Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Opium rook je toch?
Of heb er ook wel s van gehoord in combinatie met absinth (waar ik nog steeds naar op zoek ben, dus als iemand weet waar je dat kan halen...) Misschien dat hier trouwens nog wat nuttigs staat: http://www.erowid.org/chemicals/opiates/opiates.shtml |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
en ik zie ook niet wat er zo nutteloos aan mijn reply is aangezien dat gene wat jij lult gewoon bullshit is.. maar wat verwacht je nu eigenlijk? dat je een complete opium handleiding voorgeschoteld krijgt op een forum waar de gemiddelde leeftijd op 15 jaar ligt met topics als "ik heb een joint gerookt maar ik merkte er niets van" ? de enige info die je dan zou kunnen krijgen zijn een paar zinnetjes uit "Uit je bol" die ik hier inmiddels ook al 4x ofzo heb zien staan in dit topic.. naja succes met je opium vriend whehe...
|
![]() |
In nederland groeit ook genoeg papaver (je weet wel, die bollen met van die gigantische rode bloemen, meestal vrij lage plant met haartjes aan gekartelde bladeren) maar in nederland blijven ze vaak erg klein die bollen (6 cm doorsnede ofzo).
als je in brazillie kijkt zijn het echt van die bonken van 20 cm, dan schiet het tenminste op. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het gebruik van Opium als drug Blue Crystal | 13 | 04-03-2005 15:08 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe papaver te kweken? E Che Guevara | 25 | 25-07-2004 22:19 | |