Advertentie | |
|
![]() |
|
tja ik zou m toch gewoon die vrijheid geven en zoek gewoon iets leuks wat jij kan gaan doen op zondag.. ga eens gezellig iets doen met vriendinnen ofzo, lekker uitslapen, boek lezen, forummen..
Of anders spreek in het begin af dat jullie elkaar niet elke zondag niet zien, maar bijvoorbeeld eens in de maand of om de week.. Een dag alleen moet toch wel te overleven zijn..? Jij moet toch ook eens dingen zonder je vriend kunnen doen.. En als jullie je op zo'n dag alleen maar vervelen en ruzie maken, vind je het zelf dan ook niet eens nodig wat tijd voor jullie zelf te nemen en af en toe een dagje elkaar niet zien.. Anders bied aan om samen die auto te wassen, samen naar sport te kijken.. of dat je gewoon bij hem bent, maar toch jullie eigen dingen doen.. Ik heb het idee dat je heel erg afhankelijk bent van je vriend, alleen plezier hebt als je bij hem bent enzo.. Zoek een leuke hobbie en maak ook plezier als je niet bij je vriend bent, dat is echt niet verkeerd tegenover hem. Jij hebt dan toch nog lol en hij zijn vrijheid..
Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 11:23. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op mijn beste vriend en een vriend van mijn vriendje xwebelieve | 7 | 17-07-2012 13:19 | |
Liefde & Relatie |
Leegte van binnen als hij niet bij me is ChiqueFreaq | 22 | 06-09-2005 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Kan hem niet loslaten starryeyed1 | 20 | 31-01-2005 17:03 | |
Liefde & Relatie |
'vakantieliefde(s)' ik kan hem (ze) niet loslaten... Verwijderd | 54 | 12-07-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Doosje16 | 12 | 05-03-2003 22:36 | |
Liefde & Relatie |
fout vriendje maar ik kan hem niet loslaten R@st@gurl | 10 | 22-08-2002 17:36 |