Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2007, 21:10
meisje833
meisje833 is offline
Hallo,

Ik ga een aantal moedervlekken laten verwijderen ik ben hiervoor bij een huidkliniek geweest en die hebben ze bekeken, ik moest daarna even een afspraak maken bij de balie, ze zouden mij terug bellen voor een afspraak om ze weg te laten halen.
Het is nu een week geleden, en ik heb nog niks gehoord, hoelang duurt dat ongeveer? ik wil ze toch wel graag voor de zomer weghebben.?
heeft iemand hier ervaring mee?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 22:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou zelf ff bellen of ze nog geen datum voor je hebben, vind het wel heel lang duren. Zelf had ik denk ik na twee weken een afspraak bij de dermatoloog om er naar te laten kijken en weer twee weken later een afspraak om ze weg te laten halen. Ging allemaal wel vrij vlot. Voor de zomer red je makkelijk
Oud 11-02-2007, 13:56
liek88
liek88 is offline
Waar laat je die weghalen dan? In je gezicht?
Ik kon zelf al na 1 dag voor een proeflasershot (was toevallig nog een plekje vrij). Moet dus vrij vlot gaan lijkt me!

(Overigens bleek dat het pigment te diep zat en de vlekjes niet weg konden worden gehaald... Hulde aan camouflage )
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 22:23
meisje833
meisje833 is offline
Nee ik heb er veel op mijn rug en buik, best grote. Het duurt alleen erg lang voordat ik een afspraak heb. .. als het maar geen maanden gaat duren.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 23:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als het lang duurt, kan je dan niet gewoon bij een dermatoloog in het ziekenhuis terecht?
Oud 12-02-2007, 23:56
Roos
Roos is offline
Citaat:
liek88 schreef op 11-02-2007 @ 14:56 :
Waar laat je die weghalen dan? In je gezicht?
Ik kon zelf al na 1 dag voor een proeflasershot (was toevallig nog een plekje vrij). Moet dus vrij vlot gaan lijkt me!

(Overigens bleek dat het pigment te diep zat en de vlekjes niet weg konden worden gehaald... Hulde aan camouflage )
Het ligt er ook (denk ik) aan hoe ze worden weggehaald: met zo'n laser, of bijvoorbeeld door de (plastisch) chirurg.

Ik zou deze week ook even bellen, kan geen kwaad toch?

Toen mijn keelamandelen er uit moesten, zouden ze me ook bellen voor de datum. Dat zijn ze vergeten, toen belde ze de avond van tevoren pas en gaven ze mij de schuld

Regels voor berichten