Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja, gevallen met de motor. ![]() De Rooy hebben ze genaaid. Hij had in de eerste bocht van de eerste dag de tussenbak kapot. duurde vrij lang om dat te maken, daarbij zat hij ook nog eens vast in het zand. Toen zei de race-leiding je mag omdat je voorgaande edities goed gepresteerd hebt wel vooraan bij de vrachtwagens starten de volgende proef. Zo gezegd zo gedaan. Komen ze ineens een paar dagen later met de mededeling dat hij de eerste dag te lang erover gedaan had en dat hij nu een tijdstraf krijgt van 5 uur. Weg podium (als het dat al niet was). Maar gelukkig doet zijn zoon het wel goed. Dat geldt ook voor Hans Stacey, hoewel hij gisteren wat materiaalpech had, anders had hij van die Rus gewonnen. (die naam is me te moeilijk om te schrijven ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Bij nader inzien was dit geen gepaste opmerking, excuses voor iedereen die ik hiermee tegen het zere been geschopt heb ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en nee, dat doe ik niet zomaar, ik heb een reden nodig. weer zo'n dakar fan dat op z'n teentjes getrapt is... |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|