Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2007, 17:36
juudjuh
juudjuh is offline
dit is een vraag voor de mannen op dit forum.
nemen jullie je vriendin mee?

Ik heb nu ruim 3 maanden met mn vriend en ik heb zijn vrienden naar zeggen en schrijven 2 a 3 keer gezien.
Ik vraag hem wel mee naar mijn vriendinnen, soms gaat hij mee maar meestal bedankt hij daar voor. Dit vind ik echt jammer! Omdat als je een beetje met elkaars vrienden kan opschieten kun je elkaar vaker zien, en ook gezellig met anderen er bij.
een beetje een probleem vin ik het wel. maarja. wat denken jullie
Oud 27-01-2007, 17:41
luchtballon
luchtballon is offline
Ik vind dat het wel fijn is om met elkaars vrienden op te kunnen schieten en dan kan je ook samen uit gaan enzo en dat is meestal leuk. Het gaat er bij mij niet echt om dat je elkaar dan vaker ziet, maar gewoon het samenzijn met vrienden erbij is anders en ook leuk, en bovendien is uitgaan met je vriend(in) ook heel anders dan zonder vriend(in).
Ik en mn vriend hadden steeds ruzie als ik bij zijn vrienden was. We gaan het vast nog wel een keer proberen, maar hebben we de afgelopen paar weken niet meer gedaan. We vinden het wel belangrijk dat het kan. Maar het hoeft ook echt niet altijd.
Oud 27-01-2007, 17:50
Verwijderd
Mijn vriend neemt mij doorgaans niet mee naar zijn vrienden; als ik zou vragen of ik mee mocht zou dat geen probleem zijn, maar ik vind er toch niet zo veel aan. Verder hebben we vooral gezamelijke vrienden, wat vooral komt doordat hij mijn vrienden heeft overgenomen. Maar ook met hen spreek ik wel eens af zonder hem mee te vragen. Als we iets met z'n allen gaan doen ga ik hem natuurlijk niet buitensluiten
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 17:50
Crimson
Crimson is offline
Wel als we samen zijn natuurlijk en da's alleen in het weekend. Met zijn vrienden gaan we meestal gamen en da's mijn hobby, dus dat komt mooi uit!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 18:19
Verwijderd
euhm ik nam me ex soms mee, betrap me er wel op dat ik het meestal niet zo relaxed vind als vrienden hun vriendinnetjes meenemen.. puur en alleen omdat mensen zich dan toch vaak wat anders gaan gedragen..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 18:47
Jones
Soms, momenteel hebben we vrij weinig tijd samen dus de tijd die we hebben zijn we meestal met z'n tweeën. Net als Bartezz vind ik het meestal niet relaxed als anderen hun vriendin meenemen. De sfeer is nou eenmaal anders als het alleen jongens onder elkaar zijn.

Laatst gewijzigd op 27-01-2007 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 19:16
adon1s
adon1s is offline
Soms, ik hoef haar er niet altijd bij te hebben hoor. Meestal gaat ze 1 op de 3 keer mee als ik wegga met m'n vrienden Heb toch altijd 't gevoel dat ik dan ook aandacht aan haar moet besteden terwijl ik liever gewoon 'los' ga.
Oud 27-01-2007, 19:22
smvs
smvs is offline
If you are dating a guy for six weeks and still haven't seen any of his friends, you are NOT his girlfriend © Chris Rock.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 19:59
Poepkind
Poepkind is offline
ik word niet meegenomen naar vriendenmeetings, wel vaak uitgenodigd voor een feestje. maar meestal bedank ik.
Oud 27-01-2007, 23:33
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
smvs schreef op 27-01-2007 @ 20:22 :
If you are dating a guy for six weeks and still haven't seen any of his friends, you are NOT his girlfriend © Chris Rock.
niet mee eens. soms kan t gewoon ook niet. zoals met mij en mijn vriendin. t is lastig omdat mijn vrienden niet in amsterdam (niet eens in den haag) wonen, en ik ze zelf eens in t halfjaar zie haar vrienden heb ik al wel gezien, en dat had ik liever uitgesteld tot heel veel later. voelde me nogal opgelaten, en was er niet echt blij mee, en ook niet bij met m'n hoofd die middag.

o.t.: ze mag wel mee, maar dat willen we beiden nog niet over 2 maanden is n verjaardag van n vriend van me waar ik heen ga, maar tis niet n goed plan als zij meegaat. gewoon, omdat ik die gasten weer wil spreken, en als zij er is, nja, dan is praten niet echt meer mogelijk
Oud 28-01-2007, 06:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bij mijn ex ging ik wel gewoon mee. Maar die was dan ook een stuk ouder dan ik en al zijn vrienden waren al gesetteld

Als hij een mannending wilde doen (zoals basketballen of hardlopen met één van zijn vrienden) dan ging ik niet mee. Dat is echt een mannen-onder-elkaar activiteit en hoef ik niet bij te zijn.

Maar vaak gingen we gewoon een dagje naar een van zijn stelletjesvrienden en gingen we wat leuks doen met zijn vieren
Oud 28-01-2007, 07:48
Verwijderd
Soms wel, soms niet. Sommige dingen wil je nu eenmaal zonder vriendin doen, niet omdat je haar zo vervelend vindt, maar gewoon omdat de sfeer dan toch anders is.

Zo vind ik het inderdaad ook soms vervelend als een vriend wél zijn vriendin meeneemt bij bepaalde gelegenheden. Niet omdat ik haar niet mag, niet omdat ik dan ook mijn vriendin had willen meenemen, maar gewoon omdat de sfeer dan anders is dan als jongens onder elkaar.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 09:27
freud
freud is offline
we proberen het te laten afwisselen.

Nu, ik vind zijn vrienden leuk en omgekeerd, hij vindt mijn vriendinnen leuk en omgekeerd, dus dat komt mooi uit
We hebben echter geen gemeenschappelijke vriendenkring, dus het is best lastig op zaterdagavond. Meestal ga ik dan weg met mijn vrienden en hij met de zijne. Maar laatst hebben we dus afgesproken het meer te laten wisselen; dat hij eens meekomt met mij en dat ik eens meega met hem.
Oud 28-01-2007, 11:09
igfy
igfy is offline
We hebben een aantal gezamelijke vrienden die zien we allebei wel vaak. Verder heb ik voor een deel mijn eigen vrienden en heb ik weinig behoefte hem daar iedere keer mee naar toe te nemen. Ik hoef ook niet zo nodig naar zijn vrienden, want daar heb ik echt niets mee gemeen. Heb die mensen ook maar 1 keer gezien ofzo, terwijl we al twee jaar verkering hebben...
Oud 28-01-2007, 11:34
Verwijderd
Misschien maakte hij vroeger wel allemaal stoere opmerkingen tegen zijn vrienden en is hij bang dat hij het nu moet bekopen als jij er bent
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 12:07
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 28-01-2007 @ 12:34 :
Misschien maakte hij vroeger wel allemaal stoere opmerkingen tegen zijn vrienden en is hij bang dat hij het nu moet bekopen als jij er bent
Dat zorgt altijd voor leuke situaties.

Ik ben zelf vrij vaak meegeweest als hij eens weg ging met vrienden, en hij een paar keer met mij. Best leuk als je het een beetje met elkaars vrienden kunt vinden - wat bij ons absoluut niet het geval is - en we gaan over het algemeen ook wel met elkaar mee, maar ik kan me heel goed voorstellen dat er momenten zijn waarop iemand denkt 'Nu even niet'. Met vriend(in) erbij is het toch altijd anders, zeker wanneer jullie niet gezamelijk een vriendengroep hebben.

Met mijn ex-vriendjes was dit eigenlijk niet anders. Gewoon vragen; "Vind je het leuk als ik met je mee ga?" Zoja, nou prima. Zonee, nou jammer dan.
Oud 28-01-2007, 12:09
snoopy
snoopy is offline
ik ben wel geen man, maar ik vind dat ik wel mag reageren.

M'n vriend ziet zijn vrienden met mij, maar ook zonder mij. Hetzelfde geldt voor mij: meestal spreek ik gewoon los af met m'n vriendinnen, maar soms komen ze bij 'ons' thuis en dan is hij er natuurlijk ook. Dat gaat prima.

Ook hebben we veel gezamelijke vrienden, die we soms tegelijk en soms apart zien.

edit: even een note; m'n vriend en ik zijn al 4 jaar samen. Na 3 maanden had ik alleen zijn beste vriend gezien, en dan ook alleen omdat die bij mij op school zit.

Laatst gewijzigd op 28-01-2007 om 17:25.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 12:48
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik heb momenteel geen verkering maar ik doe het normaal gesproken af en toe.

Vrienden die hun vriendin overal mee naar toe nemen zijn gewoon Ik heb volgens mij al 2 jaar geen avondje met alleen de mannen gehad ( waar iedereen, dus 7 gasten ) bij is zonder de vriendinnen.

Zwak van die gasten dat ze zich zo laten inpalmen door hun vriendin, als ze beginnen te zeuren dat ze anders niks te doen hebben moeten ze zelf ook maar eens vriendinnen gaan zoeken i.p.v. altijd met vriendjelief mee.
Oud 28-01-2007, 15:06
Verwijderd
mijn vriend gaat nooit mee naar mijn vrienden/vriendinnen, omdat hij dat niet leuk vindt. ik kan me er ook niet zo druk om maken.

hij spreekt vaak af met zijn vrienden, maar ik ben er ook vaak bij, omdat dat gezamenlijke vrienden zijn. ik ken mijn vriend namelijk via die vrienden
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 15:55
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ik ga lang niet altijd mee naar zijn vrienden. Die ziet hij meestal tijdens het oefenen (zit in een band met ze) of in de kroeg, en met die dingen doe je mij maar zeer zelden een plezier. Op verjaardagen en speciale gelegenheden zie ik ze en dat is wel genoeg. In het begin ging ik trouwens wel altijd mee naar de kroeg maar dat heb ik maar afgeschaft, zeker nu ik geen alcohol meer drink.

En met het gekakel van mijn vriendinnen doe ik hem geen plezier, dus na een paar kennismakingsetentjes hebben we dat ook maar afgeschaft.
Oud 28-01-2007, 16:11
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
De afgelopen 6 jaar werd elk meisje waar ik wat mee aanging verafschuwd door mijn sociale omgeving en combinatiepogingen mislukten in retrospect zeer jammerlijk.

Kanttekening is wel, t laatste meisje en de laatste poging n meisje met mn kornuiten te combineren is alweer n flinke tijd geleden.
Iets met redementen uit het verleden en toekomstgaranties dus.

We zien tzt wel weer ns.
Oud 28-01-2007, 16:21
Luna
Luna is offline
Bij mn ex was het altijd zo dat ik wel met zijn vrienden om ging maar hij niet met de mijne. Ik vond dat niet leuk want hij nam de moeite niet om mensen die voor mij ook belangrijk zijn te leren kennen. Hij was bang dat ze m niet mochten ofzo
Oud 28-01-2007, 16:55
Verwijderd
als vrouw reageer ik toch eventjes.
Ik zie niet in waarom je als man zijnd je vriendin niet meeneemt naar je vrienden. Lijkt me juist gezellig, en het het is helemaal mooi als het onderling goed klikt. Ik zou tegen je vriend zeggen dat je het jammer vind dat hij meestal afzegt, en of hij niet eens mee wil gaan voor jou.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 17:10
Tiño
Tiño is offline
daar houden jongens niet zo van ,zeker niet als je net 3maanden wat hebt.

Ik neem mn vriendin zo nu en dan wel mee, maar dat heeft ook wel even geduurd, veel jongens houden t gewoon liever gescheiden, vrienden en verkering.
Oud 28-01-2007, 21:33
Verwijderd
Waarom niet? Ik weet wel zeker dat ze het met een aantal heel goed zal kunnen vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2007, 09:43
Konijn
Konijn is offline
Mijn vriend is ouder dan ik, waardoor de meeste van zijn vrienden hier in de buurt net als wij samenwonen. Daar gaan we dus eigenlijk altijd samen heen.

Verder heeft hij nog een heleboel vrienden waarmee hij naar concerten en festivals gaat, en daar gaat hij regelmatig alleen een avond/weekend mee weg, en ik ga ook regelmatig mee als het concert mij ook aanspreekt. Ik ben dan meestal de enige die meegaat, omdat de rest van de vriendinnen/vrouwen een totaal andere muzieksmaak etc hebben.
Mijn vriend gedraagt zich totaal niet anders als ik er bij ben, en de rest van die mannen ook niet. Dat merk ik wel als er meerdere vrouwen bij zijn (andere sfeer, andere humor), dus blijkbaar wordt het wel geaccepteerd/gewaardeerd als ik meega.

Het enige wat ik nog steeds al die tijd niet heb gedaan, is meegaan naar de voetbal. En dat hoeft voor mij en voor hem ook niet echt. Een aantal van zijn teamgenoten zijn ook vrienden, dus die ken ik wel, en een aantal zijn we wel eens tegengekomen in de kroeg. Verder heb ik geen behoefte om ze te leren kennen, en ziet hij ze ook niet buiten voetbal om.
Oud 29-01-2007, 11:46
Li
Li is offline
M'n vriendje woont met zeven vrienden samen, dus die zie ik wel regelmatig We hebben geen gezamenlijke vrienden (we hebben elkaar dan ook niet via vrienden leren kennen), maar we kunnen gelukkig wel goed met elkaars vrienden opschieten
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 11:55
Magican
Magican is offline
Ze ging weinig mee, maar vond het niet erg al ging ze wel mee.
Oud 29-01-2007, 12:07
Verwijderd
Wij gaan af en toe met elkaar mee naar de vrienden, meestal bij feestjes e.d. als er meer aanhang meekomt, soms gewoon om te eten o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 13:18
__
__ is offline
net als uuuf ken ik mijn vriendje ook via zijn vrienden omdat dat ook mijn vrienden zijn. dus dat is nooit echt een probleem als ik er dan bij ben geloof ik want ik ga toch ook met hun om.. maar dat wil niet zeggen dat ik er altijd ben, eigenlijk vaker niet dan wel. als we film kijken oid is het gewoon gezellig maar voor de rest laat ik ze lekker alleen met hun games enzo en wat betreft mijn vrienden.. ja daar kan ie het gelukkig goed mee vinden. gister nog naar de efteling geweest met 3 vrienden van me en hem en dat gaat gewoon hartstikke goed gelukkig en ik maak me dan ook geen seconde druk om 'of ie het wel naar zn zin heeft' want dat zit wel goed.
dus nouja, conclusie, het gaat gewoon allemaal goed maar dat betekent niet dat we altijd meegaan naar elkaars vrienden, dat is eerder uitzondering dan regel. maar dat vind ik juist wel prima zo.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 15:13
Dzjun
Dzjun is offline
nja, ik ken zijn vrienden bijna allemaal wel goed.. Zie sommige zeker 1 keer per week, andere heb ik ook al wel vaak gezien. Hij mijn vriendinnen wat minder, gewoon omdat mijne verder weg wonen en ik ze zelf al niet zo vaak zie.
Oud 29-01-2007, 15:19
Verwijderd
Niet altijd nee, alsjeblieft niet zeg.

Als ik een vriendinnen/vrienden avond heb dan hoef ik hem daar echt niet altijd bij. Andersom, als hij uit zn dak gaat bij de voetbal hoef ik daar ook niet bij te zijn
maar als een vriendin hier komt, schop ik m niet het huis uit o.i.d. En ik ga wel eens met hem mee als ie moet darten.

Hij kent mn beste vriendinnen, andere vrienden iig van naam en andersom net zo.

oftewel: we verbieden het elkaar niet om mee te gaan, maar hebben het regelmatig liever niet. Omdat mijn vrienden van mij zijn en mijn vriendje ook.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 16:28
Verwijderd
Nou, ik heb echt geeeen behoefte om bij de vrienden van mijn vriend te zijn. Ik heb nog nooit zoveel ongeïnteresseerde lompe kerels bij elkaar gezien (vraag me dan ook af waarom het zijn vrienden zijn maar goed)
Ik kan er niet echt mee zitten, zolang ze maar weten dat we een stelletje zijn. Hou er niet van als mensen roddelen en dat gebeurt daar wel. Geloof dat ze me zien als een of ander sekreet.
Ach ja, zolang hun niet vragen hoe het met me is (als we gaan stappen) en mij vervolgens de schuld geven dat ik niets zeg (ja, gek hee als de muziek keihard staat), dan ga ik er ook geen energie in stoppen

Even @ TS: het hoeft je relatie niet kapot te maken. Het ligt eraan welke waarde je er aan hecht. Ik neem mijn vriend ook niet vaak mee naar mijn vrienden. Hij zou er niets aan vinden. Maar we gaan wel samen stappen etc etc.
Best of both worlds
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 21:57
Verwijderd
Hij heeft 2 van mijn vriendinnetjes van hier thuis gezien en ik heb 2 vrienden oid van hem gezien. Verder doen we dezelfde studie waar we ongeveer dezelfde groep om ons heen hebben. Afspreken met die vrienden daar doe ik lang niet altijd met hem erbij, uitgaan bijv weer wel bijna altijd.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 08:11
zeep007
zeep007 is offline
we hebben en zaten al in dezelfde vriendengroep. lekker makkelijk dus.

Als dit niet het geval was geweest, zou ik denk ik niet meegaan naar zijn vrienden enzo. Laat dat dan maar lekker van hem zijn. Ik vind het zo forcerend overkomen, en nu elkaar maar aardig vinden he! En owee als je zijn vrienden niet mag. Hahaha.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 08:43
Li
Li is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 29-01-2007 @ 17:28 :
Nou, ik heb echt geeeen behoefte om bij de vrienden van mijn vriend te zijn. Ik heb nog nooit zoveel ongeïnteresseerde lompe kerels bij elkaar gezien (vraag me dan ook af waarom het zijn vrienden zijn maar goed)
Ik kan er niet echt mee zitten, zolang ze maar weten dat we een stelletje zijn. Hou er niet van als mensen roddelen en dat gebeurt daar wel. Geloof dat ze me zien als een of ander sekreet.
Ach ja, zolang hun niet vragen hoe het met me is (als we gaan stappen) en mij vervolgens de schuld geven dat ik niets zeg (ja, gek hee als de muziek keihard staat), dan ga ik er ook geen energie in stoppen

Even @ TS: het hoeft je relatie niet kapot te maken. Het ligt eraan welke waarde je er aan hecht. Ik neem mijn vriend ook niet vaak mee naar mijn vrienden. Hij zou er niets aan vinden. Maar we gaan wel samen stappen etc etc.
Best of both worlds
Dat lijkt me heel jammer, want je vriendje leert je misschien ook beter kennen als hij ziet hoe je met zijn vrienden omgaat. Ik sta gewoon lekker met z'n vrienden te knallen in de kroeg of ga met ze tv kijken als m'n vriendje moet vergaderen en ik denk echt dat het was fout gelopen als ik z'n vrienden niet zou mogen en hij de mijne niet. Maar ik neem aan dat jullie niet echt in een studentenhuis wonen of wel?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 08:46
Stefanie
Stefanie is offline
Zijn vrienden ken ik goed, ben met ze op vakantie geweest. Ik ga soms mee, een keer in de zoveel weken. We zijn wel samen tijdens feestjes van vrienden.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 10:06
cagie
cagie is offline
Ik heb een deel van zijn vrienden slechts één keer gezien en dat beviel eigenlijk niet. Naar verjaardagen of feestjes van zijn vrienden ga ik ook niet mee. En andersom heeft hij het grootste gedeelte van mijn vrienden/vriendinnen nog nooit gezien en gaat hij ook niet mee als ik met hun afspreek of verjaardagen/feestjes heb.
We hebben allebei kennelijk niet zo erg de behoefte om elkaar overal bij te hebben. We gaan wat dat betreft gewoon liever onze eigen gang...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 30-01-2007 @ 09:43 :
Dat lijkt me heel jammer, want je vriendje leert je misschien ook beter kennen als hij ziet hoe je met zijn vrienden omgaat. Ik sta gewoon lekker met z'n vrienden te knallen in de kroeg of ga met ze tv kijken als m'n vriendje moet vergaderen en ik denk echt dat het was fout gelopen als ik z'n vrienden niet zou mogen en hij de mijne niet. Maar ik neem aan dat jullie niet echt in een studentenhuis wonen of wel?
We wonen allebei nog thuis. En geloof me, als je ziet hoe zijn vrienden tegen me doen, dan wil je ze ook niet eens kennen. Als we naar de kroeg gaan, dan negeren ze me, als we met zn allen naar de stad fietsen, dan trekken ze dr bek niet open. Als ik wat vraag, krijg ik kortaf antwoord en niet eens een wedervraag.
Nja, dan houdt het voor mij ook snel op hoor.

Het zou me verbazen, dat ze na bijna 20 maanden samen, weten hoe ik heet.
Het is zeker jammer, maar serieus, je zou eens een dagje met ze om moeten gaan.

Maar eigenlijk is het voor een groot deel ook aan mijn vriend te wijten. Hij vertelt me nooit iets over ze, en als ik hem iets vraag is het ook kortaf antwoord.. Als jij het weet... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 11:14
Li
Li is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 30-01-2007 @ 11:16 :
We wonen allebei nog thuis. En geloof me, als je ziet hoe zijn vrienden tegen me doen, dan wil je ze ook niet eens kennen. Als we naar de kroeg gaan, dan negeren ze me, als we met zn allen naar de stad fietsen, dan trekken ze dr bek niet open. Als ik wat vraag, krijg ik kortaf antwoord en niet eens een wedervraag.
Nja, dan houdt het voor mij ook snel op hoor.

Het zou me verbazen, dat ze na bijna 20 maanden samen, weten hoe ik heet.
Het is zeker jammer, maar serieus, je zou eens een dagje met ze om moeten gaan.

Maar eigenlijk is het voor een groot deel ook aan mijn vriend te wijten. Hij vertelt me nooit iets over ze, en als ik hem iets vraag is het ook kortaf antwoord.. Als jij het weet... *zucht*
Wat jammer
Kan je het er niet met je vriend over hebben? Dat je ze beter wil leren kennen en laat zien dat je voor die na ja klootzakken openstaat. Dan zullen ze sowieso minder over je roddelen, want ja je bent toch aardig tegen ze? Dan laat je in ieder geval zien dat je er boven staat en kun je je vriend er ook mee confronteren dat je echt niks fout doet, maar dat zijn vrienden niet openstaan voor JOU.
Misschien dat hij eens tegen ze kan zeggen dat ze wat normaler moeten doen, want ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen echt zo fucking lomp kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 30-01-2007 @ 12:14 :
Wat jammer
Kan je het er niet met je vriend over hebben? Dat je ze beter wil leren kennen en laat zien dat je voor die na ja klootzakken openstaat. Dan zullen ze sowieso minder over je roddelen, want ja je bent toch aardig tegen ze? Dan laat je in ieder geval zien dat je er boven staat en kun je je vriend er ook mee confronteren dat je echt niks fout doet, maar dat zijn vrienden niet openstaan voor JOU.
Misschien dat hij eens tegen ze kan zeggen dat ze wat normaler moeten doen, want ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen echt zo fucking lomp kunnen zijn
Neuh, mijn vriend lijkt het niet zo veel te kunnen schelen ofzo. Die vindt het niet belangrijk. Terwijl mijn vrienden wel belangrijk voor me zijn, en ik ook wil dat hij ze kent, en dus niet snap dat hij er zo over denkt.

Ik hoop dat ze voor me open staan maar ik vrees van niet. Ze lijken zo enorm in zichzelf gekeerd, echte boeren En ik sta er nu al boven hoor. Moet zeggen dat ze mij nu ook enorm weinig interesseren, ik heb er heel lang wel mee gezeten, maar nu doet het me weinig meer.
Heb al dingen voor mezelf besloten wat dit betreft

[sarcatisch]Enne, nee joh, ben je gek! Hij kan toch niet tegen ze zeggen dat ze niet zo moeten doen, want bij hen is dat normaal.[/sarcastisch]
Heb ooit eens gevraag of dat zo is bij elke vriendin van hun groep zeg maar, en het antwoord was ja.. Dus ja.. ach...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 12:05
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
ligt eraan, meestal ga ik liever in mn eentje hangen met mn maten maar ze is altijd welkom wat mij betreft
Oud 30-01-2007, 12:25
Verwijderd
Toen zijn vrienden nog geen relatie hadden, stuurde ik hem vaak alleen, want ik had geen zin in vrijgezellen gezeur (Ze konden echt érg zeuren ) Nu hebben ze allemaal een relatie en wonen ze ook samen, dus nu ga ik wel mee, want ze zijn niet meer aan het neuzelen over dat ze een vriendin willen en bla.

Ik neem hem ook niet mee naar mijn vrienden, eigenlijk, want die zijn van mij

Echt gezamelijke vrienden hebben we niet, ja, we doen vrij veel dingen met zijn zusje en haar vriend.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 12:42
Verwijderd
Ohja soms, maar ik kan me voorstellen dat vrouwen het niet zo op het bier & tieten geneuzel hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 12:44
Verwijderd
ik ga bijna nooit mee. Omdat 'ie altijd doordeweeks met z'n vrienden afspreekt en meestal kan ik niet. Ik heb ze een paar keer gezien, maar toch vergaten te volgensmij op een gegeven moment dat ik er ook nog was toen ging het dus over tieten enzo
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 30-01-2007 @ 13:42 :
Ohja soms, maar ik kan me voorstellen dat vrouwen het niet zo op het bier & tieten geneuzel hebben.
Bij mij was het niet zo dat er bier werd gedronken en over tieten werd gesproken, 't was gewoon geneuzel... Suf existentieel gezeur Daar heb ik nooit van gehouden, en mijn man vond het toen ook altijd overdreven zeurderig. Nu zijn z'n vrienden echt heel erg veranderd, veel positiever en grappiger geworden - ook zonder hun vriendin erbij. Ze zijn ook veel minder langzaam, eerst leek het wel alsof ze telkens bijna in slaap gingen vallen.

Hmz, nu klinken ze wel heel raar Ik overdrijf mogelijk iets
Met citaat reageren
Oud 30-01-2007, 15:42
Roosje
Roosje is offline
Oh ik ben dan wel geen man maarrr ik neem mijn vriendje wel voortdurend mee naar mijn beste vriendinnetje.
Oud 30-01-2007, 15:43
BleuEyes
BleuEyes is offline
Van de keren dat ik mee ging, vond ik het bijna altijd niets aan. Dus ik ga ook nooit mee.
Oud 30-01-2007, 16:02
juudjuh
juudjuh is offline
ik vind het heerlijk om nieuwe mensen te ontmoeten! en vind het super gezellig om met zoveel mogelijk mensen bij elkaar te zijn!
ik ben ook veel meer een feestbeest dan hem en ga ook veeeeeel vaker uit. heeel soms zegt tie: ja ik ga mee . maar das zeldzaam. Ik wil zo graag dat hij weet over wie ik het heb als ik over mn vriendinnen praat! zij nemen hun vriendjes ook geregeld mee! en das zellig dat wil ik ook zo graag!
Oud 30-01-2007, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 30-01-2007 @ 16:42 :
Oh ik ben dan wel geen man maarrr ik neem mijn vriendje wel voortdurend mee naar mijn beste vriendinnetje.
stop daarmee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten