je iets te vaak te dicht bij het orgasme bent geweest, en dat dat zeur-gevoel je baarmoeder is, die je vraagt: "he, hoe zit het, mag ik nu eindelijk?" ![]() Als je geluk hebt, blijft het gevoel lang weg (een twintigtal bijna-orgasmes, ik denk niet dat ik al ooit verder ben geraakt). Heb je pech, dan krijg je het gevoel al na een stuk of drie near-misses. Als je de pijn voelt opkomen, is er maar 1 middel om er weer vanaf te geraken: zo snel mogelijk over de top gaan (als je te lang wacht, blijft de pijn aanhouden, ook al heb je een orgasme erna). Nog iemand ideeën? (heb de indruk dat er niet zoveel op het randje gefietst wordt door de dames hier?)
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|