Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wanneer jij was verdwenen,
Met de gouden zon, Ik heb ik de plek vermeden, Waar het allemaal begon... Ik heb nog geprobeerd te leven, Om er iets van te maken. Maar er was niet om te geven, Enkel om dan zelf ook maar te staken... *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Toen alle lichten waren gedoofd, En er geen dag meer leek te komen. Heb jij in mij geloofd, Me geleerd hoe te dromen, In een leven zonder gedonder, Te geloven in een wonder... *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a gift, Thats why we call it The Present... *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Ik wil niets meer voelen, Alles vergeten en vergeven En dan opnieuw beginnen, Het verleden uitgewist. *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Een teken voor het veilig zijn, Een teken voor geen pijn. Maar daar achter ligt verborgen, Je aller grootste zorgen... *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* When hope looks so fare away, And the pain so close, Remember the minutes, Of a little happyness… *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* I can say I’m here for you. I can say, I’m listinging. But can you say that to? *~*All created by DwergHammie*~*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Resultaten van de Dansen op Papier wedstrijd !!! murwari | 14 | 25-03-2003 08:20 |