|
Ik moet iets kwijt, eigenlijk alles wat aan me knaagt, voor al die jaren dat ik opgevreten word door;
gevoelens, verdriet, ik heb veel moed moeten verzamelen om mijn verhaal met alles erop en eraan hier te plaatsen.
Als je geen zin hebt om naar een verdrietig persoon te luisteren die om hulp vraagt, hou dan alsjeblieft nu op met lezen.
Maar als je je wilt verdiepen in een andermans verhaal, lees dan alsjeblieft verder.
Ik weet niet waar ik moet beginnen, maar op dit moment is het een en al leegte, alles is koud en ik word langzaam kleureblind (Niet echt hoor), Ik ben een verlegen persoon en dat word alleen maar erger als ik zo blijf dichtgroeien.
Ik zit z'n 6 jaar in een dipje, depressief, maar het begon echt in de brugklas, waar ik vol van vertrouwen naartoe ging en dacht dat ik echt vrienden zou gaan maken en een vriendin zou krijgen, en dat ik eens voor de verandering niet in elkaar dook maar voor mijzelf opkwam.
In de brugklas zat Geert-Jan (Afkorting-GJ vanaf nu), Je kent het, een etter.
Echt een persoon wat je recht in je ogen kijkt, je schaperig uitlagt, die zegt dat je niet leuk bent, iemand die héél klef kan doen zichzelf voordoet als een homo die mij probeerd te versieren, iemand die uit het niets hemself op mij gooit, schopt, traps, slaat, negeer-spelletjes tegen mij organiseren, 'vrienden' van hem erbij halen en mij belachenlijk maken.
Kortom, een sadist, en al sla je me dood, ik weet niet waarom ik te grazen ben genomen.
Ik heb met GJ 2 jaar in de klas gezeten, 2 volle jaren, ik probeerde mijzelf te beteren, voor mijzelf opkomen en ik werd vervolgens spreekwoordelijk de grond in getrapt, ik stond op, werd weer de grond in getrapt.
Ben naar mijn mentor gegaan, ongelovenlijk dat ik dat durfde, maar nee hoor, ze vond dat ik overdreef, dat ik het zelf moest aanpakken, een schoolvoorbeeld van een vastgeroestte takken wijf die nergens vatbaar voor was.
Dag in dag uit ging het zo voor mijn gevoel, in die 2 jaren ben ik 1 keer ingestort, de volgende dag moest ik weer doodleuk naar school en die draad weer oppakken.
Ik bleef wel proberen, Een groepje zat te praten over koetjes en kalfjes, ik wou er bij staan gewoon meepraten vrienden maken vriendinnen en wat niet, maar het lukte niet, zodra er iemand bij stond die onaardig/bot tegen mij deed sloeg ik dicht, en er was geen zinnig woord meer uit mij te krijgen.
Ik zit nu in klas 3, GJ is inmiddels naar een andere klas, maar wat er van mij overgebleven is na die 2 jaar is iemand wat in een hoekje gaat zitten lekker naar zijn iPOD luisteren, die nauwelijks vrienden/bekenden op de gang durft te groeten bijvoorbeeld.
Ik ben nu af van dat gezeik van GJ in de 3e, Ik zit nu in een klas met normale en leuke mensen, Wat houd mij tegen om normaal te leven, normaal te praten en normaal met mensen omgaan die ik niet eens goed ken.
..Het is en blijft die angst om de grond in getrapt te worden.
Ik wil ook niet arrogant overkomen, maar voor de duidelijkheid, ik ben 15 jaar, ik ben een jongen net als de meesten die op vrouwen valt, mij is verteld dat ik er helemaal niet zo slecht uitzie, en als ik het na mijn zin heb in een groep ben met vertrouwde personen kan ik heel normaal doen, pret maken, lachen.
Als je tot zover hebt gelezen, bedankt.
Daar, mijn verhaal eindelijk kwijt, zeg me maar gewoon wat je denkt, ik heb het nodig.
En wat de spelling betreft, ik had wel iets anders aan mijn hoofd toen ik dit schreef, echt diep nadenken en proberen zo duidelijk mogenlijk over te komen.
Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 19:39.
|