Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Om deze reden ben ik persoonlijk ook tegen een joker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en je zegt zelf : nuchter is nuchter. dus ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
je hoeft er geen stoppoging van te maken.
Ik doe mee, maar tis makkie voor mij. Mag ik alcohol ruilen met caffeine? Ik geloof dat er miljoen mensen zijn die mij wel geen koffie willen zien drinken ![]() edit; ja ik ben verslaafd aan caffeine. ik drink ook koffie voordat ik aar bed ga |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En aangezien nicotine en alcohol niet meetellen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
26e vertrek in naar india 3 maanden let's see ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Intussen kan ik met gemak iemans rug openhalen of ogen eruitklauwen (al bijt ik nog steeds, maar ik bijt ze niet meer af). Als ik zou meedoen, gaat dat om de alcohol. Sigaretten rook ik zo achterlijk weinig dat ik daar niet eens aan begin. |
![]() |
|
en dat ben je nu niet?
![]() - Wammus - wann - Type - Viporizer - Naojan - Risce - Deadlock - Gustav - Ir. de Narie
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het lijkt me meer dat mensen zich in deze voor zichzelf moeten bewijzen en dan is dergelijke kritiek niet gewenst. Beter ga je dan ook weer naar V&V. |
![]() |
||
Citaat:
hahahahaha ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik mee zou doen voor nagelbijten, lig ik er echt binnen 30 seconden uit. Ik kluif zowat elke dag, bijna om t kwartier. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is ook makkelijker om "samen" te stoppen met roken dan in je eentje. Dan kan je er met iemand over praten. En ja, roken is een hele moeilijke verslaving.... Als je dan wilt antwoorden, doe het dan goed en zeg niet alleen hmmm kansloos. Dat is net zo'n lekkere nulreply als: OMFGROFLWTFBBQ!!!! ![]() |
![]() |
|
@ Quantes;
Absoluut met je eens, zeker voor buitenstaanders ![]() Maar de meeste participanten winden er dan ook geen doekjes om geen winnaarsambities te koesteren, maar puur voor de lol of topicgezelligheid meedoen. Diegenen die de meest serieuze pogingen wagen zullen verwachtingsgewijs ook een hoge postratio op 'zorgen maken over jezelf' hebben. Het zegt misschien eerder wat over de mensen die dit initiatief succesvol aangrijpen te minderen/stoppen, wat naar buiten toe inderdaad erg triest oogt. Not me though. Ik maak me (mi terecht) geen zorgen en zie geen overtuigende reden te stoppen of zelfs maar te minderen. Maar voor forumlol heb ik wel wat over (voor zolang het duurt he, geen toezeggingen ![]() ![]() Alaaf!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|