Nu is er op mijn kamer iets ontzettend vreemds gebeurd. De internetshitzooi bevind zich daar. Doordat ik stage loop ben ik niet op mijn kamer en woon ik bij mijn vriend. Mijn kamerdeur is op slot gedurende de tijd dat ik weg ben. De huisbaas heeft me al lang geleden een nieuw raam beloofd en uiteindelijk is dat afgelopen vrijdag geplaatst. Hij is dus met werklui enzo in de kamer geweest en hij heeft de sleutel.
Toen ik de woensdag erop weer in mn kamer was deed het internet het niet. Nadat ik alles had gechekt bleek dat de kabel die van het modem naar de router loopt door de helft is. Het ziet eruit alsof het met een mesje ofzo is doorgesneden. Het is een kabel van 20 meter die in een kluwen on mn bank ligt, daar kom je eigenlijk niet zomaar bij. Maar de bank was weggeschoven geweest, want die stond niet meer tegen de muur. Ik denk dat het tijdens de werkzaamheden van het raam is gebeurd, want ik kan me niet voorstellen dat de huisbaas dat express zou doen
Nu wil ik die kabel gefikst, is hij daar verantwoordelijk voor, of die werklui? Ik ken die werklui niet, en hij heeft alles met hun geregeld. Ik vind dat hij het moet doen, maar hoe zit het?