Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2007, 10:57
Een Tweeling
Een Tweeling is offline

Naar aanleiding van ons nieuwe hondje Megan, nu een half jaar oud.
Oud 02-02-2007, 17:53
MaanMuis
MaanMuis is offline
Ik vind hem erg schattig! Alleen zou ik die schaduw iets anders gedaan hebben! Die streepjes erin vind ik persoonlijk niet erg mooi...
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 19:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hij's best leuk, alleen jammer dattie zo oneffen is. En ik vind de kleur van de achtergrond van de schaduw ook niet zo mooi. Het Times New Roman als lettertype vind ik een beetje standaard en de lucht is ook een beetje een rare kleur. Maar dat hondje op de voorgrond is lief. En het idee is ook cool.
Oud 02-02-2007, 19:41
Boebsie
Boebsie is offline
Ik vind hem ook leuk , maar wat al is gezegd die schaduw is in tegenstelling tot dat hondje ietwat slordig uitgevoerd. Die times new Roman letters vind ik juist mooi tho. Dat tekentje onder Megano zou ik achterwege laten, het trekt onnodig de aandacht. En dat randje linksboven stoort (wat Cherry ook al aangaf), opzich niks mis met afwijkingen, maar onderaan loopt het recht waardoor het zo onsamenhangend is. Ik zou dat stukje linksboven ook gewoon rechtlijnig doen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 15:25
tuttebel
tuttebel is offline
ik moest aan chirico denken.
Oud 07-02-2007, 14:24
Een Tweeling
Een Tweeling is offline
Dank u allen.

Het randje bovenaan begint me zelf ook steeds meer te storen, snap ook niet goed hoe dat zo gekomen is.
En wat betreft de kleuren: ik heb het idee dat ze er op elk beeldscherm anders uitzien. Zo ook bij mij. Maar ik zal nog eens naar het blauw kijken.

Het lettertype is geen TNR, maar GoudyHandtooled BT, heeft er wel veel van weg idd. Het klassieke sprak me aan bij het onderwerp.

Het teken onder Megano is er juist ook weer voor om meer aandacht te trekken. Idee hoe dit anders te doen?
Oud 07-02-2007, 14:43
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Een Tweeling schreef op 07-02-2007 @ 15:24 :
((...)

Het teken onder Megano is er juist ook weer voor om meer aandacht te trekken. Idee hoe dit anders te doen?
Megano heb je in koeie letters geschreven, ik denk dat de lettergrootte al genoeg de aandacht trekt . Aan de andere kant voegt het tekentje ook wel wat toe misschien, durf het eigenlijk niet te zeggen.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten