Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2007, 10:58
MH
MH is offline
Wie, net zoals ik de laatste tijd, veel uren al dan niet ter vermaak in de trein doorbrengt, maakt het vast wel een keer mee. Voor het avondeten ben je niet thuis.
Wat doen jullie dan? Scoor je een Bigmac? Overslaan? Of heb je een andere praktische oplossing?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2007, 11:07
Yana
Yana is offline
Niks, broodje, iets van de Shakies, gewoon later avondeten, boterhammen meenemen..
Oud 15-02-2007, 11:19
Stefanie
Stefanie is offline
Boterhammen, dus geen avondeten mee in de trein.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 11:30
Boogie
Boogie is offline
Meestal bereid ik me voor en smeer ik brood, anders koop ik een C'est du pain broodje. Heel zelden een Whopper of een Smullers menu.
Oud 15-02-2007, 11:53
IcedEarth
IcedEarth is offline
- lekker broodje van c'est du pain
- eerder avondeten
- later avondeten

Voor zover ik kan herrinneren heb ik in mijn leven nog nooit avondeten overgeslagen, behalve wanneer ik ziek was.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 13:27
dennis018
dennis018 is offline
ik haal welis bij zon woktogo tent, vind dat zelf ERRUG lekker!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 15:33
Verwijderd
Dan laat ik mijn man koken en dan eten we maar eens laat. Ik ben op z'n laatst om half negen thuis, en dat kan dan nog prima.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 16:03
Hawahaai
Hawahaai is offline
Tegenwoordig eet ik vroeg, omdat ik rond etenstijd al op school moet zijn. Toen ik nog in Nijmegen studeerde, was ik regelmatig laat thuis uit school. Meestal warmde ik mijn eten dan op in de magnetron en at ik dan nog. Soms, als ik echt heel laat thuis was, at ik gewoon brood, of ik at tussen de middag al warm.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 17:22
Verwijderd
Maaltijdsalade maken
Broodjes
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 17:40
Balance
Balance is offline
Als ik tussen 16.00 en 20.00 helemaal niet thuis ben koop ik meestal een broodje. Ben ik ergens in die tijd wel thuis, dan eet ik gewoon vroeger of later dan normaal (normaal eet ik om 18.00 uur).
Oud 15-02-2007, 17:47
MH
MH is offline
In Utrecht heb ik twee budgetmogelijkheden gevonden:
1. AH-to-go, kun je een thuismaaltijd kopen en ter plekke opwarmen;
2. Charlie Chiu's, voor €6,50 een complete maaltijd, mee te nemen in de trein, inclusief stokjes, bestek en meer van zulks.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 18:00
Ivo
Ivo is offline
Als ik het van te voren weet haal ik in de supermarkt wat pistoletjes en wat hartig beleg (of het beleg neem ik van huis mee als het daar toch al in de koelkast ligt). Gewoon kaas of ham o.i.d.
Als ik onderweg toch trek krijg in iets warms koop ik op 1 van de stations een broodje kroket of frikandel ofzo.
Maar het gebeurt niet vaak dat ik niet thuis (of bij iemand anders) normaal kan eten. Meestal weet ik ook wel van te voren en gaat de optie hierboven dus op.
Als ik het niet van te voren weet, worden het pistoletjes van c'est du pain of een patatje met een broodje er bij. Als ik met de auto onderweg ben, sla ik de voorverpakte tankstation-broodjes over, veel te duur voor veel te weinig smaak. Sommige grote tankstations langs de snelweg hebben gelukkig wel verse belegde broodjes.
In Duitsland zijn de grote tankstations over het algemeen wel voorzien van goede kwaliteit voedsel voor een redelijke prijs.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 19:38
Verwijderd
laat (4u ofzo) nog brood eten en dan als je thuis bent eten opwarmen (ik kook vaak voor 2 dagen) of magnetronmaaltijdje doen... je went eraan
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 21:17
Bloem
Bloem is offline
Broodjes
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 21:28
sicilion
sicilion is offline
op cs hebben ze bij de ah vaak een magnetron staan en dan werp ik even een blik op de agnetron maaltijden die ze hebben. Liever hutspot met rookworst uit de magne dan een bic mag menu!
Oud 16-02-2007, 06:56
Verwijderd
Ik vind die bigmac menu's en gore magnetronmaaltijden altijd heerlijk ruiken in de trein Koop dan een breaker en sultana's ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 08:03
Miracle
Miracle is offline
Wisselend, soms eet ik tussen de middag in de mensa en dan 's avonds brood. Vandaag eet ik tussen de middag brood en soep en vanavond weer brood en mocht ik te weinig hebben, dan haal ik een patatje in Utrecht. Ik ben rond half negen thuis, maar dan hoef ik echt geen avondeten meer.

Oh ja, ik eet eigenlijk nooit warm in de trein, dat vind ik storend. Maar ik heb dan ook een half uur overstaptijd.
Oud 16-02-2007, 10:26
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Yana schreef op 15-02-2007 @ 12:07 :
Niks, broodje, iets van de Shakies, gewoon later avondeten, boterhammen meenemen..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 10:52
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Meestal nam ik dan een broodje mee ofzo. Ik ben twee keer een vriend eten gaan brengen die in de trein moest werken rond etenstijd en toen heb ik een keer tosti's gemaakt en een keer pannenkoeken, dat blijft wel lekker als je het meeneemt onderweg. Van de zomer heb ik eens een week lang in de trein gezeten en toen heb ik vooral brood, patat, pannenkoeken en pizza gegeten.
Oud 18-02-2007, 10:46
Verwijderd
koude pastasalades
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 15:11
Verwijderd
Meestal brood, een broodje op het station of een patatje.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 18:49
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
overslaan doe ik niet vaak. soms neem ik brood mee, soms haal ik iets (varierend van eierkoeken tot patat) bij een supermarkt of een zaakje/barretje/restaurantje oid, meestal eet ik eerder, soms eet ik later.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 20:27
zeep007
zeep007 is offline
bij c'est du pain haal ik dan een lekker broodje, of ik zorg ervoor dat ik meer brood mee heb, en wat fruit.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 22:04
Fantôme
Fantôme is offline
als het mogelijk is (zelden) eet is smiddags warm zodat ik savonds een broodje of pistoletje kan eten.
In andere gevallen;
- neem ik brood mee, of;
- neem ik een maaltijdsalade mee, of;
- haal ik op school een warme maaltijd, of;
- haal ik een enigzins gezond broodje op het station.
Oud 18-02-2007, 22:09
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
meestal heb ik wel brood (krentenbol) bij me, en ben ik op tijd thuis om nog wat warms te eten.

als dat echt niet mogelijk is, of als t laat is, dan eet ik meestal ergens wel een croissantje, mckroket, sausijcenbroodje of pizza ergens of zo.

wij hebben een goede kantine, moet er alleen even voor omlopen, dus da's nie handig als je nog een trein moet halen.
Oud 18-02-2007, 23:13
Uice
Uice is offline
Citaat:
Yana schreef op 15-02-2007 @ 12:07 :
iets van de Shakies
Ja!

Fastfood met kwaliteit.
Oud 18-02-2007, 23:49
Verwijderd
Falafel bij de Maoz, random eten van een supermarkt, brood/fruit meenemen, overslaan/pas eten als ik thuiskom. Meestal het eerste of het laatste want voor de rest ben ik te lui.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2007, 13:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 19-02-2007 @ 00:49 :
Falafel bij de Maoz
Ook! Met komkommer en saus.
Oud 19-02-2007, 15:17
IJsvuur
IJsvuur is offline
rondje broodjeszaak en dan zo'n heerlijk half stokbroodje met kipfilet, rucola, tomaat en komkommer en pestosaus...

Reageren

Regels voor berichten