![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb hetzelfde probleem gehad, en nog wel eens. Wat voor mij hielp is heel kinderachtig een dagboek gaan bijhouden. 's avonds voor je gaat slapen gewoon op papier zetten wat er in je hoofd zit en je lastigvalt, zodat je je er even niet meer druk over kan maken... Misschien werkt dat ook bij jou, ik weet dat je schrijven iig leuk vindt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LOL |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik las trouwens ooit ergens dat de meeste mensen binnen een kwartier in slaap vallen. Weet iemand of dit klopt? Het lijkt me namelijk wel héél erg kort. Een uur, anderhalf uur is bij mij normaal en ik dacht dat de meeste mensen toch wel een uur nodig hadden om in slaap te vallen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja ik pieker niet, en dat scheelt een hele hoop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb altijd veel last van caffeine. Als ik 's ochtends of 's middags iets drink met caffeine, dan duurt het 's avonds langer voor mijn geest ook moe is, terwijl m'n lichaam dat al wel is. Daar helpt eigenlijk niets tegen, alleen proberen te slapen, proberen niet te veel te denken. En het beste natuurlijk; caffeine vermijden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() I wish. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het heeft niets met moe zijn te maken, want ik ben echt wel moe genoeg. Maar mijn geest is gewoon niet kapot te krijgen, die draait gewoon door, moe of niet. En ik pieker vaak ook niet echt, ik denk gewoon. Aan alles. Maar misschien klopt het dan toch, dat veel mensen binnen een kwartier in slaap vallen. Leuk voor jullie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En geestelijk kun je jezelf niet echt uitputten, toch? Hoe meer je doet, hoe meer je hebt om over na te denken. Ik slaap het lekkerst in zomervakanties als ik dagenlang totaal helemaal niets doe.
||
Citaat:
en idd lijkt het me niet verstandig jezelf helemaal uit te putten met druk in de weer zijn. ik denk dat je beter ´s avonds even kunt gaan wandelen of hard lopen, waarbij je en je geest rustig en je lichaam moe krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|