Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en please als jou??? dat meisje wil geen relatie, ze is nog jong, heeft een paar relaties gehad, is niet hoteldebotelverliefd en wil nu gewoon even vrij zijn. Tussen jullie gaat het niet werken, dat weet zij, jullie komen niet meer bij elkaar en dat moet jij jezelf ook gaan beseffen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zou eerder daarnaar op zoek gaan dan nou direct jezelf proberen te veranderen. Hoewel het op zich wel nuttig is om te beseffen dat jij een op jezelf staand persoon bent, dat je leven ook heus wel leuk is zonder je vriendin, en dat je je goed in je eentje kunt vermaken. Je kunt nou eenmaal niet altijd bij elkaar zijn, en om nu altijd ongelukkig te zijn als je elkaar eens níet ziet... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat je het graag wil is een ding, dat naar haar doen is een tweede. Leer dat eerst maar eens af. En vergeet ook maar dat ze je terugneemt, dat "in de toekomst" verhaal is iets wat vrouwen meestal doen om het niet te lomp af te kappen. Als ze eenmaal bedacht heeft dat ze er genoeg van heeft, kun je het waarschijnlijk wel vergeten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Serieus, begin rustig aan en zie ff hoeveel behoefte ZIJ heeft aan contact. M'n vriendin nu is een type die me regelmatig SMSt, m'n vorige had veel minder behoefte aan contact (waarschijnlijk dankzei een prutser als de TS). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij snapt het |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind het ook echt geen turn-off, maar ik vind het juist lief en attent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar zo af en toe een lief spontaan smsje, zodat je weet dat hij aan je denkt is toch wel fijn ![]()
||
Citaat:
Vergeet haar. Zorg eerst eens voor wat meer zelfvertrouwen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik was vroeger nl. net zoals PumpedUp. Als het aan mij lag, zag ik mijn ex elke dag. 'k Wou elke dag iets van hem horen, ik miste hem keiveel als hij niets liet weten...Maar mijn ex was dus het tegenovergestelde. Hij liet soms dagen niets weten zelfs al vroeg ik hem in een smsje om iets te laten weten. Hij sprak altijd af met zijn vrienden en had daardoor niet veel tijd voor mij. We zagen elkaar maar 1 keer per week, omdat ik er altijd zo hard op aandrong. Ik vond dit gedrag ECHT NIET LEUK. Probleem is dat ik er toch een beetje gewend aan geraakt ben (omdat ik het toch 2 jaar uitgehouden heb met mijn ex). Nu is mijn huidige vriend net zoals mij vroeger. Maar ik kan er nu perfect mee leven om mijn vriend bvb. enkele dagen niet te zien of een dag niets te laten weten, maar ik weet dat hij mij dan heel erg mist, dus probeer ik er toch rekening mee te houden. Conclusie: Vind een meisje die ook zoals jou is of die in ieder geval met je gevoelens rekening houdt. Anderzijds moet je ook proberen te wennen aan het feit dat je iemand niet elke dag kunt zien. Het kan namelijk heel vervelend zijn voor je vriendin als ze geen tijd meer heeft om met haar vriend(inn)en af te spreken! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Flirten Tapir3 | 47 | 26-03-2011 21:22 | |