Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Aan de onderkant, boven de connector, zit een geheugenkaart ingang dinges ![]() Klein klepje, ff open maken en kaart erin stoppen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarja, me ouders willen me abbo niet ondertekenen. Dus ik kan pas volgend jaar een abbo afsluiten, hopelijk is er dan een nog betere versie beschikbaar dan de N73. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En de Nokia N-reeks heeft echt wel heel goede geluidchips (ik heb een maand lang een N91 mogen gebruiken, het geluid dat daar uit kwam was even goed, zo niet beter dan mijn iPod (ten eerste al heel wat krachtiger, maar zonder al te veel equalizersnufjes ook direct mooi geluid). of de N73 even goed geluid levert, weet ik niet, (met van die bijgeleverde koptelefoons is het natuurlijk nooit echt goed geluid, bij de N91 was het met een speciaal daarvoor voorziene jack waarop je gewone hoofdtelefoons kon aansluiten, bij de andere modellen is dat dacht ik niet het geval). Maar over het algemeen hoef je je daar niet echt zorgen over te maken, die telefoons zijn speciaal voor muziek gemaakt, die spelen het ook wel goed af hoor :-) (Enkel SE zat met de oude modellen W800/K750 nogal te knoeien met geluid, hoe dat daar nu zit, geen idee; wel in ieder geval wat betreft geluid: N91 > K750i (met deftige koptelefoon die ik zelf gesoldeerd heb, maar dan nog niet schitterend van geluid)).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vodafone 27,50; Gratis. Heb je nog een beter netwerk ook. Verder vind ik het maar niks, de N73. Heb er een aantal gezien en mee gespeeld, maar vind het maar traag en loopt nog weleens vast. Maar zal wel weer goedkomen met een paar updates verder. Maar das allemaal persoonlijk. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Unlocked : Latest Version BlackBerry Storm 9500 $300,Samsung i900 Omnia @300 elect001 | 3 | 01-12-2008 15:49 | |
Software & Hardware |
Nokia N73 VS Samsung D900i BrookeDavis | 6 | 14-03-2008 13:09 | |
Software & Hardware |
Nokia N73-wekkerfunctie Blenderhead | 2 | 08-11-2007 16:28 | |
Software & Hardware |
Nokia N73 Zindagi | 4 | 15-08-2007 22:40 | |
Software & Hardware |
Nieuwe telefoon met goede camera Verwijderd | 11 | 13-08-2007 22:23 |