Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: pick your fighter
Mario 1 1.92%
Luigi 0 0%
Kirby 4 7.69%
Metaknight 0 0%
Pit 1 1.92%
Samus Aran 3 5.77%
Bowser 1 1.92%
Peach 0 0%
Captain Falcon 2 3.85%
Fox McCloud 3 5.77%
Falco 1 1.92%
Link 7 13.46%
Young Link 0 0%
Zelda / Sheik 2 3.85%
Ganondorf 6 11.54%
Pikachu 5 9.62%
Jigglypuff 0 0%
Pichu 0 0%
Mewtwo 1 1.92%
Solid Snake 0 0%
Wario 1 1.92%
Yoshi 2 3.85%
Donkey Kong 1 1.92%
Ness 1 1.92%
Marth 5 9.62%
mr. Game & Watch 1 1.92%
Ice Climbers 2 3.85%
Dr. Mario 0 0%
Zero Suit Samus 0 0%
Roy 2 3.85%
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2007, 10:35
Rooster
Rooster is offline
nu beter georganiseerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2007, 10:49
Rooster
Rooster is offline
Hij is zo compleet mogelijk.
Roddels zijn er altijd, maar alleen degenen die zeker zijn zitten erin.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 10:50
Rooster
Rooster is offline
ik zelf kies Ganondorf
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 11:09
Verwijderd
Tering, dat is een lange poll..

maar euhm..
Ik heb er twee, link(volwassen) en fox..
link is sterker, maar fox heeft snelheid.. lastig lastig..

Nou ik ga wel voor link
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 11:10
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ice Climbers

Al ziet het er naar uit dat we ze wel kunnen vergeten in brawl
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 11:47
Verwijderd
Niemand die mij nog met link heeft kunnen verslaan.

Geweldig spel trouwens, hier wordt het nog wekelijks gespeeld
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 12:12
gaming champion
gaming champion is offline
ganondorf 4 life

offtopic:weet iemand hoe je in melee mewtwo en falco krijgt + events >30?
Oud 18-04-2007, 12:42
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ganondorf. Gewoon een sterkere versie van Cap. Falcon.

palette swapping for teh win!!!11!!!1!!

Verder speel ik graag met Zelda of Peach. Vooral dat gevlieg is echt onwijs irritant voor je medespelers. En Donkey Kong kan zo heerlijk hard rammen
Oud 18-04-2007, 13:03
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 18-04-2007 @ 12:10 :
Ice Climbers

Al ziet het er naar uit dat we ze wel kunnen vergeten in brawl
zoiets had ik gelzen ja, dat zou wel jammer zijn
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 13:09
Reynaert
Reynaert is offline
In Melee gaf ik iedereen klop met Fox, Falco, Ganondorf en Marth. Van de nieuwe karakters lijken Pit en Solid Snake me heel erg gaaf. Maar aangezien ik toch het beste ben met Marth stem ik daar wel op. En Reverend, dat niemand je verslaat heeft waarschijnlijk meer te maken met de mensen waar je tegen speelt dan je eigen skill
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 15:03
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Link, 100%
Oud 18-04-2007, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 18-04-2007 @ 14:09 :
En Reverend, dat niemand je verslaat heeft waarschijnlijk meer te maken met de mensen waar je tegen speelt dan je eigen skill

tijd terug ook gehad, bij iemand thuis, had nog een n64 staan, en die wilde even goldeneye spelen, hij dacht toch dat nog niemand daar ooit op een n64 had gespeeld..
De andere 2 hadden dat inderdaad niet, dus hij blij hen allemaal in maken. Maar ja, ik had dat spel al sinds het uit was, en zelfs na jaaaren wist ik nog precies hoe te spelen en de truucjes en alles. Je had zn gezicht meoten zien toen ie onverwachts ineens alle hoeken van de bunker te zien kreeg, en dat potje na potje.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 17:36
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 18-04-2007 @ 17:51 :

tijd terug ook gehad, bij iemand thuis, had nog een n64 staan, en die wilde even goldeneye spelen, hij dacht toch dat nog niemand daar ooit op een n64 had gespeeld..
De andere 2 hadden dat inderdaad niet, dus hij blij hen allemaal in maken. Maar ja, ik had dat spel al sinds het uit was, en zelfs na jaaaren wist ik nog precies hoe te spelen en de truucjes en alles. Je had zn gezicht meoten zien toen ie onverwachts ineens alle hoeken van de bunker te zien kreeg, en dat potje na potje.
Geweldig.

Op deze manier win ik ook altijd met Mario Kart DD. Ik was tot een poosje terug de enige die dat spel regelmatig speelde. Dan is het wel makkelijk winnen. (en toen ik het laatst voor het eerst tegen iemand in mirrormode speelde was ik mijn voorsprong duidelijk voor een deel kwijt)

OT: Ik heb wel fan van kirby. Hoewel die niet voor alles ideaal is.
Oud 18-04-2007, 19:22
Magican
Magican is offline
Link, duh.
Oud 18-04-2007, 19:52
Verwijderd
Ik vond link in Supersmash trouwens een stuk beter dan in Melee..

Ik kreeg tegenstanders in ieder geval eens tuk minder makkelijker uit de weg. Falco en Fox zijn daarna toch meer mn favo geworden..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 20:30
Wammus
Wammus is offline
Ik zweer bij de N64 versie (bij gebrek aan beter ) en vind Kirby (jaja lame enzo i know) verreweg het geniaalst.
Oud 18-04-2007, 21:18
Verwijderd
de vliegkunsten van kirby waren idd uitermate vervelend(als je hem zelf niet was dus).. net zoals een goed getime'de baksteen-aanval..

verder vond ik hem niet super geweldig, maar wel beter dand ie andere vliegerd, jiggly dus..
hoewel die supergoed schijnt te zijn als je ermee kan spelen, maar dat kon ik dus blijkbaar totaal niet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 21:27
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
samus aran benk vreemd genoeg t beste mee
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 23:41
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Doemyernogmaar1 schreef op 18-04-2007 @ 22:27 :
samus aran benk vreemd genoeg t beste mee
kun je nagaan, dr komt nu nog een Samus bij.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 18-04-2007 @ 14:09 :
En Reverend, dat niemand je verslaat heeft waarschijnlijk meer te maken met de mensen waar je tegen speelt dan je eigen skill
Nee.

Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 23:59
Verwijderd
stiekem vond ik kirby altijd erg tof maar ik speelde meer om mensen te irriteren en perongeluk daarmee te winnen dan echt tactisch te doen ofzo... dus t was voornamelijk in een blok veranderen, zuigen en een hamer pakken en die vreselijk irritante kirby taunt doen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 01:50
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
koekjes schreef op 19-04-2007 @ 00:59 :
stiekem vond ik kirby altijd erg tof maar ik speelde meer om mensen te irriteren en perongeluk daarmee te winnen dan echt tactisch te doen ofzo... dus t was voornamelijk in een blok veranderen, zuigen en een hamer pakken en die vreselijk irritante kirby taunt doen
*Bye* *Zwaai*

Oud 19-04-2007, 02:15
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Reverend schreef op 19-04-2007 @ 00:45 :
Nee.

http://www.youtube.com/watch?v=PBCURiMl_6w

Ja.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 04:28
Verwijderd
Link!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 05:05
Macho
Macho is offline
Marth, in Melee. Snel en hij kan counteren
Voor de rest is het leuk om met Link, Falco en Fox te spelen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2007, 08:36
Verwijderd
kinderspel
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 09:17
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 19-04-2007 @ 02:50 :
*Bye* *Zwaai*

toch spreekt het voor de geweldigheid van dit spel, dat zoveel mensen hier het (in ieder geval ooit eens) gespeeld hebben
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 10:06
gaming champion
Citaat:
gaming champion schreef op 18-04-2007 @ 13:12 :
offtopic:weet iemand hoe je in melee mewtwo en falco krijgt + events >30?
Oud 19-04-2007, 10:21
Verwijderd
Dat staat vast wel ergens op internet, gewoon even googlen..

Was volgens vast wel iets met onder een bepaalde tjid uitspelen, of niet doodgaan, weetikhet
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 12:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 18-04-2007 @ 22:18 :
verder vond ik hem niet super geweldig, maar wel beter dand ie andere vliegerd, jiggly dus..
Niets is zo vervelend dan te spelen tegen iemand die heer en meester is met jiggly.
Op een gegeven kozen hij en ik alleen nog maar random, en als hij dan jiggly was of ik ice climbers was het 3 tegen 1
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 12:20
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
pro gamers zien spelen is zo naar voor je eigen ego
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 12:28
Verwijderd
jigglypuff was echt zo vervelend, net als pichu ><
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 12:30
Young Predator
Young Predator is offline
Pikachu, Young Link, Jigglypuff, Ness, Metaknight, Peach,

Meer characters hoef ik niet te masteren. Deze zijn gebalanceerd tegen iedere opponent. Jeetje, die goede oude pro-tijden met Melee.
Oud 19-04-2007, 12:36
Verwijderd
Ness is vervelend met zn ingebouwde honkbalknuppel
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 13:27
Rooster
Rooster is offline
ehm, dit ziet er voor mij uit als een normaal potje SSBM
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 14:00
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Reverend schreef op 19-04-2007 @ 09:36 :
kinderspel
Citaat:
Rooster schreef op 19-04-2007 @ 14:27 :
ehm, dit ziet er voor mij uit als een normaal potje SSBM
Oké... Jullie willen dus zeggen dat juliie alle technieken die in deze video's uitgelegd worden gemastered hebben?

http://www.youtube.com/watch?v=4n4s5yB7ZkE
http://www.youtube.com/watch?v=xiZLs2doK8E
http://www.youtube.com/watch?v=PFmGIOcWdsM

Ga eens snel wat toernooitjes af om geld te winnen dan.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 15:25
Verwijderd
Sheik.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 16:35
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 19-04-2007 @ 15:00 :
Oké... Jullie willen dus zeggen dat juliie alle technieken die in deze video's uitgelegd worden gemastered hebben?

Dat eerste filmpje had wel een erg hoog "ja duh" gehalte voor mij.
*kijkt 2e filmpje*
....
Die is nóg logischer en simpeler.
nu het 3e filmpje dan ook maar....

...

o....m...g..
Het is gewoon het standaard instructiefilmpje, maar dan gedetailleerder.

dit zijn dus echt geen nieuwe technieken voor mij, en ik denk ook niet voor een boel anderen.

En ik game voor mn lol, niet om geld te winnen.
Het feit dat ik alle Trophies heb, zegt mij zelf genoeg
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 16:41
Reynaert
Reynaert is offline
Huh? Wavedashing, shieldgrabbing, shuffling, dashdancing enzovoorts heb jij zelf allemaal uitgevonden?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Rooster schreef op 18-04-2007 @ 11:50 :
ik kies Ganondorf
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 19-04-2007 @ 15:00 :

Nuh, met link heb ik zoveel gespeeld dat ik wel durf te zeggen dat ik al zijn technieken in combinatie met de verschillende bewegingen en throws/reflects/whateverthefuck wel kan. De rest van de chars kan ik redelijk overweg maar lang niet op het niveau van link ;o

En ik zou best weleens mee willen doen aan een toernooitje, waar kan ik me inschrijven?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 17:55
luchtloper
luchtloper is offline
Roy, bij melee. Hij is heel sterk
Oud 19-04-2007, 18:45
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 19-04-2007 @ 17:41 :
Huh? Wavedashing, shieldgrabbing, shuffling, dashdancing enzovoorts heb jij zelf allemaal uitgevonden?
Noem hoe je het wilt, maar als je het helemaal doodspeelt leer je alles vanzelf kennen.
Maar toch vind ik bij Melee alles wel heel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 23:34
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
Reverend schreef op 19-04-2007 @ 18:18 :
Nuh, met link heb ik zoveel gespeeld dat ik wel durf te zeggen dat ik al zijn technieken in combinatie met de verschillende bewegingen en throws/reflects/whateverthefuck wel kan. De rest van de chars kan ik redelijk overweg maar lang niet op het niveau van link ;o

En ik zou best weleens mee willen doen aan een toernooitje, waar kan ik me inschrijven?
Ik speel zelf al vanaf de release van Smash Bros voor de N64 en later Melee voor de Cube. Heb de N64 versie nooit zelf gehad en Melee kreeg ik pas véél later, maar ik heb meerdere vrienden die het spel hebben en er redelijk goed in zijn. Denk dat dit toch het belangrijkste is om goed te worden in het spel; spelen met mensen die ongeveer op hetzelfde niveau zijn. Dingen als trophies verzamelen zeggen geen fuck over je skill - van de single-player mode leer je niks anders dan de absolute basis.

Verder: de smash bros scene zit vooral in Noord-Amerika geloof ik. Als je hier er iets mee wil moet je het hebben van een erg kleine groep mensen of je moet zelf iets organiseren (bijvoorbeeld thuis of i.c.m. een lanparty). Ik zou ook graag een keer meedoen aan een toernooi maar ik heb de mogelijkheden niet om zoiets te organiseren. Als iemand zin heeft om wel zoiets te doen hou ik me aanbevolen in ieder geval (en anders wachten we op de komst van Brawl, ervan uitgaande dat de multiplayer mode fatsoenlijk is).
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 23:46
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 20-04-2007 @ 00:34 :
Ik speel zelf al vanaf de release van Smash Bros voor de N64 en later Melee voor de Cube. Heb de N64 versie nooit zelf gehad en Melee kreeg ik pas véél later, maar ik heb meerdere vrienden die het spel hebben en er redelijk goed in zijn. Denk dat dit toch het belangrijkste is om goed te worden in het spel; spelen met mensen die ongeveer op hetzelfde niveau zijn. Dingen als trophies verzamelen zeggen geen fuck over je skill - van de single-player mode leer je niks anders dan de absolute basis.
N64 versie heb ik ook helemaal suf gespeeld, dus ik had al een goede basis toen Melee uitkwam.

En de beste manier om überhaupt iets te leren is (naast inderdaad tegen hetzelfde niveau spelen) het heel erg veel doen.

Maar wat je zegt van de trophies is onzin: sommige trophies kun je alleen krijgen door bepaalde event matches te doen, en sommige door op een bepaalde manier iets te doen. Het zegt dus degelijk iets over je skill.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2007, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 20-04-2007 @ 00:34 :
Ikzelf heb de n64 sporadisch bij vrienden gespeeld, maar melee heb ik helemaal kapot gespeeld. Die trophies etc halen was leuk maar het ging idd om het mulitiplayeren.

Het grappige van het spel vind ik vooral dat het heel erg simpel lijkt, maar dat het echt mogelijkheden biedt om er heel goed in te worden. Mijn huisgenoot oefent nu dagelijks maar als ik met link speel heeft hij gewoon geen enkele kans, omdat ik het zoveel meer heb gespeeld. Alles is gewoon te voorspellen. Ik heb wel tegenstanders gehad die me even lieten zweten, maar op een gegeven moment zie je gewoon de matrix code shit oid en dan anticipeer je precies op wat ze doen.

Citaat:

Verder: de smash bros scene zit vooral in Noord-Amerika geloof ik. Als je hier er iets mee wil moet je het hebben van een erg kleine groep mensen of je moet zelf iets organiseren (bijvoorbeeld thuis of i.c.m. een lanparty). Ik zou ook graag een keer meedoen aan een toernooi maar ik heb de mogelijkheden niet om zoiets te organiseren. Als iemand zin heeft om wel zoiets te doen hou ik me aanbevolen in ieder geval (en anders wachten we op de komst van Brawl, ervan uitgaande dat de multiplayer mode fatsoenlijk is).
Tsja, ik speel dus regelmatig met een hoop gasten omstebeurt smash bros (en mario party etc). Maar idd, een echt toernooi met echte tegenstand is er niet. Ik heb alleen totaal geen zin in onbekende over de vloer, maar als ik ooit nog eens een toernooitje ergens bespeur ben ik aanwezig xD
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 06:33
Azulth
Azulth is offline
Link owned.... Best sterk, en is daardoor niet heel langzaam, unlike Bowser, die zo'n 2km/u gaat tijdens het rennen... Young Link kan ook... Hij is goed als ranger, gewoon schieten en wegspringen, en daarna... Full-Power Smashing .
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Azulth schreef op 22-04-2007 @ 07:33 :
Link owned.... Best sterk, en is daardoor niet heel langzaam, unlike Bowser, die zo'n 2km/u gaat tijdens het rennen... Young Link kan ook... Hij is goed als ranger, gewoon schieten en wegspringen, en daarna... Full-Power Smashing .
ja of bommen gooien tot je er zelf bijna para van wordt.

maar ik vind fox en falco toch echt beter, en ik heb tot nu toe ook elke link afgemaakt met een van hen, verder is pikachu ook meesterlijk.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2007, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 19-04-2007 @ 13:36 :
Ness is vervelend met zn ingebouwde honkbalknuppel
ness praat teveel
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 10:04
gaming champion
pichu is slecht,die beschadigd zichzelf bij een thunder of jolt,
en wat is die b neer attack van jigglypuff(dat ze gaat slapen)
Reageren

Regels voor berichten