Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Of iets korter:
1-t = t+1 (van beide leden 1 aftrekken) -t = t (bij beide leden t optellen) 0 = 2t (conclusie) t = 0 Zolang je zelf vindt dat alke volgende stap de boel makkelijker maakt, zit je goed. ----------- Je kunt de balansmethode goed oefenen op deze site. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had die applet een paar jaar geleden een keer ergens gezien, en dat leek mij een goede oefening voor de topic-starter. Dus ik moest even snel die site vinden (OK), en even kijken of ik de applet kwalitatief goed genoed vond om naar te verwijzen (OK), en even testen of de genoemde vergelijking daar toegevoegd kon worden (OK), en even kijken of ik een link in elkaar kon draaien die zou verwijzen naar die site met "onze" vergelijking alvast toegevoegd als oefening (niet OK). Daardoor was ik al met al dus meer dan 8 minuten bezig met dat antwoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit wordt regelmatig overgeslagen door middelbare scholieren (en ook wel door studenten in het hoger onderwijs). Als de uitkomst iets is in de geest van 3*sqrt(33) is die controle juist extra belangrijk, omdat er dan zeker een mogelijkheid bestaat dat je onderweg extra 'uitkomsten' hebt toegevoegd. Maar ook bij "gewone" uitkomsten zou je achteraf altijd even moeten controleren. Daarom ben ik het met groota5 eens, dat wij vergeten zijn die belangrijke stap te vermelden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] HELP ( De Balansmethode ) Haley16 | 7 | 22-05-2011 22:06 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Help Economie havo 4 vervoer. piraat013 | 10 | 14-04-2011 10:51 | |