Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2007, 00:06
crazy88
crazy88 is offline
3 maanden geleden heb ik een grote fout gemaakt, door mijn relatie van 3 jaar op te geven voor een ander.
Nu weet ik niet wat ik wil want soms mis ik me ex echt zo erg.
Slapeloze nachten heb ik ervan.
Maar mijn nieuwe vriend is echt verliefd op me en ik wil hem geen pijn doen..
Wat nu?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2007, 00:13
luchtballon
luchtballon is offline
Vooral bij iemand blijven omdat je bang bent iemand pijn te doen terwijl je zelf niet gelukkig van hem wordt.
Als je echt vooral daarom bij hem bent, maak het alsjeblieft uit en ga denken wat je wilt.
Oud 13-02-2007, 05:28
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij wie wil je liever zijn, bij je huidige vriend of bij je ex?
Ik zou een pro-conlist maken desnoods in je hoofd. Wat vind je fijn en niet fijn aan je huidige vriend, en wat vind je fijn en niet fijn aan je ex?

Het is uitgegaan omdat je verliefd werd op iemand anders, dus dan was er wat mis in je oude relatie en dat hoeft niet onoverkomelijk te zijn.
Oud 13-02-2007, 06:05
Marcade
Marcade is offline
Nu maak je het uit en blijf je even single en pas na een paar maanden ga je is bedenken wat en wie je wilt alvorens je weer zo'n stomme fout maakt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 06:19
Verwijderd
tja, en dan zul je zien, maak je het weer uit voor je ex, wil hij je ook niet meer...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 06:36
Verwijderd
Uitmaken, niet bllijven hangen omdat 'hij dat niet leuk zou vinden' en ik denk niet dat je veel kans maakt bij je ex als hij een beetje eigenwaarde heeft.. Ik zou mn ex niet terugnemen nadat ik gedumpt ben voor n ander. Maar misschien is dat mijn gedachtegang en klopt die niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 16:51
stout!
stout! is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 13-02-2007 @ 07:19 :
tja, en dan zul je zien, maak je het weer uit voor je ex, wil hij je ook niet meer...
Goede reden om bij je huidige vriend te blijven
Oud 13-02-2007, 16:55
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
uitmaken (lees jezelf eens na "heel erg verliefd op mij en ik wil hem geen pijn doen"), bezinnen. ik weet niet of je ex je terug wil accepteren. daar moet je niet van uit gegaan. je bent gewoon stom geweest. even geen relatie aan je kop en bedenken wat je nou echt wil.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 17:28
Roos
Roos is offline
Citaat:
stout! schreef op 13-02-2007 @ 17:51 :
Goede reden om bij je huidige vriend te blijven
Je blijft toch niet bij je huidige vriend, puur omdat een andere jongen je niet wilt? Beetje zielig voor die jongen dan.
Oud 13-02-2007, 17:32
stout!
stout! is offline
Citaat:
Roos schreef op 13-02-2007 @ 18:28 :
Je blijft toch niet bij je huidige vriend, puur omdat een andere jongen je niet wilt? Beetje zielig voor die jongen dan.
Ehm. Dat bedoelde ik eigenlijk ook.
Oud 13-02-2007, 17:36
Roos
Roos is offline
ok
Oud 13-02-2007, 19:14
Fides
Fides is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 13-02-2007 @ 06:28 :
Bij wie wil je liever zijn, bij je huidige vriend of bij je ex?
Ik zou een pro-conlist maken desnoods in je hoofd. Wat vind je fijn en niet fijn aan je huidige vriend, en wat vind je fijn en niet fijn aan je ex?

Het is uitgegaan omdat je verliefd werd op iemand anders, dus dan was er wat mis in je oude relatie en dat hoeft niet onoverkomelijk te zijn.
Van haar oude vriend weet je ongetwijfeld veel con's waar ze bij haar nieuwe vriend nog achter moet komen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 20:38
__
__ is offline
je huidige vriend dumpen en lekker single blijven. ik betwijfel idd of je ex je nog wel terugwil, and besides, je mist hem 'soms'. dat klinkt niet erg overtuigend. klinkt alsof je gewoon niet alleen wil/kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 22:58
Kreuz
Kreuz is offline
Yup. Ik zou je als man zijnde echt niet terugwillen, en je bent ook niet eerlijk tegenover je huidige vriend. Misschien beter om de relatie nu af te breken, en een paar weken voor jezelf de tijd nemen de zaken op een rijtje te zetten. Blijf ook niet hopen op je ex, tenzij hij jou terugwil. Geef hem en jezelf de ruimte om iets nieuws te vinden.

En probeer je een beetje in te houden wat hormonen betreft, zodra je weer in een relatie zit; tenminste wat andere mannen betreft.

En OF ik een hekel aan ontrouw heb!
Oud 16-02-2007, 13:19
wushuman
wushuman is offline
Waar een vrouw probeert 2 mannen te playen, komt de flirtmaster om te hoek kijken.
Wat is het probleem meisje? uahuhauha
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 21:39
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
mijn beste vriend zijn vriendin had hem "verlaten" voor zijn beste vriend, bleek zijn vriend toch niet echt haar ding te zijn, maakte ze het uit met hem, wou hem terug en mij beste vriend deed het... en ze zijnn u nog alsan samen...
Oud 16-02-2007, 21:52
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
wushuman schreef op 16-02-2007 @ 14:19 :
Waar een vrouw probeert 2 mannen te playen, komt de flirtmaster om te hoek kijken.
Wat is het probleem meisje? uahuhauha
Zou je geen topics willen uppen met dit soort nutteloze reacties?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 13:07
Kreuz
Kreuz is offline
Citaat:
fotj_undercover schreef op 16-02-2007 @ 22:39 :
mijn beste vriend zijn vriendin had hem "verlaten" voor zijn beste vriend, bleek zijn vriend toch niet echt haar ding te zijn, maakte ze het uit met hem, wou hem terug en mij beste vriend deed het... en ze zijnn u nog alsan samen...
Je schijnt ruggengraten niet te kunnen transplanteren, anders zou die jongen er wel eentje kunnen gebruiken. Ik ben zelf wel eens belazerd door een ex, die ik zodra ik het hoorde de straat op heb gezet. Zij wou me na een paar maanden wel weer terug, en heeft zelfs mijn toenmalige nieuwe vriendin nog een tijdlang lopen bedreigen via de telefoon.

Ze kon wat mij betreft na dat vreemdgaan de boom al in, maar toen ze nog eens zo sneu bezig was om me terug te krijgen vond ik haar echt patetisch, de moeite van het kwaad-worden niet eens waard. Vertel eens, zou jij het wel doen, zo iemand terugnemen als je zelf single was op zo'n moment? Ik weet dat liefde blind is, maar zelfrespect is dat niet.
Oud 17-02-2007, 16:30
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Kreuz schreef op 17-02-2007 @ 14:07 :
Ik weet dat liefde blind is, maar zelfrespect is dat niet.

ze had hem wel niet bedrogen met hem, ze waren verliefd op elkaar geworden en toen heeft zij hem gedumpt en dan met hem begonnen, maar toen het bleek dat hij haar ding niet was nam hij haar weer terug, je moet weten dat niemand van onze vriendengroep dat echt begreep.... maarja het is nog altijd hun leven dusja...
Reageren

Regels voor berichten