Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
3. Je kan met heel vies water nog goed afwassen. Bij ons thuis (5 man) kan/kon de middag EN avond afwas met 1.5 tijl (halverwege beetje uitgooien en bijvullen). Gewoon zorgen dat het goed heet is. 6. Ik ken niet zo iets als nodige reclame om eerlijk te zijn.
||
Citaat:
![]() 3. Je kan ook met één keukenpapiertje zoveel mogelijk afvegen. 4. I.p.v. dat je de auto uit laat rollen ín z'n versnelling, zet je 'm úit de versnelling. In principe draait je auto dan voor eventjes stationair (is zuiniger). Bovendien is het gas los laten slecht voor het milieu omdat de motor gas nodig heeft om te blijven draaien; daarbij wordt weinig zuurstof verbruikt. 6. Of je reclame überhaupt nódig hebt is aan jou.
||
Citaat:
3. True, doe ik ook. Maar dan alsnog spoel ik ze van te voren nog wel een beetje af. 4. Oke wist ik niet, maar als ik m'n koppeling op laat komen terwijl ie in z'n vrij staat maakt ie altijd een hard geluid, dus ik dacht dat dat helemaal niet mag/kan. Zal het eens een keer uitproberen dan. (al moet je voor hem in z'n vrij zetten toch ook je gas loslaten ![]() 6. Je hebt het in je titel ook over geld besparen.. Dat kan je júist met aanbiedingen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien is 'vies' maar een relatief begrip. Ik ga wel eens op kamp en dan douche je 1 keer in de week en dan ben je wel een beetje stoffig, maar echt vies voel je je nooit. Het is gewoon dat mensen tegenwoordig 1 keer per dag moeten douchen volgens de wetten der fatsoenlijkheid en alles wat afwijkt maar vies is volgens hen. Ik vind 1 keer per 2 dagen douchen bijv. ook wel genoeg. Zo'n smerige oude man ben ik nog niet.
||
Citaat:
Bovendien is niet zo vaak douchen goed voor je.
||
Citaat:
En ik ga ook op kamp, maar ik voel me wél vies als ik na 4 dagen geen douche thuis kom. Ook al heb ik me dan gewoon gewassen. En 1x in de 2 dagen douchen is zelfs beter dan elke dag, dus dat maakt je geen smerige oude man nee. Maar 1x in de week zoals op kamp is niet iets wat je in de dagelijkse praktijk ook zou moeten volhouden.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() [WIT VLAGGETJE]Ik geef het op[/WIT VLAGGETJE]
||
Citaat:
Koud water uit de douche kun je bijvoorbeeld ook opvangen in de waterkoker en/of later gebruiken als afwaswater ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik vind wel dat het haalbaar en leefbaar moet blijven. Mijn buren vangen dus echt hun douchewater op en hebben nog veel meer bespaar-trucjes. Maar als het besparen gaat overheersen vind ik het niet echt leefbaar meer. En wat betreft de auto ben ik nog steeds nieuwsgierig maar ik snap het ook na een 2e keer lezen nog niet ![]()
||
Citaat:
in de toekomst waarschijnlijk ook op mijn nieuwe kamer want ik heb daar 9 lampen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
End poverty, eat the poor |
![]() |
||
Citaat:
|