Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2006, 20:56
Mr.Ed.
Mr.Ed. is offline
,

Ik ben van plan deze te kopen/af te sluiten met abbonement.

iemand ervaring met deze telefoon? mooie foto's, moet ie lijkt mij wel maken, gezien het aantal pixels.

Verder toch wel benieuwd, de mp3 speler is het genoeg ruimte wat er bij zit? kan je er nou wel of niet een routeplanner op zetten ( op sites staat telkens iets anders )

iemand ervaring?
Oud 07-11-2006, 22:31
Verwijderd
symbian os = traag.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 04:17
bamiPoep
bamiPoep is offline
pixels zegt niets over kwaliteit van een foto. k800 maakt mooiere fotos.

je kan geheugenkaartjes kopen. dus genoeg ruimte voor mp3

je kan er routeplanner op zetten. tomtom6
Oud 08-11-2006, 10:28
J-roenn
J-roenn is offline
hier een paar revieuws
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 13:57
Darko
Darko is offline
Citaat:
Piloff schreef op 07-11-2006 @ 23:31 :
symbian os = traag.
mwah, moet je aan wennen, et irriteert niet vind ik
Oud 25-11-2006, 13:31
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
ik heb hem gister aangeschaft, je kunt er een geheugenkaart bij kopen, dus je kunt genoeg foto's nemen en genoeg mp3tjes afspelen, maar ik heb zelf geen idee waar je die geheugenkaart in het toestel kunt plaatsen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 22:09
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 25-11-2006 @ 14:31 :
ik heb hem gister aangeschaft, je kunt er een geheugenkaart bij kopen, dus je kunt genoeg foto's nemen en genoeg mp3tjes afspelen, maar ik heb zelf geen idee waar je die geheugenkaart in het toestel kunt plaatsen

Aan de onderkant, boven de connector, zit een geheugenkaart ingang dinges

Klein klepje, ff open maken en kaart erin stoppen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 17:06
Verwijderd
Ik ben ook van plan om een Nokia N73 te kopen. Er zijn toch nog een paar vraagjes waar ik niet helemaal uit ben.

Je hebt de Nokia N73 en de Nokia N73 Music Edition. Omdat me mp3speler alweer dood aan het gaan is lijkt het me handig als ik ook muziek kan luisteren met me mobiel.

Maar is het geluid van de N73 vergelijkbaar met bijv. een iPod?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 11:42
Iveauh
Iveauh is offline
en ik heb hem al 3 maand (H)
en ja het geluid is net zo goed ( beter ) dan die van een ipod
want uit een ipod komt namelijk brak geluid.
de boxen gaan best hard en zuiver, maar toch mis ik de bas altijd.
die geheugenkaartjes ( miniSD ) zijn lekker goedkoop dus dat is ook niet echt verschrikkelijk.
De foto's zijn echt nizee, vooral met daglicht.
voor de rest heb ik niet echt veel negatief commentaar over dat ding.
Wel word hij traag als je alles gaat opslaan op het telefoongeheugen, dus ik raad je aan snel een geheugenkaartje te kopen en daar alles op te dumpen, dan blijft die ook wel snel.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Iveauh schreef op 04-01-2007 @ 12:42 :

Wat een bullshit, het ligt aan je dopjes hoor, en daarnaast zijn de equalizers van de iPod niet slecht.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2007, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Iveauh schreef op 04-01-2007 @ 12:42 :
Het lijkt me eigelijk sterk dat het geluid van de N73 beter is dan zo een dure iPod. Ook al mag Apple een baggermerk zijn, er zitten waarschijnlijk wel zeer goede geluidschips in alle iPod's.

Maarja, me ouders willen me abbo niet ondertekenen. Dus ik kan pas volgend jaar een abbo afsluiten, hopelijk is er dan een nog betere versie beschikbaar dan de N73.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 12:22
ILUsion
ILUsion is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 04-01-2007 @ 14:06 :
Het lijkt me eigelijk sterk dat het geluid van de N73 beter is dan zo een dure iPod. Ook al mag Apple een baggermerk zijn, er zitten waarschijnlijk wel zeer goede geluidschips in alle iPod's.

Maarja, me ouders willen me abbo niet ondertekenen. Dus ik kan pas volgend jaar een abbo afsluiten, hopelijk is er dan een nog betere versie beschikbaar dan de N73.
Apple heeft geen magnifieke geluidchips hoor, vanaf de iPod Video (5G en 5.5G en Nano 1 ook), was het geluid naar het schijnt al veel beter dan daarvoor in de iPods (toen stonden ze bekend om brak geluid, maar mijn 5G valt echt best goed mee, niet echt zeer krachtig, maar daar kan je manueel wel dingen mee uithalen).

En de Nokia N-reeks heeft echt wel heel goede geluidchips (ik heb een maand lang een N91 mogen gebruiken, het geluid dat daar uit kwam was even goed, zo niet beter dan mijn iPod (ten eerste al heel wat krachtiger, maar zonder al te veel equalizersnufjes ook direct mooi geluid). of de N73 even goed geluid levert, weet ik niet, (met van die bijgeleverde koptelefoons is het natuurlijk nooit echt goed geluid, bij de N91 was het met een speciaal daarvoor voorziene jack waarop je gewone hoofdtelefoons kon aansluiten, bij de andere modellen is dat dacht ik niet het geval).

Maar over het algemeen hoef je je daar niet echt zorgen over te maken, die telefoons zijn speciaal voor muziek gemaakt, die spelen het ook wel goed af hoor :-) (Enkel SE zat met de oude modellen W800/K750 nogal te knoeien met geluid, hoe dat daar nu zit, geen idee; wel in ieder geval wat betreft geluid: N91 > K750i (met deftige koptelefoon die ik zelf gesoldeerd heb, maar dan nog niet schitterend van geluid)).
Oud 20-01-2007, 13:38
lightingstrike
lightingstrike is offline
Ik heb de tel. een maand en hij is echt geweldig kan niet anders zeggen, het enige wat ik niet kan klaarspelen is het veranderen van de snoozetijd, die automatisch op 5 minuten staat..
Foto's goed, geluid goed en wat symbian betreft: het duurt even voordat hij opstart maar daarna merk je er niks of nauwelijks iets van..
Met Orange 30, gratis!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 14:12
Verwijderd
Citaat:
lightingstrike schreef op 20-01-2007 @ 14:38 :
Ik heb de tel. een maand en hij is echt geweldig kan niet anders zeggen, het enige wat ik niet kan klaarspelen is het veranderen van de snoozetijd, die automatisch op 5 minuten staat..
Foto's goed, geluid goed en wat symbian betreft: het duurt even voordat hij opstart maar daarna merk je er niks of nauwelijks iets van..
Met Orange 30, gratis!
N95... I love it
Met citaat reageren
Oud 31-01-2007, 21:33
Athlon
Athlon is offline
Citaat:
lightingstrike schreef op 20-01-2007 @ 14:38 :
Met Orange 30, gratis!
Niet alleen met Orange...

Vodafone 27,50; Gratis.
Heb je nog een beter netwerk ook.

Verder vind ik het maar niks, de N73. Heb er een aantal gezien en mee gespeeld, maar vind het maar traag en loopt nog weleens vast. Maar zal wel weer goedkomen met een paar updates verder.
Maar das allemaal persoonlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten