Hello
Ik zit nu iets langer dan 2.5 jaar in een weekendrelatie. We zien elkaar dus alleen van vrijdagavond tot zondagavond. Hoogst zelden eens een dag in de week.
In het begin hebben we elkaar heel hard gemist in de week. En eigenlijk ik nu ook nog wel. Maar hij zegt dat misgevoel niet meer zo te hebben, omdat hij toch weet dat hij mij in het weekend terug ziet. Kvind dit spijtig dat hij mij zo eens niet meer mist. En misschien ook wel raar? Ik weet het niet, daarom dat ik dit hier post.
Want onze relatie zit goed! We hebben zelfs plannen voor dit jaar nog samen te gaan wonen.. Want we zijn die weekendrelatie allebei beu!
Maar toch vind ik het raar dat hij mij doordeweek niet meer mist. Hij denkt wel aan mij, maar echt missen doet hij mij niet. Hij heeft ook zo niet echt behoefte aan veel contact doordeweeks, ookal horen we wel dagelijk iets van elkaar. Maar als ik het niet eens vraag om te bellen zou het voor hem vb ook niet hoeven.
Ik vraag mij af of zijn gevoelens wel sterk genoeg zijn? Want ik ben echt blij als ik hem hoor doordeweeks, en mis hem eigenlijk toch wel als ik hem 5 dagen niet kan zien..
Kvind het jammer dat hij dat gevoel niet meer heeft. Of is dat gewoon normaal?
Alvast bedankt!