Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2002, 13:49
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Ik heb deze digitale camera/webcam besteld op internet (45 euro) en ik krijg hem dinsdag. Kennen sommige van jullie deze cam of hebben hem zelf? En hoe bevalt ie?
Volgens mn broer is het een slecht ding, alleen ik kan nergens op internet een recensie ofzo ervan vinden, alleen eentje via trust.nl in het Zweeds.. daar heb ik dus erg veel aan
Maarre ik was gewoon ff nieuwsgierig hoe die bevalt enzo.. thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2002, 14:31
wp160366
wp160366 is offline
Beste,

hierbij wil ik uw aankoop niet afbreken: verre van zelfs maar hieronder is een recentie uit pc-magazine van de Trust 500 spyc@m

De miniatuur van de trust spycam ziet eruit alsof hij op een party door james bond tevoorschijn getoverd wordt. We hopen voor voor bond dat hij cameras met betere kwaliteit kan tevoorschijn toveren wat met deze spycam is het erg gesteld. Er wordt een resolutie beloofd van 3,3 megapixles terwijl hij maar een 1,3 megapixel ccd-chip heeft.

Dit is een deel uit de recentie en als ze de 500 zo afbreken vrees ik dat de 100 nog een slechtere kwaliteit heeft.

Mijn mening is dat je beter een paar maanden extra gespaard had voor een deftige digicam, tenzij je hem alleen maar nodig hebt om af en toe eens een fotootje te nemen waarbij de kwaliteit geen rol speelt.
Oud 06-07-2002, 18:21
Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
Verwacht niet te veel van dat ding, de foto's die je maakt zijn leuk, voor de lol zeg maar. Geen supermooie profesionele foto's. Je kan er niet echt mee filmen ofzo, alleen vrij korte filmpjes maken (zonder geluid).
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 18:29
blaatje0000
blaatje0000 is offline
Thanks
nee, ik hoef niet echt proffesionele foto's te hebben ofzo hoor, zolang ze wel van een redelijke kwaliteit zijn, niet zo donker enzo. Je kan er nie egt mee filmen nee, maar hij is wel als webcam gebruiken toch?
Met citaat reageren
Oud 07-07-2002, 11:57
Cybernetic Dreams
Cybernetic Dreams is offline
Citaat:
Pingu schreef:
Thanks
nee, ik hoef niet echt proffesionele foto's te hebben ofzo hoor, zolang ze wel van een redelijke kwaliteit zijn, niet zo donker enzo. Je kan er nie egt mee filmen nee, maar hij is wel als webcam gebruiken toch?
jup en hij maakt leuke foto's
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 14:42
Octopus
Octopus is offline
Bij Dynabyte was tie pas trouwens €25. Kweet niet of dat nog steeds is
Oud 09-07-2002, 22:13
Verwijderd
heb hem zelf ook, weinig geld, maar slechte kwaliteit. Foto's lukken alleen als ze buiten met veel zon gemaakt worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten