Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, misschien kun je ze maar beter allebei met rust laten, wil je het op je geweten hebben dat je een jarenlange vriendschap verpest? |
![]() |
||
Maar nu begin ik hem langzamerhand leuk te vinden en ben ik niet meer verliefd op m'n eigen vriend.
Als je niet meer verliefd bent op je vriend, zou ik dat tegen hem zeggen. Z'n beste vriend is ook veel aardiger en qua uiterlijk knapper. Maar het gaat niet zo zeer om z'n uiterlijk. Ha, waarom meld je het dan. Hij wilt ook echt alles weten wat ik en m'n vriend met elkaar uitspoken. Dat kan zeggen dat hij wel in je is geïnteresseerd, maar het kan ook gewoon nieuwsgierigheid zijn. Ik had ook zegmaar 2 filmpjes (naakt) van mezelf naar m'n vriend gestuurd. En m'n vriend heeft dat aan hem verteld. Oke, dit zou ik sowieso nooit doen. Als ik dan bezig ben met mijn camera gaat hij steeds kijken bij 'preview' en dan plaagt hij me. Je vriend plaagt je? En is dat op een positieve of een negatieve manier? Ik weet ook niet of het wel verstandig is om hem leuk te vinden omdat hij al 8 jaar bevriend is met m'n vriend. Ja dat is vaak die onuitgesproken afspraak, dat doe je gewoon niet. Maar verder kan ik daar ook niet over oordelen. Ik weet het niet meer, vindT hij mij leuk? Vraag het hem? Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-02-2007 om 20:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En graag de kansloze reacties achterwege laten, dat weten we nu wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En wat de rest zegt ja. Als je na 2 weken al niet meer verliefd bent.. Maak het uit met die jongen.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 09:52. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-02-2007 om 09:52. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() o.t. : JIJ ZIT ZOOO DIEP IN DE PROBLEMEN!! 1. Je mag het wel vergeten wat die vriend betreft ! Geloof me ! zeker als ze al zo lang vrienden zijn ![]() 2. Als je gaat lopen met zijn vriend, komen jou filmpjes op het internet, dus nog een reden ! 3. Als je je huidige vriend dumpt komen je filmpjes ook op het intenet terecht, en dat is ook niet de bedoeling ntt.. Met een beetje chance is het bij die 2 gebleven die het hebben gezien ! 4. Wat ging er door je hoofd toen je die filmpjes naar hem stuurde?! BEN JIJ NIET GOED BIJ JE HOOFD??? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
zou ik niet doen, want al zou het zo zijn, ik dnek niet dat hij ja gaat zeggn, al is het maar voor zijn vriend
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zolang je met je vriend hebt kan je ook niets met de beste vriend krijgen, daar al over nagedacht? Je moet het sowieso gewoon uitmaken, en wel hierom: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volg Bloems advies maar op, lijkt me het beste ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij moet je je spelling verbeteren.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |