Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2007, 19:25
singlie_boy
singlie_boy is offline
hallo.

ik heb 2 dingen.

Er is een meisje waar ik veel meepraat we spreken tegenwoordig ook welleens af ik heb haar voor bios gevraagd ze gaat binnenkort mee dus ik weet dat ze wat in me ziet ook.
maar het is altijd maar gewoon een beetje praten ik doe wel steeds meer, maar wanneer en wat kan ik egt iets bijzonders doen?
vragen of ze wat wil of gewoon beginnen met een klein kusje ofzo geven? en hoe moet ik het allemaal aan pakken?

en er is nog 1 meisje die heb nooit een vriend gehad maar die wil wel altijd afspreken maar tegen een vriendin ( die ken ik goed) zei ze ik wil wel met hem maar tegen mij zeg ze dat ze vrienden wil blijven wat moet ik doen?

kan iemand me aub helpen?

Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 20:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2007, 20:18
badeendje89
badeendje89 is offline
hai singlie boy!

wat goed, de bioscoop is dan ook wel een ideale plek voor het eerste afspraakje! vooral omdat je bij eerste dates vaak nogal zenuwachtig bent, dit kan omslaan in verlegenheid of dat je juist enorm veel onzin gaat praten. oke de toenadering:
je spreekt eerst iets af, een tijd en een plaats, wanneer je haar hier ontmoet geef je haar bijvoorbeeld drie zoenen (wang uiteraard) je merkt dat misschien al dat ze net zo zenuwachtig is als jij of juist helemaal niet. wanneer je naar de film kijkt en er is een nogal enge/spannende scene en je ziet dat ze het ook eng/spannend vind (--> denk aan schrikogen, snel ademhalen etc) kun je haar hand pakken of een arm om haar heenslaan. als je dit al een beetje eng vind kun je ook 'per ongeluk' haar hand aanraken en kijken hoe ze hierop reageert.
verder moet je haar een beetje peilen, dit kun je doen door slechts te kijken (lacht ze veel als ze met je praat? kijkt ze je vaak aan?) maar je kunt haar ook naar afloop van de date vragen hoe ze het vond. Na afloop van de bioscoop kun je ook vragen of ze iets met je wil drinken (cafeetje) om nog even over de film te kletsen! bij het afscheid kun je haar weer drie zoenen geven en daarna misschien iets langer dichtbij haar blijven staan, misschien komt het zoenen dan vanzelf, vaak voel je wel of de spreekwoordelijke 'klik' er is, dan zit je goed!

over dat andere meisje, het is een beetje vreemd dat ze tegen jou iets anders zegt dan tegen je vrienden maar misschien moet je haar gewooniets beter leren kennen en kijken of het iets potentieels is, daarna kun je nog gaan kijken wie van de twee meisjes je leuker vind!

veel succes!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 20:25
singlie_boy
singlie_boy is offline
ok, hartstikke bedankt! hier kan ik wel iets mee ik ga het proberen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 20:52
Gothic
Gothic is offline
bioscoop is wel echt de slechtste plek voor een 1e date...
Oud 14-05-2007, 20:55
badeendje89
badeendje89 is offline
'bioscoop is wel echt de slechtste plek voor een 1e date...'

misschien is dit voor jou het geval omdat je bijvoorbeeld totaal niet verlegen bent, maar voor sommige mensen is dit DE oplossing.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:14
I C U
I C U is offline
Citaat:
Gothic schreef op 14-05-2007 @ 21:52 :
Mwah, ik vind dat nogal meevallen Zeker als je daarna wat gaat drinken, of daarvoor. Tenminste, bij mij werkte het wel en ik ben heus niet verlegen, alles behalve, eigenlijk.
Oud 15-05-2007, 09:46
Zwoek
Zwoek is offline
Dat tweede meisje, wil ze met jou afspreken?
Oud 15-05-2007, 15:36
singlie_boy
singlie_boy is offline
Citaat:
Zwoek schreef op 15-05-2007 @ 10:46 :
Dat tweede meisje, wil ze met jou afspreken?
ze wou wel maar toen belde ik haar weer toen nam haar ma op ik praat gewoon normaal enzo maar die ma zei ze mag niet van mijn met zulke jongens weg

maar ze ken me helemaal niet mischien is dat ook wel de reden dat ze niet met me wil of dat ze gewoon niet mag ze is namelijk 2 jaar jonger ik vind dat niet erg maar haar ouders zijn daar te voorzichtig mee.

ik ga een keer naar haar toe ga ik heel aardig tegen die moeder doen

of is er iets anders wat ik kan doen?
want ik weet nou ook niet of ze cht iets met me wil
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 15:42
dallie
dallie is offline
Citaat:
QFT
Oud 15-05-2007, 16:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kennelijk doet dat het bij een hoop mensen goed, ik vind het verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 21:20
Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
singlie_boy schreef op 15-05-2007 @ 16:36 :
ze wou wel maar toen belde ik haar weer toen nam haar ma op ik praat gewoon normaal enzo maar die ma zei ze mag niet van mijn met zulke jongens weg

maar ze ken me helemaal niet mischien is dat ook wel de reden dat ze niet met me wil of dat ze gewoon niet mag ze is namelijk 2 jaar jonger ik vind dat niet erg maar haar ouders zijn daar te voorzichtig mee.

ik ga een keer naar haar toe ga ik heel aardig tegen die moeder doen

of is er iets anders wat ik kan doen?
want ik weet nou ook niet of ze cht iets met me wil
Hoe jij het zegt, lijkt het net alsof dat tweede meisje meer wil dan die 'vriendschap'. Maar jij zegt dat je met het eerste meisje wel meer zou willen doen. Dan zou ik dat tweede meisje laten voor wat ze is.
Oud 15-05-2007, 21:27
Euphemia
Euphemia is offline
1. Gebruik eens puntjes in je zinnen, dat leest makkelijker

2. Waarom moeten we altijd beginnen met kusje/zoenen?
Eerst denk ik elkaar goed leren kennen en of ze dat echt wel wil, doe dan gewoon beetje "romantisch" elkaar knuffelen ofzo, weet ik veel wat nog meer

Het tweede meisje, ja ik weet het niet, heb een vermoeden dat ze je wil uittesten op een manier van:"He ik heb nog nooit gezoend, dus misschien kan ik hem wel eens nemen" .. ja en dan lekker dumpen he. Maar misschien is ze ook niet zo, ik vind het een twijfel geval.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2007, 14:59
trophus
trophus is offline
Citaat:
singlie_boy schreef op 14-05-2007 @ 20:25 :
hallo.

ik heb 2 dingen.

probleem 1:
Er is een meisje waar ik veel meepraat we spreken tegenwoordig ook welleens af ik heb haar voor bios gevraagd ze gaat binnenkort mee dus ik weet dat ze wat in me ziet ook.
maar het is altijd maar gewoon een beetje praten ik doe wel steeds meer, maar wanneer en wat kan ik egt iets bijzonders doen?
vragen of ze wat wil of gewoon beginnen met een klein kusje ofzo geven? en hoe moet ik het allemaal aan pakken?

probleem 2:
en er is nog 1 meisje die heb nooit een vriend gehad maar die wil wel altijd afspreken maar tegen een vriendin ( die ken ik goed) zei ze ik wil wel met hem maar tegen mij zeg ze dat ze vrienden wil blijven wat moet ik doen?

kan iemand me aub helpen?
1. Als je het al niet bijzonder vind om met haar te daten en praten heb je ook geen grond voor een relatie lijkt mij.

2. leer haar beter kennen, ga met r daten oid (weet niet hoe dat gaat uitpakken in combinatie met probleem 1, maar dan moet je leren om een keuze te maken) en als het echt klikt tussen jullie 2 kun je de relatie naar een hoger niveau brengen
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten