Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou, mijn eindcijfers zijn als volgt:
![]() Nederlands: 7 Engels: 9 Frans: - Duits 2: 5,6=6 AArdrijkskunde: 7,5= 8 Geschiedenis 2: 7,1 M&O : ![]() ML2: - Economie: 4,8 = 5 ![]() ![]() Biologie: - Niet zo best dus.. Moet een hoop beter gaan doen ![]()
|
![]() |
Niet echt goed... Eigenlijk best wel slecht... 5.4 op wiskunde, 5.2 op engels, 4.5 op scheikunde, 5.9 op natuurkunde... Verder voldoendes... maar allemaal 6en en nog een paar verdwaalde 7ens... Voor natuurkunde en scheikunde is er nog hoop, daar krijg ik nog een repetitieweekcijfer van terug wat meetelt voor me rapport... maar ik denk opzich dat die cijfers alleen tegenwerken... Nou ja, volgend maar weer opnieuw proberen denk ik dan... DAMN, ik word denk ik maar depressief ofzo
|
![]() |
|
goed!!nederlands: 7.1
Engels: 7.2 Duits1: 8.1 econonie12: 8.7 wiskundeA12: 9.4 Biologie:7.5 aardrijkskunde:7.1 LEVO:7.8 geschiedenis:8.3 maatschappijleer:6.6 GLO: nog niet terug Ik zit in 4HAVO, en ik kom uit 4atheneum
|
Verwijderd
|
Tentamencijfers ook maar, voor zo ver ik die al weet dan.
![]() Schrijven 7,5 - 8 - 7,5 - 8 Beeldend 5,8 + nog wat (max. 2,0) Techniek 9 + nog wat, gedeeld door nog wat Gezondheidskunde hoog + gaat, wel gedeeld door 2 Montessori Nederlands gehaald Montessori Rekenen gehaald Mwah, dat was het wel zo'n beetje. |
![]() |
|
![]() |
k sta nu 1 onvoldoende op me rapport, best netjes als k t vergelijk met vorig jaar... maar doe dit jaar dan ook voor de tweede keer! en t vak waar ik onvoldoende voor sta, heb k nog nooit een voldoende voor gestaan dus dat zegt al genoeg! en al mijn andere cijfers zijn op zich ook nog dik voldoende dus dat komt wel goed!!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Nou, wij hebben niet echt rapporten meer, maar ik sta op het ogenblik 3 dikke onvoldoendes.
2,8 voor Duits, 4,1 voor Engels en 4,5 voor Wiskunde. Zucht... Maar ik sta wel een 8,8 voor Frans, hoera! Ik ben een Franswonder!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
ARTistiek |
[verhaal] Vergeven & Vergeten Myz | 42 | 09-08-2002 19:46 |