Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2007, 11:03
PumpedUp
PumpedUp is offline
Ik zal maar eventjes in het kort uitleggen over waar ik momenteel mee zit. Het is sinds een paar dagen uit met mijn vriendin. We waren vier maanden samen en zij heeft het uitgemaakt omdat ze geen druk meer wilde van een relatie. Ze heeft namelijk drie jaar achter elkaar twee relaties gehad en ze wilde nu graag alleen zijn. Ze heeft ook gezegd dat het niet aan mij lag, maar aan haar. Ze wil misschien ooit nog eens samen komen, maar dan moet ik minder aanhankelijker zijn.
Ik ben een redelijk emotionele jongen. Hoe kan ik dat 'te aanhankelijk zijn' wegkrijgen? Ik ben veel te soft en veel te braaf om op iemand boos te zijn enzo. En als ik met een meisje ben dan verwacht ik ook dat ik haar elke week zie. En ik wil dat ze elke dag wat van haar laat horen. Ik weet dat vrouwen dat niet graag hebben, dus hoe krijg ik dat probleem weg?

kzal maar eventjes in kort uitlegge over wa ik momenteel inzit, het is gdaan sinds paar dage met mijn lief we ware 4 maand same , zij heeft het uitgemaakt omda ze geen druk meer wou van eh relatie ze had 3 jaar achter mkaar 2 relaties opzitte en ze wou aleen zijn maar ze eeft ook gezegd da het ni aan mij lag maar aan haar ze wou ooit nog mssn same kome zei ze maar dan moe ik minder aanhankelijker zijn..kben redelijk emotionele jonge hou kan ik dat " te aanhankelijk " wegkrijge?kben veeel t soft en veel t braaf om op iemand boos t zijn enzo en als ik me een meisj ben dan verwacht ik ook da ik ze elke week zie enzo en kwil da ze zich elke dag zich laat hore van haar..kweet da de vrouwe da ni graag hebbe dus hoe krijg ik da probleem weg?

Laatst gewijzigd op 18-02-2007 om 11:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2007, 11:18
Verwijderd
ik zou beginnen met normaal te typen

en verder denk ik dat je jezelf niet kan veranderen, maar opzoek moet naar een meisje dat die afhankelijkheid wel dope vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 11:18
@Moon
@Moon is offline
Als je eerst eens normale zinnen gebruikt met INTERPUNCTIE zal ik nog eens terugkomen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 11:31
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
@Moon schreef op 18-02-2007 @ 12:18 :
Als je eerst eens normale zinnen gebruikt met INTERPUNCTIE zal ik nog eens terugkomen.
Oud 18-02-2007, 11:33
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoe aanhankelijk was je?

Een smsje/telefoontje/mailtje per dag vind ik niet heel raar. Elke dag haar meerdere keren smsen/bellen/mailen is op een dag niet zo erg, maar wel als je dit alle dagen doet. Maar het hangt er ook vanaf wat je partner prettig vindt. De ene wil nou eenmaal meer contact dan de andere.

Aanhankelijk kan er ook aan liggen dat ze denkt dat je zelf geen eigen leven hebt naast je vriendin. Zoals bijvoorbeeld elke dag met haar willen afspreken in plaats van dingen met je vrienden doen. Hoe leuk jullie elkaar ook vinden, je moet ook tijd voor jezelf en tijd voor je vrienden inruimen
Oud 18-02-2007, 11:50
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
PumpedUp schreef op 18-02-2007 @ 12:03 :
[B].... Ze heeft ook gezegd dat het niet aan mij lag, maar aan haar. Ze wil misschien ooit nog eens samen komen, maar dan moet ik minder aanhankelijker zijn.
Dit vind ik trouwens een beetje tegenstrijdig. Het ligt niet aan jou, maar ze vindt het toch niet echt fijn dat je aanhankelijk bent. Dus volgens mij ligt het toch gedeeltelijk aan jou. En zoals iemand al eerder vroeg, hoe aanhankelijk was je?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 12:00
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Ik ben veel te soft en veel te braaf om op iemand boos te zijn enzo.
Dit is op zich niet zo erg. Sommige mensen worden gewoon niet zo gauw kwaad, maar wat wel erg is - ik weet niet of het ook zo is - is dat je geen eigen mening hebt en telkens aan haar aanpast.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 13:46
thegoodlife
thegoodlife is offline
Wees jezelf, ik vind het ook niet meer als normaal om elkaar een par keer per week te zien en bel ook bijna dagelijks. Ik denk dat jouw vriendin eerder een probleem heeft als jou, jij moet niet veranderen.

Zij wilt alleen zijn en als jullie ooit weer samen zouden komen moet jij maar veranderen? Ik heb ook een aantal exen gehad die daarmee aan kwamen zetten, en ik heb de ervaring dat dat meisjes zijn die of bindingsangst hebben, alleen willen zijn omdat ze bang zijn om gekwetst te worden of helemaal niet samen naar iets toe willen werken maar gewoon een vriend hebben om een vriend te hebben.

Mijn advies, zoek een goede leuke meid die bij je past en niet zo afstandelijk/veeleisend/arrogant is. T kan even duren maar uiteindelijk gaat het om JOUW geluk, dat jij iemand anders ook gelukkig kan maken is mooi meegenomen maar dat moet niet je eerste prioriteit zijn.
Oud 18-02-2007, 13:47
Escapism
Escapism is offline
"het ligt niet aan jou, het ligt aan mij" is echt zo'n lulargument. als ze echt weg was geweest van je dan was ze nu nog bij je.
Oud 18-02-2007, 14:00
PumpedUp
PumpedUp is offline
ja sorry voor mijn zinsopbouwing , ma kmoest snel doorgaan dus..

@moon
keb wel een eige mening maar ik ben snel beïnvloedbaar

@spekkie ik stuurde haar gwn elke dag een bericht omdat ik wou wete hoe het met haar ging , en idd in het begin zage we mekaar bijna elke dag en het ging gewoon alemaal veel te snel , en tege begin januari zage mkaar dan 2-3 x de week ,maar het probleem was zij had geen leven buite deze relatie ze ging gewoon naar school en ze zag mij , ze maakte geen tijd voor hobby's of voor haar vriendin en ik ook in feite niet ik deed aleen mijn hobby en naar school gaan..ik zette volgens mij gewoon teveel druk op haar om haar altij teveel willen zien. Mischien vandaar dat ze gewoon aleen wilt zijn nu , naarmate het einde van de relatie begon ze terug uit te gaan enzo en ik liet haar ding doen .Toen besefte ze da ze geen relatie meer wou volgens mij ,maar terug gewoon haar eigen leven als single

Laatst gewijzigd op 18-02-2007 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 14:02
thegoodlife
thegoodlife is offline
Ze weet helemaal niet wat ze wilt, het komt op mij over alsof ze een jaartje of 16 is?
Oud 18-02-2007, 14:03
PumpedUp
PumpedUp is offline
17
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 14:49
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-02-2007 @ 12:33 :

Een smsje/telefoontje/mailtje per dag vind ik niet heel raar.
Nee, maar als je vriend(in) moeilijk gaat doen als er een dag geen smsje/telefoontje/mailtje wordt verstuurd is dat wel raar.
Oud 18-02-2007, 15:10
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 18-02-2007 @ 15:49 :
Nee, maar als je vriend(in) moeilijk gaat doen als er een dag geen smsje/telefoontje/mailtje wordt verstuurd is dat wel raar.
mwah vind ik niet zo raar als dat 'afgesproken' is. mijn vriend en ik verwachten ook van elkaar dat we elke dag elkaar wat laten horen, en om t dan niet te doen vind ik gewoon flauw, hoe lastig is t om ff een smsje te sturen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 16:08
Smokin'
Smokin' is offline
knip

Laatst gewijzigd op 18-02-2007 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 16:12
thegoodlife
thegoodlife is offline
Dude, jij bent er niet bij geweest en het gaat om 3 verschillende situaties waarvan 1 met bindingsanst. Ik geef een voorbeeld.
Oud 18-02-2007, 16:28
Verwijderd
Citaat:
thegoodlife schreef op 18-02-2007 @ 14:46 :
Wees jezelf, ik vind het ook niet meer als normaal om elkaar een par keer per week te zien en bel ook bijna dagelijks. Ik denk dat jouw vriendin eerder een probleem heeft als jou, jij moet niet veranderen.

doe eens dan in plaats van als wil je..

en please als jou???

dat meisje wil geen relatie, ze is nog jong, heeft een paar relaties gehad, is niet hoteldebotelverliefd en wil nu gewoon even vrij zijn.

Tussen jullie gaat het niet werken, dat weet zij, jullie komen niet meer bij elkaar en dat moet jij jezelf ook gaan beseffen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 16:52
thegoodlife
thegoodlife is offline
Kerel ga vissen, ik woon in London en mijn Nederlands is misschien niet optimaal met als en dan ja, maar ik ben op mijn 17e gestopt met school dus wat mij betreft mag ik niet klagen.
Oud 18-02-2007, 17:29
PumpedUp
PumpedUp is offline
dus ik moet er niet al tveel meer op hopen ,mja kweet da ik et moet beseffen maar gaat eh tijdj duren ik dacht da ze de ware was ma zo precies nie
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 17:31
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 18-02-2007 @ 17:12 :
Dude, jij bent er niet bij geweest en het gaat om 3 verschillende situaties waarvan 1 met bindingsanst. Ik geef een voorbeeld.
Ik hoef er niet bij te zijn geweest om te zien dat jij er weinig van snapt.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 17:48
Smokin'
Smokin' is offline
@ PumpedUp

Dit probleem is simpel en ik zal uitleggen hoe je dergelijke narigheid in de toekomst kan voorkomen. Voor (knappe) meisjes is er helemaal niks spanneds aan om met jou om te gaan. Waarom niet? Omdat je extreem voorspelbaar bent. Je laat elke dag van je horen en laat er geen enkel misverstand over bestaan dat je het meisje in kwestie erg leuk vind. Vele meisjes ervaren dergelijk gedrag als beklemmend en als een 'turn-off'.

Waarom zou je een meisje elke dag vragen hoe het met haar gaat? Vragen hoe het met iemand gaat doe je met vrienden die je even niet gezien hebt, niet met je vriendin die je elke dag van de week al hebt gesproken. Het was natuurlijk veel beter geweest om rustig te blijven en soms even een paar dagen niks van je te laten horen. Geef haar de kans om jou te missen, zorg ervoor dat ze zich kan afvragen wat je allemaal doet etc. Kortom; blijf een beetje mysterieus. Vertel een meisje (in het begin) niet hoe geweldig je haar vind, hoe graag je haar weer wil zien, etc. Als je je zo opstelt zul je merken dat de meisjes steeds meer het initiatief gaan nemen om jou te zien, en zal je nooit als te aanhankelijk gezien worden. Dit betekent niet dat je niet meer je emotionele en softe zelf kan zijn, maar enkel dat je deze eigenschappen wat meer voor je houd. laat een meisje maar een beetje moeite doen om er achter te komen watvoor jongen je nou echt bent.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 17:49
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-02-2007 @ 16:10 :
mwah vind ik niet zo raar als dat 'afgesproken' is. mijn vriend en ik verwachten ook van elkaar dat we elke dag elkaar wat laten horen, en om t dan niet te doen vind ik gewoon flauw, hoe lastig is t om ff een smsje te sturen
Mag ik vragen waarom je dat van elkaar verwacht?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Ik zal maar eventjes in het kort uitleggen over waar ik momenteel mee zit. Het is sinds een paar dagen uit met mijn vriendin. We waren vier maanden samen en zij heeft het uitgemaakt omdat ze geen druk meer wilde van een relatie. Ze heeft namelijk drie jaar achter elkaar twee relaties gehad en ze wilde nu graag alleen zijn. Ze heeft ook gezegd dat het niet aan mij lag, maar aan haar. Ze wil misschien ooit nog eens samen komen, maar dan moet ik minder aanhankelijker zijn.
Ik ben een redelijk emotionele jongen. Hoe kan ik dat 'te aanhankelijk zijn' wegkrijgen? Ik ben veel te soft en veel te braaf om op iemand boos te zijn enzo. En als ik met een meisje ben dan verwacht ik ook dat ik haar elke week zie. En ik wil dat ze elke dag wat van haar laat horen. Ik weet dat vrouwen dat niet graag hebben, dus hoe krijg ik dat probleem weg?

kzal maar eventjes in kort uitlegge over wa ik momenteel inzit, het is gdaan sinds paar dage met mijn lief we ware 4 maand same , zij heeft het uitgemaakt omda ze geen druk meer wou van eh relatie ze had 3 jaar achter mkaar 2 relaties opzitte en ze wou aleen zijn maar ze eeft ook gezegd da het ni aan mij lag maar aan haar ze wou ooit nog mssn same kome zei ze maar dan moe ik minder aanhankelijker zijn..kben redelijk emotionele jonge hou kan ik dat " te aanhankelijk " wegkrijge?kben veeel t soft en veel t braaf om op iemand boos t zijn enzo en als ik me een meisj ben dan verwacht ik ook da ik ze elke week zie enzo en kwil da ze zich elke dag zich laat hore van haar..kweet da de vrouwe da ni graag hebbe dus
hoe krijg ik da probleem weg?
Weet je wat het is... ik zou het inderdaad nogal irritant vinden om een vriend te hebben die mij nooit tegenspreekt, die niet boos wordt, die te veel aan mij hangt. Maar er zijn genoeg meiden die zélf zo zijn en die vinden het dus wel leuk als jij zo bent. Als je een vriendin hebt die heel onafhankelijk is, dan matcht dat niet, maar als je iemand hebt die ook graag elke dag de ander wil zien of elkaar spreken, dan klikt het prima.

Zou eerder daarnaar op zoek gaan dan nou direct jezelf proberen te veranderen. Hoewel het op zich wel nuttig is om te beseffen dat jij een op jezelf staand persoon bent, dat je leven ook heus wel leuk is zonder je vriendin, en dat je je goed in je eentje kunt vermaken. Je kunt nou eenmaal niet altijd bij elkaar zijn, en om nu altijd ongelukkig te zijn als je elkaar eens níet ziet...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 17:53
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 18-02-2007 @ 14:46 :

Mijn advies, zoek een goede leuke meid die bij je past en niet zo afstandelijk/veeleisend/arrogant is. T kan even duren maar uiteindelijk gaat het om JOUW geluk, dat jij iemand anders ook gelukkig kan maken is mooi meegenomen maar dat moet niet je eerste prioriteit zijn.
Dat kan idd wel even duren, want voor veel meisjes geldt dat zij vele, vele losers hebben meegemaakt die vanaf dag I claims legden. Deze jalourse kneuzen hebben het voor ons allemaal verpest door na bv binnen een week 'ik hou van je' te zetten onderaan hun sms-jes en na een paar dagen elke dag op te bellen om 'haar stem even te horen'.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 18-02-2007 @ 14:47 :
"het ligt niet aan jou, het ligt aan mij" is echt zo'n lulargument. als ze echt weg was geweest van je dan was ze nu nog bij je.
Maar dat ze niet weg van jou is, ligt ook niet aan jou, maar aan haar. Dus het ligt hoe dan ook aan haar. Het enige waar jij iets aan kunt doen, is of jij weg bent van háár.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2007, 17:56
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-02-2007 @ 18:53 :
Maar dat ze niet weg van jou is, ligt ook niet aan jou, maar aan haar. Dus het ligt hoe dan ook aan haar. Het enige waar jij iets aan kunt doen, is of jij weg bent van háár.
Klets natuurlijk. Hij heeft het zelf verprutst door zich bij een meisje dat hem dus eerst leuk genoeg vond voor een relatie op te stellen als een softe onzekere pussy. Dit gecombineerd met wel elke dag bellen en dergelijke is natuurlijk het ingooien van eigen ruiten.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 18-02-2007 @ 18:56 :
Klets natuurlijk. Hij heeft het zelf verprutst door zich bij een meisje dat hem dus eerst leuk genoeg vond voor een relatie op te stellen als een softe onzekere pussy. Dit gecombineerd met wel elke dag bellen en dergelijke is natuurlijk het ingooien van eigen ruiten.
Dat was mijn punt helemaal niet, maar a la. Dat meisje klinkt alsof ze hem wel leuk vindt, maar niet echt leuk genoeg, en dat ze in eerste instantie uit gewoonte een relatie in is gedoken en nu pas tot de conclusie komt dat ze daar eigenlijk geen zin in heeft. Ik denk niet dat hij het verpest heeft - zij heeft op dit moment gewoon geen zin in een relatie. En misschien dat hij haar aandacht langer had kunnen vasthouden als hij wat onafhankelijker had gedaan, maar daar waren ze beiden toch niets mee opgeschoten? Zij wil eigenlijk toch niet echt een relatie en hij wil eigenlijk juist wel iets waarbij hij de ander lekker veel kan zien. Dan was het alleen maar een maand of wat later uitgegaan.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 18:11
PumpedUp
PumpedUp is offline
idd jullie hebben beide gelijk wat jullie zeggen over de relatie da ik had ik was ook veel te voorspelbaar maar ik ga toch probere te verandere en lere harder zijn thx voor de tips smokin
Met citaat reageren
Oud 18-02-2007, 18:17
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-02-2007 @ 18:53 :
nee, maar door te zeggen 'het ligt niet aan jou, het ligt aan mij' geeft zij de indruk dat als de omstandigheden / haar gemoedstoestand anders was geweest ze wel bij elkaar zouden zijn.
Oud 21-02-2007, 12:12
wushuman
wushuman is offline
Meerdere meiden nemen, zodat je ze kunt spreiden over de dagen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
wushuman schreef op 21-02-2007 @ 13:12 :
Meerdere meiden nemen, zodat je ze kunt spreiden over de dagen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
En ik wil dat ze elke dag wat van haar laat horen. Ik weet dat vrouwen dat niet graag hebben, dus hoe krijg ik dat probleem weg?
Door het niet te doen. Duh?

Dat je het graag wil is een ding, dat naar haar doen is een tweede. Leer dat eerst maar eens af.

En vergeet ook maar dat ze je terugneemt, dat "in de toekomst" verhaal is iets wat vrouwen meestal doen om het niet te lomp af te kappen. Als ze eenmaal bedacht heeft dat ze er genoeg van heeft, kun je het waarschijnlijk wel vergeten.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 16:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 18-02-2007 @ 18:53 :
Dat kan idd wel even duren, want voor veel meisjes geldt dat zij vele, vele losers hebben meegemaakt die vanaf dag I claims legden. Deze jalourse kneuzen hebben het voor ons allemaal verpest door na bv binnen een week 'ik hou van je' te zetten onderaan hun sms-jes en na een paar dagen elke dag op te bellen om 'haar stem even te horen'.
Inderdaad. Wat er dus in resulteert dat vrouwen in 'onze' (22-29) leeftijdsgroep enorm allergisch zijn voor alles wat ook maar enigzins op aanhankelijkheid lijkt

Serieus, begin rustig aan en zie ff hoeveel behoefte ZIJ heeft aan contact. M'n vriendin nu is een type die me regelmatig SMSt, m'n vorige had veel minder behoefte aan contact (waarschijnlijk dankzei een prutser als de TS).
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 18-02-2007 @ 18:48 :
@ PumpedUp

Dit probleem is simpel en ik zal uitleggen hoe je dergelijke narigheid in de toekomst kan voorkomen.

blabla

Jij snapt het
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 00:20
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 22-02-2007 @ 00:16 :
Jij snapt het
nou ja, het hoeft ook geen spelletje zijn
Oud 22-02-2007, 07:01
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-02-2007 @ 16:10 :
Niet lastig, maar soms heb je het druk of/en niks te vertellen en om dan iedere dag een hallo hoe is het nog wat leuks gedaan hier alles goed tot snel smsje te versturen vind ik ook een beetje stom, maar als je dat nodig hebt
Oud 22-02-2007, 07:19
Dott
Dott is offline
Citaat:
@ PumpedUp

Dit probleem is simpel en ik zal uitleggen hoe je dergelijke narigheid in de toekomst kan voorkomen. Voor (knappe) meisjes is er helemaal niks spanneds aan om met jou om te gaan. Waarom niet? Omdat je extreem voorspelbaar bent. Je laat elke dag van je horen en laat er geen enkel misverstand over bestaan dat je het meisje in kwestie erg leuk vind. Vele meisjes ervaren dergelijk gedrag als beklemmend en als een 'turn-off'.
Dit geld niet voor alle meisjes hoor, ik vind dat soort dingen juist fijn, dan weet je zeker dat diegene echt gek op je is, en aan je denkt.
Ik vind het ook echt geen turn-off, maar ik vind het juist lief en attent.
Oud 22-02-2007, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Bloody_tears schreef op 22-02-2007 @ 08:19 :
Dit geld niet voor alle meisjes hoor, ik vind dat soort dingen juist fijn, dan weet je zeker dat diegene echt gek op je is, en aan je denkt.
Ik vind het ook echt geen turn-off, maar ik vind het juist lief en attent.
Maarhelemaal in het begin is het misschien wel leuker als er nog enige onzekerheid is over hoe leuk hij je nou precies vindt. Verderop in een relatie is het misschien wel fijn. Mij maakt het niet uit; we hebben niet per se elke dag contact, maar hij belt wel als hij iets grappigs/vervelends meegemaakt heeft, en zo sms ik ook. Als we niets nuttigs te vertellen hebben, dan vind ik contact zoeken niet nodig, zeker niet elke dag. Af en toe zomaar iets horen vind ik wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 16:50
wushuman
wushuman is offline
@ Smokin`: je zou een prima wingman zijn voor mn sarges

Een gezonde lading C&F en anti-IOI's doen trouwens ook wonderen
(als je insider bent ken je de termen wel )

@ thegoodlife: praat niet over dingen waar je niets vanaf
weet gozer. Het feit dat jij "wees jezelf" als tip ziet verraadt
al een hoop voor mij

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 17:09.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 08:46
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bloody_tears schreef op 22-02-2007 @ 08:19 :
Dit geld niet voor alle meisjes hoor,
Klopt. Voor erg onzekere meisjes is het inderdaad vaak een kwestie van hoe meer hoe beter.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 09:57
Verwijderd
Citaat:
thegoodlife schreef op 18-02-2007 @ 17:52 :
Kerel ga vissen, ik woon in London en mijn Nederlands is misschien niet optimaal met als en dan ja, maar ik ben op mijn 17e gestopt met school dus wat mij betreft mag ik niet klagen.
nee klopt, dan en als leggen ze idd pas rond je 19e uit.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2007, 03:55
thegoodlife
thegoodlife is offline
We spreken elkaar tegen de tijd dat jij 6 talen spreekt. En op mijn middelbare schooldiploma had ik toch echt een 9 voor nederlands.
Oud 24-02-2007, 07:22
Dott
Dott is offline
Citaat:
Morgan schreef op 22-02-2007 @ 11:58 :
Maarhelemaal in het begin is het misschien wel leuker als er nog enige onzekerheid is over hoe leuk hij je nou precies vindt. Verderop in een relatie is het misschien wel fijn. Mij maakt het niet uit; we hebben niet per se elke dag contact, maar hij belt wel als hij iets grappigs/vervelends meegemaakt heeft, en zo sms ik ook. Als we niets nuttigs te vertellen hebben, dan vind ik contact zoeken niet nodig, zeker niet elke dag. Af en toe zomaar iets horen vind ik wel leuk.
Ja klopt.. helemaal in het begin is het natuurlijk leuk om echt zo te zitten van, vind ie me leuk, vind ie me niet leuk.. beetje de spanning erin houden..

Maar zo af en toe een lief spontaan smsje, zodat je weet dat hij aan je denkt is toch wel fijn
Oud 24-02-2007, 08:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
thegoodlife schreef op 24-02-2007 @ 04:55 :
We spreken elkaar tegen de tijd dat jij 6 talen spreekt. En op mijn middelbare schooldiploma had ik toch echt een 9 voor nederlands.
Dat geeft dan meteen de waarde van dat cijfer aan...

Vergeet haar. Zorg eerst eens voor wat meer zelfvertrouwen.
Oud 24-02-2007, 10:01
Verwijderd
Citaat:
thegoodlife schreef op 24-02-2007 @ 04:55 :
Ik spreek liever 3 talen goed dan 6 met zulke fouten /zegt degene die zelf ook als/dan-fouten maakt
Met citaat reageren
Oud 26-02-2007, 21:44
thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
Morgan schreef op 24-02-2007 @ 11:01 :
Ik spreek liever 3 talen goed dan 6 met zulke fouten /zegt degene die zelf ook als/dan-fouten maakt
ben ik toch niet de enige
Oud 28-02-2007, 12:20
Johnny88
Johnny88 is offline
Dit is typisch, zo reageren vrouwen wel vaker
Oud 28-02-2007, 12:48
vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
@ PumpedUp

Waarom zou je een meisje elke dag vragen hoe het met haar gaat? Vragen hoe het met iemand gaat doe je met vrienden die je even niet gezien hebt, niet met je vriendin die je elke dag van de week al hebt gesproken. Het was natuurlijk veel beter geweest om rustig te blijven en soms even een paar dagen niks van je te laten horen. Geef haar de kans om jou te missen, zorg ervoor dat ze zich kan afvragen wat je allemaal doet etc. Kortom; blijf een beetje mysterieus. Vertel een meisje (in het begin) niet hoe geweldig je haar vind, hoe graag je haar weer wil zien, etc. Als je je zo opstelt zul je merken dat de meisjes steeds meer het initiatief gaan nemen om jou te zien, en zal je nooit als te aanhankelijk gezien worden. Dit betekent niet dat je niet meer je emotionele en softe zelf kan zijn, maar enkel dat je deze eigenschappen wat meer voor je houd. laat een meisje maar een beetje moeite doen om er achter te komen watvoor jongen je nou echt bent.
Er zijn van die meisjes, maar er zijn ook genoeg meisjes die net zoals PumpedUp zijn. Kwestie van het juiste meisje te vinden...

Ik was vroeger nl. net zoals PumpedUp. Als het aan mij lag, zag ik mijn ex elke dag. 'k Wou elke dag iets van hem horen, ik miste hem keiveel als hij niets liet weten...Maar mijn ex was dus het tegenovergestelde. Hij liet soms dagen niets weten zelfs al vroeg ik hem in een smsje om iets te laten weten. Hij sprak altijd af met zijn vrienden en had daardoor niet veel tijd voor mij. We zagen elkaar maar 1 keer per week, omdat ik er altijd zo hard op aandrong. Ik vond dit gedrag ECHT NIET LEUK.

Probleem is dat ik er toch een beetje gewend aan geraakt ben (omdat ik het toch 2 jaar uitgehouden heb met mijn ex). Nu is mijn huidige vriend net zoals mij vroeger. Maar ik kan er nu perfect mee leven om mijn vriend bvb. enkele dagen niet te zien of een dag niets te laten weten, maar ik weet dat hij mij dan heel erg mist, dus probeer ik er toch rekening mee te houden.

Conclusie: Vind een meisje die ook zoals jou is of die in ieder geval met je gevoelens rekening houdt. Anderzijds moet je ook proberen te wennen aan het feit dat je iemand niet elke dag kunt zien. Het kan namelijk heel vervelend zijn voor je vriendin als ze geen tijd meer heeft om met haar vriend(inn)en af te spreken!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 00:30
Bongalientje
Bongalientje is offline
ligt er aan hoe aanhankelijk, te aanhankelijk is voor haar.,

de meeste mensen vind het niet erg als je
zo af en toen initiatief neemt om te bellen/smsen langs te gaan

maar als je 5maaldaags belt is dat overdreven

Ze zegt zelf ook al dat het aan haar ligt en niet aan jou, waarschijnlijk kan zij gewoon weinig hebben

Misschien moet je iemand zoeken die daar anders over denkt?
Oud 03-03-2007, 02:23
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
En als ik met een meisje ben dan verwacht ik ook dat ik haar elke week zie. En ik wil dat ze elke dag wat van haar laat horen. Ik weet dat vrouwen dat niet graag hebben, dus hoe krijg ik dat probleem weg?
Laten we even dit misverstand de wereld uit helpen. Mannen kunnen dat net zo goed niet waarderen. Het ligt meer aan de persoonlijkheid, het heeft denk ik weinig met het geslacht te maken. Ik trek het ook heel slecht om elke dag te MOETEN bellen. Je hebt zelfstandige en aanhankelijke mensen, en dat is waarschijnlijk waar het bij jullie botst.
Reageren

Regels voor berichten