Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Overigens zou ik me als ik jou was voorlopig even niet zo druk maken over je doelwit, dit kan misschien moeilijk zijn maar een beetje desinteresse tonen kan ook zeker geen kwaad na een paar keer het geprobeerd te hebben. Als ze het niet meer zo snel verwacht kun je misschien nog eens toeslaan. Nog even over die setting: Op een gegeven moment krijg je door wat werkt en dan krijg je ook vertrouwen. Als ik een meisje meeneem naar een kroeg waar ik me op mijn gemak voel (in mijn geval: met veel ballen, polo's en kraagjes ![]() Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 22:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Anyway. Wat je ook niet moet doen is je druk maken..je moet rustig blijven en bedenken dat mooie meisjes heel gewoon zijn. jij bent de bijzondere gast, en jij wil kijken of zij voldoet aan jou eisen. Jij praat met haar om uit te zoeken of ze uberhaupt een kans bij je maakt, niet of jij een kans bij haar maakt. Dat klinkt arrogant maar het is een gevoel dat je niet hoeft uit te dragen als je met haar praat, maar waar je jezelf van moet overtuigen. Daarnaast zou ik haar niet standaardzinnetjes vragen maar haar op een 'plagerige' manier aanspreken. Stel je ziet haar in de disco.. zeg dan iets als: "he X.. wat is dit nou..jij hier en met drank.. ik dacht dat je heel braaf en netjes was.." Dit is maar een voorbeeld en niet een heel goed voorbeeld maar wat ik probeer aan te geven is dat je een meisje, zeker een knap meisje, enigzins moet uitdagen. Belangrijk is dat je zulke dingen rustig en op laconieke wijze uitspreekt met in het geval van bovenstaande een overdreven bezorgde en geschokte toon. Ze snapt dan dat je een grapje maakt maar haar tegelijk een beetje voor gek zet. Zo kan je heel veel manieren bedenken om haar uit te dagen en een beetje uit de tent te lokken. Het verschilt qua type wat voor benadering het beste werkt, maar jij kent haar dus daar kom je wel uit. Afspreken mag nooit op msn en ook niet via sms. Een complete loserbenadering waar leuke meisjes doorgaans niet warm voor lopen. Indrukwekkender is het om krachtig en zelfverzekerd uit de hoek te komen door haar in real life mee uit te vragen. Dat kan je namelijk haar reactie zien,haar lichaamstaal bekijken, en daarmee veel te weten komen over wat ze van je vind. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Iets drinken stelt je ook in staat - mocht het helemaal niet goed uitpakken - om weg te gaan wanneer je wilt. Je hebt geen verplichtingen. Daarnaast; op MSN kan je toch ook goed met haar praten? Het is de ideale kans om elkaar beter te leren kennen!
||
![]() |
Citaat:
Volg dit advies alsjeblieft op... het zal je helpen en is het enige nuttige advies van deze hele topic. Wat je ook kunt doen om je comfortabel te voelen bij mooie meiden is het uitvoeren van een "sarge". Dat betekent dat je op één avond met zoveel mogelijk vrouwen gaat praten. greets, the flirtmaster =] Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 14:12. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #98 groovy | 494 | 29-05-2009 20:12 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je Hart-Topic #50 rare kwast | 492 | 11-02-2006 21:11 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #47 BananaSplit | 493 | 14-01-2006 13:01 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het gewoon gvd NIET! Verwijderd | 30 | 08-05-2003 14:36 | |
Psychologie |
gek van mezelf :'( chère | 2 | 23-01-2002 22:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
word gek van mezelf (mijn lichaam... al m'n vet gaat naar m'n buik!!) dolores_temp | 5 | 16-11-2001 19:55 |