|
|
Bekijk resultaten poll: pick your fighter | |||
Mario |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 1.92% |
Luigi |
0 | 0% |
Kirby |
4 | 7.69% |
Metaknight |
0 | 0% |
Pit |
1 | 1.92% |
Samus Aran |
3 | 5.77% |
Bowser |
1 | 1.92% |
Peach |
0 | 0% |
Captain Falcon |
2 | 3.85% |
Fox McCloud |
3 | 5.77% |
Falco |
1 | 1.92% |
Link |
7 | 13.46% |
Young Link |
0 | 0% |
Zelda / Sheik |
2 | 3.85% |
Ganondorf |
6 | 11.54% |
Pikachu |
5 | 9.62% |
Jigglypuff |
0 | 0% |
Pichu |
0 | 0% |
Mewtwo |
1 | 1.92% |
Solid Snake |
0 | 0% |
Wario |
1 | 1.92% |
Yoshi |
2 | 3.85% |
Donkey Kong |
1 | 1.92% |
Ness |
1 | 1.92% |
Marth |
5 | 9.62% |
mr. Game & Watch |
1 | 1.92% |
Ice Climbers |
2 | 3.85% |
Dr. Mario |
0 | 0% |
Zero Suit Samus |
0 | 0% |
Roy |
2 | 3.85% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tijd terug ook gehad, bij iemand thuis, had nog een n64 staan, en die wilde even goldeneye spelen, hij dacht toch dat nog niemand daar ooit op een n64 had gespeeld.. De andere 2 hadden dat inderdaad niet, dus hij blij hen allemaal in maken. Maar ja, ik had dat spel al sinds het uit was, en zelfs na jaaaren wist ik nog precies hoe te spelen en de truucjes en alles. Je had zn gezicht meoten zien toen ie onverwachts ineens alle hoeken van de bunker te zien kreeg, en dat potje na potje. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Op deze manier win ik ook altijd met Mario Kart DD. Ik was tot een poosje terug de enige die dat spel regelmatig speelde. Dan is het wel makkelijk winnen. (en toen ik het laatst voor het eerst tegen iemand in mirrormode speelde was ik mijn voorsprong duidelijk voor een deel kwijt) OT: Ik heb wel fan van kirby. Hoewel die niet voor alles ideaal is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Op een gegeven kozen hij en ik alleen nog maar random, en als hij dan jiggly was of ik ice climbers was het 3 tegen 1 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=4n4s5yB7ZkE http://www.youtube.com/watch?v=xiZLs2doK8E http://www.youtube.com/watch?v=PFmGIOcWdsM Ga eens snel wat toernooitjes af om geld te winnen dan. |
![]() |
||
Citaat:
*kijkt 2e filmpje* .... Die is nóg logischer en simpeler. nu het 3e filmpje dan ook maar.... ... o....m...g.. Het is gewoon het standaard instructiefilmpje, maar dan gedetailleerder. dit zijn dus echt geen nieuwe technieken voor mij, en ik denk ook niet voor een boel anderen. En ik game voor mn lol, niet om geld te winnen. Het feit dat ik alle Trophies heb, zegt mij zelf genoeg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nuh, met link heb ik zoveel gespeeld dat ik wel durf te zeggen dat ik al zijn technieken in combinatie met de verschillende bewegingen en throws/reflects/whateverthefuck wel kan. De rest van de chars kan ik redelijk overweg maar lang niet op het niveau van link ;o En ik zou best weleens mee willen doen aan een toernooitje, waar kan ik me inschrijven? |
![]() |
||
Citaat:
Maar toch vind ik bij Melee alles wel heel duidelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Verder: de smash bros scene zit vooral in Noord-Amerika geloof ik. Als je hier er iets mee wil moet je het hebben van een erg kleine groep mensen of je moet zelf iets organiseren (bijvoorbeeld thuis of i.c.m. een lanparty). Ik zou ook graag een keer meedoen aan een toernooi maar ik heb de mogelijkheden niet om zoiets te organiseren. Als iemand zin heeft om wel zoiets te doen hou ik me aanbevolen in ieder geval (en anders wachten we op de komst van Brawl, ervan uitgaande dat de multiplayer mode fatsoenlijk is). |
![]() |
||
Citaat:
En de beste manier om überhaupt iets te leren is (naast inderdaad tegen hetzelfde niveau spelen) het heel erg veel doen. Maar wat je zegt van de trophies is onzin: sommige trophies kun je alleen krijgen door bepaalde event matches te doen, en sommige door op een bepaalde manier iets te doen. Het zegt dus degelijk iets over je skill. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het grappige van het spel vind ik vooral dat het heel erg simpel lijkt, maar dat het echt mogelijkheden biedt om er heel goed in te worden. Mijn huisgenoot oefent nu dagelijks maar als ik met link speel heeft hij gewoon geen enkele kans, omdat ik het zoveel meer heb gespeeld. Alles is gewoon te voorspellen. Ik heb wel tegenstanders gehad die me even lieten zweten, maar op een gegeven moment zie je gewoon de matrix code shit oid en dan anticipeer je precies op wat ze doen. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vind fox en falco toch echt beter, en ik heb tot nu toe ook elke link afgemaakt met een van hen, verder is pikachu ook meesterlijk. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|