Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1. Marijuana (binnenkort weer kabouterhuisjes) 2. zie wat ik eerder zei 3. wou weten wat het was en vond het wel lekker 4. Nee, is gewoon lekker, net als een kroket bij een frietje 5. nee, wel veel geminder. Ging vanzelf 6. Ben niet gestopt maar wel geminderd, voel me niet echt beter ofzo maar scheelt wel een ietsiepietsie in de portemonnee |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1 thc und alcohol zo nu en dan, way minder dan vroeger 2 jij weet? 3 alle mogelijke verschillende redenen 4 soms 5met sommige dingen wel sommige dingen niet, andere met mate 6 soms, soms ook niet |
![]() |
||
Citaat:
2. ik funtioneer nog! 3. nieuwsgierigheid 4. over het algemeen wel, op de paar keren dat het slecht viel na (paar keer wiet, paddestoelen, mesceline irritant gevallen) 5. af en toe 6. nvt
|
1. wat voor drugs gebruik je vooral?
Alcohol, Wiet, cocaine en xtc. 2. hou oud was je toen je verslaafd raakte? Ik denk een jaar of 12, toen kocht mijn pa onze eerste computer met red alert erop. 3. waarom ging je drugs gebruiken? Alcohol beviel me wel en ik kende een paar mensen die er al langer mee bezig waren. 4. voelde je je er gelukkiger door? ja, ik ben blij dat ik weet wat het is en waarom mensen het zo leuk vinden. 5. ben je ermee gestopt? en hoe? Nee. niet dus. Maar verder, zoals deadlock al aangaf, is dit een van de slechtste enquetes ooit. Het stellen van goede vragen staat natuurlijk aan de basis van goed onderzoek. Lees anders dit boek: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...OOK&iref=precp Het is niet zo dik en het leest heel makkelijk. Er wordt hierin naar mijn mening erg goed verteld waar je op moet letten bij het formuleren van goede (neutrale) interviewvragen.
||
Citaat:
2. uh verslaafd is een groot woord. ik rookte voor het eerst toen ik 14 was 3. een keertje proberen 4. nee wel waziger 5. nee
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. 18, nu niet meer 3. experimenteren 4. uiteindelijk niet 5. ja maar niet helemaal, gewoon niet meer doen 6. ja zeker, maar ben niet helemaal gestopt |
![]() |
||
Citaat:
2. Uhm, ik weet niet in hoeverre ik mezelf verslaafd zou noemen. Ik zeg al, ik blow ook uit gewoonte, dus de verslaving zit dan in de drang naar de handeling; iets in je handen hebben, met je vrienden een jointje delen, weet ik veel. Aan de stof zelf ben ik niet verslaafd, denk ik. Ik vind het wel prettig, maar ik MOET niet elke dag stoned zijn. En aan nicotine ben ik ook niet verslaafd, ik rook echt alleen jointjes, en als ik die niet kan roken rook ik helemaal niet. Aan het sociale gebeuren eromheen ben ik het meest verslaafd. Maar aan sociale omgang ben ik al vanaf mijn 1e verslaafd. 3. Nieuwsgierigheid, imago (stoer). 4. Gelukkig ben ik altijd al. Ik voel me rustiger na een jointje, en ik houd in principe heel erg van rust. Dus in dat geval, ja, dan voel ik me er gelukkiger door. Ook wel slomer. Het heeft een fijne uitwerking, maar dat is logisch, anders was ik er niet mee doorgegaan. 5. Nee, en hoewel ik wel wat geminderd ben de laatste tijd (niet zo'n zin meer) denk ik ook niet dat ik in de aankomende jaren zal stoppen. Als ik stop, zal het gewoon zijn omdat ik geen zin meer heb om te blowen. HTH ![]()
||
Citaat:
1. alcohol, marihuana, paddo's (in volgorde van intensiteit gebruik) 2. Sorry niet verslaafd, zoals de meerderheid van de drugsgebruikers doe ik het sporadisch en gewoon voor de lol en de ervaring 3. beide uit interesse, vooral bij paddo's (trippen) 4. Onder invloed van paddo's kun je wel perfecte momenten van geluk meemaken (ook het tegenovergestelde).maar over het algemeen: Het is een extraatje, het maakt me als persoon niet veel gelukkiger. 5. nee
|
![]() |
||
Citaat:
2 ben niet verslaafd dus kan ik niet antwoorden 3 gewoon omdat ik het een keer wou proberen en het beviel me wel 4 ja 5 ja een tijdje ja niet defenietief 6 gewoon niks bijzonders.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind de vragen een beetje krom, je vraagt iemand die een banaan eet ook niet of die persoon verslaafd is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar de fb's pesten getuige dit topic ons ook graag, of ze stellen ons op de proef, ben er nog niet uit welke van de twee ![]()
||
Citaat:
2. ben ik niet 3. uitproberen 4. meestal wel 5. behoorlijk gemindert 6. voel me niet beter maar is het wel |
![]() |
||
Citaat:
2: Ben niet verslaafd (en ik zit niet in een state of denial). 3: Voor de lol 4: Tijdens het gebruik wel. Daarbuiten ook meer, omdat ik terug kon kijken op goeie herinneringen van het gebruik ![]() 5: Vroeger voor een aantal maanden tegelijk. Hoe gestopt? Door gewoon geen drugs meer te gebruiken. 6: Ben niet meer gestopt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Speed en Pillen 2. Ik ben niet verslaaf, mn eerste pilletje nam ik toen ik 18 was. 3. Nieuwsgierigheid. 4. Ja, was tijdens uitgaan en muziek klonk een stuk beter. 5. Nee, ik neem wel minder dan toen. 6. Mwah, maakt niet echt uit. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Profielkeuze NT-EM freek842 | 7 | 19-02-2014 17:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Em. is jullie nieuwe forumbaas! flyaway | 24 | 26-01-2012 15:33 | |
Studeren |
Profielkeuze ; NG/NT/CM/EM !!! MRxSMITH | 76 | 30-12-2009 16:25 | |