Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2007, 20:14
loveless
loveless is offline
het is al 3maanden uit met me ex.. en de laatste maand heb k geen contact meer met de gehad.. en ze begon ineens tegen me te praten ze vroeg zo of ik keertje iets leuks met dr wou doen enzo.. dus ik zei zo ja kan.. toen later in het gesprek zei ze zo van.. laatste tijd zit ik te denken over of ik het juiste beslissing heb genomen.. eerst deed hij aardig tegen mij.. maar nu is hij altijd saggo tegen mij we hebben altijd ruzie enzo.. ze zei dat ze laatste tijd wel gehad heeft met hem enzo..

ze mist de tijden met mij we deden altijd leuke dingen en met dr huidige vriend zit ze alleen maar thuis .. ze hebben nu een relatie van 3maanden ze zijn maar 1x uitgeweest...

al die dingen die ze me vertelde die avond.. voelde me gelijk weer kut.. ik mis dr weer.. ik denk weer heletijd aan dr.. dus ik zei wil je me nog een kans geven dan.. ze zei misschien.. ik wil weten wat ze wilt ze geeft me nooit een goed antwoord..

ze zegt dat ze het gehad heeft met dr vriend.. maar nog blijft ze bij hem weetje.. ik begrijp dat echt niet.. een jongen die altijd saggo tegen je is.. elke dag ruzie.. kan je het beter toch uit maken of niet mensen ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2007, 20:23
Zeenimf
Zeenimf is offline
dus ze heeft jou verlaten voor een andere jongen en nu wil die die jongen weer verlaten voor jou?
weet je zeker dat ze na 3 maanden jou niet weer zal verlaten voor die andere jongen?
Oud 05-02-2007, 20:25
loveless
loveless is offline
ik ben een jongen... zij heeft nu een met een andere jongen.. zij heeft mij verlaten omdat ze me niet meer leuk vond .. maar ze mist de tijd met mij nu..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 20:29
Metal
Metal is offline
Geef even haar mailadres, dan sturen we haar allemaal even een mailtje met de mededeling "ja je kunt het beter maar uitmaken, want een relatie waarin je alleen maar shaggo bent is kut".
Oud 05-02-2007, 20:34
Metal
Metal is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 05-02-2007 @ 21:23 :
dus ze heeft jou verlaten voor een andere jongen en nu wil die die jongen weer verlaten voor jou?
weet je zeker dat ze na 3 maanden jou niet weer zal verlaten voor die andere jongen?
Ja, zoiets.

Kijk, ik heb ergens ook nog gevoelens voor mijn ex. Ik zie ons ook echt wel weer ooit bij elkaar komen. Omdat er dingen veranderd zijn, etc. Maar op dit moment moet je het gewoon laten rusten.

Laat er een hele hoop tijd over heen gaan. En kijk dan verder.
Oud 05-02-2007, 20:36
Verwijderd
Waarom achter elke zin twee puntjes? *frustratie.*
Maar wil jij nu dat ik tegen jou zeg dat je vriendin het uit moet maken omdat een relatie waarin je altijd chagi bent kl0te is? Kan ze dat dan niet beter zélf beslissen?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 20:41
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
loveless schreef op 05-02-2007 @ 21:25 :
ik ben een jongen... zij heeft nu een met een andere jongen.. zij heeft mij verlaten omdat ze me niet meer leuk vond .. maar ze mist de tijd met mij nu..
ik weet heus wel dat 17M betekent dat je 17 jaar bent en van het mannelijke geslacht.
maar mijn punt is dat het uit is gegaan en vrijwel direct erna ze met een andere jongen heeft aangepapt, ze had blijkbaar geen tijd nodig om over je heen te komen, en nu opeens na 3 maanden wil ze je terug terwijl ze nog met die andere jongen heeft.
dit is de situatie, maar wat is er veranderd in die 3 maanden?
had ze een andere jongen nodig om te realiseren dat ze jou leuk vond? vindt ze haar huidige vriend niet meer leuk en heeft ze 3 maanden met jou nodig om te beseffen dat ze die andere jongen leuk vindt?

als jij je zo wil laten gebruiken, mij best ga je gang, maar je moet wel zien hoe het in elkaar zit.
ik denk persoonlijk dat het nu even niet goed gaat met die andere jongen en ze (weer) een vervanger zoekt.
Oud 05-02-2007, 21:12
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
loveless schreef op 05-02-2007 @ 21:14 :
het is al 3maanden uit met me ex.. en de laatste maand heb k geen contact meer met de gehad.. en ze begon ineens tegen me te praten ze vroeg zo of ik keertje iets leuks met dr wou doen enzo.. dus ik zei zo ja kan.. toen later in het gesprek zei ze zo van.. laatste tijd zit ik te denken over of ik het juiste beslissing heb genomen.. eerst deed hij aardig tegen mij.. maar nu is hij altijd saggo tegen mij we hebben altijd ruzie enzo.. ze zei dat ze laatste tijd wel gehad heeft met hem enzo..

ze mist de tijden met mij we deden altijd leuke dingen en met dr huidige vriend zit ze alleen maar thuis .. ze hebben nu een relatie van 3maanden ze zijn maar 1x uitgeweest...

al die dingen die ze me vertelde die avond.. voelde me gelijk weer kut.. ik mis dr weer.. ik denk weer heletijd aan dr.. dus ik zei wil je me nog een kans geven dan.. ze zei misschien.. ik wil weten wat ze wilt ze geeft me nooit een goed antwoord..

ze zegt dat ze het gehad heeft met dr vriend.. maar nog blijft ze bij hem weetje.. ik begrijp dat echt niet.. een jongen die altijd saggo tegen je is.. elke dag ruzie.. kan je het beter toch uit maken of niet mensen ?
Loop niet te ijlen. Ze wil je niet terug..ze mekkert wel over die kerel zijn gedrag maar eigenlijk vind ze hem erg aantrekkelijk anders mekkerde ze daar niet zoveel over. Kijk ze praat wel veel tegen je.. maar wel over die andere gast, niet zozeer over jou. ja jij was misschien veel liever...maar dat is iets anders dan aantrekkelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 21:29
Iduna
Iduna is offline
Je hoeft die beslissing niet voor haar te nemen, hoor. Ik zou dat gezeik echt niet steeds aan willen horen. Maar jij moet zelf bedenken wat je precies wilt.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 23:03
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ik zou zeggen dat ze moet kappen met dat gemekker tegen mij want het is saai. En als het uit is met die knakker mag je bellen als je wilt

Dat zou ik dus doen en lijkt mij dus de beste manier van handelen.
Oud 06-02-2007, 05:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wat een muts is dat.
Praat met haar. Spreek een keer met haar af (face to face) en vraag wat ze nou wil. Vraag of ze met jou verder wil:
Zo ja, dan geef je haar nu de kans.
Zo nee, verbied dan al het contact met haar en beantwoord haar telefoontjes/smsjes niet meer, block haar in je msn lijst etc. Geef jezelf tijd om er overheen te komen. Contact houden laat je dan alleen maar verdrietig zijn.
Oud 06-02-2007, 08:55
Anika
Volgens mij wil ze gewoon niet zonder vriendje en is ze nu aan het uittesten of ze jou terug kan krijgen als ze het uitmaakt met haar huidige vriendje. Dan weet ze tenminste zeker dat ze weer meteen een nieuwe heeft.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 19:40
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Anika schreef op 06-02-2007 @ 09:55 :
Volgens mij wil ze gewoon niet zonder vriendje en is ze nu aan het uittesten of ze jou terug kan krijgen als ze het uitmaakt met haar huidige vriendje. Dan weet ze tenminste zeker dat ze weer meteen een nieuwe heeft.
Lijkt t wel op ja
Oud 08-02-2007, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Zeenimf schreef op 05-02-2007 @ 21:41 :
ik weet heus wel dat 17M betekent dat je 17 jaar bent en van het mannelijke geslacht.
maar mijn punt is dat het uit is gegaan en vrijwel direct erna ze met een andere jongen heeft aangepapt, ze had blijkbaar geen tijd nodig om over je heen te komen, en nu opeens na 3 maanden wil ze je terug terwijl ze nog met die andere jongen heeft.
dit is de situatie, maar wat is er veranderd in die 3 maanden?
had ze een andere jongen nodig om te realiseren dat ze jou leuk vond? vindt ze haar huidige vriend niet meer leuk en heeft ze 3 maanden met jou nodig om te beseffen dat ze die andere jongen leuk vindt?

als jij je zo wil laten gebruiken, mij best ga je gang, maar je moet wel zien hoe het in elkaar zit.
ik denk persoonlijk dat het nu even niet goed gaat met die andere jongen en ze (weer) een vervanger zoekt.
helemaal mee eens.
en zoals loveless al zei:

ze hebben nu een relatie van 3maanden ze zijn maar 1x uitgeweest...

dus ik zei wil je me nog een kans geven dan.. ze zei misschien.. ik wil weten wat ze wilt ze geeft me nooit een goed antwoord..

ze zegt dat ze het gehad heeft met dr vriend.. maar nog blijft ze bij hem weetje

en dit zeg ik.just open your eyes
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 11:12
Verwijderd
Een ezel stoot zich in het gemeen...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 20:49
Geisha
Geisha is offline
Citaat:

het is je ex..!
wees er maar blij mee wnat het klinkt als een raar iemand..

Ik zou zeggen: zoek betere mensen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 13:17
Sennah
Sennah is offline
Citaat:
Anika schreef op 06-02-2007 @ 09:55 :
Inderdaad, een typisch geval van vrijgezellenangst.
Oud 16-02-2007, 13:44
wushuman
wushuman is offline
Tip voor l0veless:
Een nieuw meisje zoeken, dit is namelijk sneller geregeld
dan proberen een 'kapotte' relatie te repareren.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 15:05
Fingon
Fingon is offline
Citaat:

Zoals ik het zie moet zij jou vragen om nog een kans en niet andersom..
Oud 16-02-2007, 16:15
wushuman
wushuman is offline
Ik zou haar geen kans geven. Vrouwen genoeg!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 18:29
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
wushuman schreef op 16-02-2007 @ 17:15 :
Ik zou haar geen kans geven. Vrouwen genoeg!
ja oke, maar hij voelt niet voor iedereen wat hij voor haar voelt/voelde he!
Oud 16-02-2007, 18:44
Zeenimf
Zeenimf is offline
Citaat:
fotj_undercover schreef op 16-02-2007 @ 19:29 :
ja oke, maar hij voelt niet voor iedereen wat hij voor haar voelt/voelde he!
maar zij voelt duidelijk niet hetzelfde, dus ze is het niet waard
Oud 16-02-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
dus ik zei wil je me nog een kans geven dan..
Nog een kans geven? Hoe bedoel je? Jij deed toch niks verkeerd, zij vond jou gewoon niet meer leuk.

Verder doet zij vaag tegen jou over haar gevoelens. Jij laat superduidelijk aan haar merken dat je haar terug wil en misschien vindt ze die aandacht gewoon erg leuk. Op deze manier heb je er niks aan en je kunt het beste meteen ophouden met "smeken". En zij loopt steeds over haar nieuwe vriend te klagen, dus dat betekent zeker wel dat haar iets dwarszit en dat hij irritante eigenschappen heeft, maar zoals Smokin' al zei: hij kan alsnog heel aantrekkelijk voor haar zijn op de een of andere manier. Laat je niet door haar gebruiken om alleen maar allerlei verhalen aan te horen en hoop te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 21:21
fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 16-02-2007 @ 22:20 :
misschien vindt ze die aandacht gewoon erg leuk. .
waarom gaan jullie er direct van uit dat ze zijn aandacht "leuk" vind?
ze kan hem toch ook echt terug willen?!
Oud 16-02-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
fotj_undercover schreef op 16-02-2007 @ 22:21 :
waarom gaan jullie er direct van uit dat ze zijn aandacht "leuk" vind?
ze kan hem toch ook echt terug willen?!
Ja.. okee, dat is wel waar. Maar ik ging uit van de volgende uitspraken:
Citaat:
loveless schreef op 05-02-2007 @ 21:25 :
zij heeft mij verlaten omdat ze me niet meer leuk vond ..
Citaat:
ik wil weten wat ze wilt ze geeft me nooit een goed antwoord..

ze zegt dat ze het gehad heeft met dr vriend.. maar nog blijft ze bij hem weetje..
Bovendien bengt zij hem nu helemaal het hoofd op hol met van die uitspraken dat ze hem "misschien" terug wil, terwijl ze ondertussen gewoon bij haar huidige vriend blijft. Hij voelt op dit moment sowieso veel meer dan zij, dus gelijkwaardig is het al niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2007, 21:36
kadesh
kadesh is offline
Je zegt dat ze je geen duidelijk antwoord geeft. Waarschijnlijk heeft ze die dus ook gewoon niet, en zal ze die ook nooit hebben. Je kunt beter verder gaan en je niet meer zo aan het lijntje laten houden. Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar je kunt niet op haar antwoord blijven wachten en alleen maar teleurgesteld worden.

En mocht ze je echt terugwillen, dan moet ze daar zelf duidelijk mee komen. Daar moet jij dus echt niet op wachten.
Dus.... vergeet haar.

Leuke dingen doen met vrienden helpt vaak .
Oud 18-02-2007, 22:44
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Je laat met je spelen, en dat kan best makkelijk gaan als je verliefd bent, maar probeer voor jezelf te kiezen.
Oud 21-02-2007, 14:40
wushuman
wushuman is offline
Je kunt beter zelf de player zijn dan je laten playen.

Misschien heb je interesse in mijn Player Tutorial ?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten