Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor mij is het belangrijk om eerlijk te zijn naar mezelf toe. Mijn beweegredenen helder proberen te krijgen. Doe je iets om aandacht te krijgen? Zoek dan uit waarom je die aandacht nodig hebt. Eerlijkheid, openheid. Gooi jezelf in het diepe en kijk maar wat er gebeurt. Dat is mijn benadering van het leven en het maakt dat ik me vaak klote voel, maar ook altijd weer de overkant bereik. Iedere stap die je doet, brengt je ergens. Als de weg je niet bevalt, dan neem je toch een andere? Have faith, have hope, have courage. ![]()
||
![]() |
Citaat:
"Hold yourself responsible for a higher standard than anybody else expects of you. Never excuse yourself. Never pity yourself. Be a hard master to yourself-and be lenient to everybody else." Helpt bij alles. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Probeer de vragen eens zelf te beantwoorden. Wat denk jij zelf wat het beste antwoord is voor jouw als persoon? |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me zo saai als je perfect weet wie je zelf bent. Je zelf steeds beter leren kennen is veel leuker! Dat is hoe ik het zie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ga proberen vanavond een uurtje vrij te maken om mijn mening wat duidelijk uiteen te zetten. Mijn excuses voor het beknopte antwoord, dat is natuurlijk geen stijl. Vanavond of morgennacht meer; nu kom ik om in het werk dat al zo'n acht weken ligt.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ________________ Hoe overwin je je angsten? Door dingen gewoon op me angsten in te gaan dus datgene doen waar ik bang voor ben. hoe vecht je voor jezelf? Met me mond stevig in me voeten staan en gaan met die banaan. hoe geloof je in jezelf? Vrienden/ mensen die laten zien wat ik voor hun beteken (je kan zeggen bevestiging) waardoor ik inmezelf gaat geloven van: ja dat kan ik eigenlijk wel. hoe leer je jezelf omgaan met mensen? Oefening baart kunst. Omdat ik vroeger ontzettend verlegen was tegenover mensen heb ik gewoon geprobeert om gewoon te praten en het wordt nu steeds minder dus oefenen dus. Hoe ga je om met je emoties? Me emoties prop ik meestal weg. Vooral als het gaat om boosheid of verdriet. Hoe maak je jezelf tevreden (met jezelf)? Gewoon ![]() Hoe zorg je dat je jezelf bent en blijft en dat je jezelf niet verstopt? Goede vraag eigenlijk het gaat eigenlijk automatisch. Niet te veranderen voor mensen maar gewoon met me eigen mening blijven. Hoe zorg je dat je losmaakt uit een greep van een angst die onnodig is? Door tegen mezelf te denken waarom ik zo dom bezig is en wat er eng aan is. Waarvoor zijn deze vragen eigenlijk voor school ofzo of zomaar ben wel benieuwd ernaar ![]() ![]()
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] Wiskunde antoworden! steve01 | 3 | 08-01-2013 01:09 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] antwoorden getal en ruimte havo/vwo (Hoofdstuk maakt niet uit) 2009 mallo96 | 0 | 15-12-2009 18:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
eldorado havo antwoorden CalleJan | 0 | 06-05-2008 14:22 | |
Algemene schoolzaken |
6vwo luistertoets Engels, antwoorden!?!? Rogier.AFCA | 6 | 02-02-2006 15:22 | |
Verhalen & Gedichten |
De jongen, de oude man en de zoektocht naar suiker. AtHell | 7 | 04-01-2003 09:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Op Zoek Naar Antwoorden FreakyJ | 3 | 29-06-2002 17:54 |