Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() o.t.: ze mag wel mee, maar dat willen we beiden nog niet ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben zelf vrij vaak meegeweest als hij eens weg ging met vrienden, en hij een paar keer met mij. Best leuk als je het een beetje met elkaars vrienden kunt vinden - wat bij ons absoluut niet het geval is ![]() Met mijn ex-vriendjes was dit eigenlijk niet anders. Gewoon vragen; "Vind je het leuk als ik met je mee ga?" Zoja, nou prima. Zonee, nou jammer dan. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nja, dan houdt het voor mij ook snel op hoor. Het zou me verbazen, dat ze na bijna 20 maanden samen, weten hoe ik heet. Het is zeker jammer, maar serieus, je zou eens een dagje met ze om moeten gaan. Maar eigenlijk is het voor een groot deel ook aan mijn vriend te wijten. Hij vertelt me nooit iets over ze, en als ik hem iets vraag is het ook kortaf antwoord.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan je het er niet met je vriend over hebben? Dat je ze beter wil leren kennen en laat zien dat je voor die na ja klootzakken openstaat. Dan zullen ze sowieso minder over je roddelen, want ja je bent toch aardig tegen ze? Dan laat je in ieder geval zien dat je er boven staat en kun je je vriend er ook mee confronteren dat je echt niks fout doet, maar dat zijn vrienden niet openstaan voor JOU. Misschien dat hij eens tegen ze kan zeggen dat ze wat normaler moeten doen, want ik kan me bijna niet voorstellen dat mensen echt zo fucking lomp kunnen zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat ze voor me open staan maar ik vrees van niet. Ze lijken zo enorm in zichzelf gekeerd, echte boeren ![]() Heb al dingen voor mezelf besloten wat dit betreft ![]() [sarcatisch]Enne, nee joh, ben je gek! Hij kan toch niet tegen ze zeggen dat ze niet zo moeten doen, want bij hen is dat normaal.[/sarcastisch] Heb ooit eens gevraag of dat zo is bij elke vriendin van hun groep zeg maar, en het antwoord was ja.. Dus ja.. ach... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmz, nu klinken ze wel heel raar ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |