![]() |
|
Na een periode van relatief stilzwijgen releasen The Van Jets, winnaars van Humos Rock Raly 2004 (in navolging van o.a. Mintzkov Luna, Das Pop etc.) hun eerste cd, voorafgegaan door een ep. Ik zie net dat de single hiervan Ricochet meteen doorgestoten is naar de 4de plaats in de Arribalijst (de StuBru-alternatieve hitlijst) wat tamelijk fenomenaal is in de eerste week.
Situering ergens tussen The Strokes, The Stooges, The Who, The Clash, The Faces met nostalgische gitaarriffs en meerstemmige zang site: The Van Jets single: op site -> doorklikken naar recordings live: The Van Jets - Sister Laat even weten wat je ervan vindt?! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() afgezien van dat blijft Ricochet een leuk nummer hoor ![]() en ja beter dan Gem... nu niet echt een uitdaging |
![]() |
||
Citaat:
Ging om het feit dat Gem ook een grote prijs in NL heeft gewonnen. En dat de bandjes uit Belgie het meestal wel verdienen, maar dat in Gem's geval totaal niet zo is.
||
Citaat:
![]() Overigens heeft Gem 2 goede nummers en is de rest vervelend, maar je gaat een band toch niet vergelijken omdat ze dezelfde prijs hebben gewonnen? Dan kun je ze net zo goed met Smogus of zo vergelijken... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Humo's Grote Rock-Rally Archief
de moeite van het doorbladeren waard, die Rock Rally heeft gewoon de Belgische rockscene gefundeerd lijkt me |
![]() |
|
hun ep komt volgende week maandag uit, Ricochet staat ook op de nieuwe afrekeningscd die uitkomt (wat wel opmerkelijk is aangezien ze nog maar één week op de laatste plaats in de Afrekening staan, maar wel op 2 in Arriba na een week
![]() het tweede uur Brussel Vlaams was trouwens gewijd aan die nieuwe ep, vind je op: StuBru doorklikken naar Brussel Vlaams, luister online, balkje verschuiven naar tweede uur |
![]() |
||
Citaat:
Op hun MySpace kan je de eerste single Electric Soldiers beluisteren. Tof nummer. Voor de Antwerpse Nederlanders: ze spelen vrijdag op De Nachten! ![]() |
![]() |
|
|